Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 1]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vvvili
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 1]

Viimeinen muistutus rataäänestyksestä, joka umpeutuu huomenna klo 23.59. Siihen asti on aikaa antaa ääniä.

Äänet puuttuvat kokonaan seuraavilta kisakuskeilta: Samadhi, karppane, SiLLiMuNaVoi, Senaattori ja Singularity2416

Torstaina 8.9. olen iltatöissä joten tulee jäämään väliin. (ilta kuudesta yöhön)

Torstaina 15.9. olen töissä klo 19 asti, joten jos voitaisiin aloittaa klo 20 (käyhän kaikille?!?), niin sopisi. Muuten olen torstai-illat vapaana.

Meikäläiseltä jää väliin kauden avauskisa, koska olen Hartwallilla seuraamassa Suomen ja Ruotsin parhaita jääkiekkoilijoita. Muutoin toki siitä eteenpäin mukana normaalisti.

Huh, muistin.

6p Kanada
5p Japani
4p Brasilia
3p Unkari
2p Italia
1p Belgia

Lopulliset pisteet rataäänestyksessä:

1. Bahrain, 42p
2. Belgia, 39p
3. Kanada, 37p
4. Saksa, 37p
5. Baku, 37p
6. Australia, 36p

Australia putosi Senaattorin Kanada-äänen turvin pois jatkosta. Koska pelikauden aikana ei ole yhtään oikean kauden kanssa samoihin aikoihin ajettavaa rataa, ajellaan oikean kalenterin järjestyksessä. Eli avauskilpailuna 8.9. on Bahrain.

Koko kisakalenterin voi halutessaan tarkistaa avausviestistä.

Saa halutessaan laskea pisteet uusiksi, jos jotain huvittaa. En nopeasti huomannut, että kukaan olisi omaa pistesaalistansa muokannut. Virheet ovat kuitenkin edelleen mahdollisia. :)

Laitetaas uuteen viestiin, kun unohtui aiemmasta: Skitso siis kyseli 15.9. ajettavan kisan aloitusajan muutosta. Jos kenelläkään ei ole tätä vastaan sanomista, voidaan minun puolesta vaihtaa aloitusaika kertaluontoisesti klo 20.00. Annan 10.9. asti aikaa kommentoida ja jos tulee yksikin vastaääni, pysytään normaalissa aloitusajassa.

Vähän se on siinä ja siinä, kun aika-ajoja ei saada alkuun heti kahdeksalta kuitenkaan. Mun mielestä joku viimeistään 19.30 olisi siedettävä, ainakin jokainen ehtisi kisaan mukaan? Tosin en halua torpedoida kenenkään mahdollisuuksia osallistua joka sessioon, mutta kisat keskellä viikkoa aiheuttaa harmaita hiuksia ainakin mun arkeen, jolloin sillä loppuuko kisa yhdeksältä vai kymmeneltä on merkitystä.

19:30 jos alkaa harkalla niin käy mulle, kerkeen ehkä mutta ainakin aika-ajoon!

19:30 jos alkaa harkalla niin käy mulle, kerkeen ehkä mutta ainakin aika-ajoon!

Harjoituksiahan meillä ei tälle kaudelle edes ole (ainakaan minun tietojeni mukaan :D), joten 19:30 alkaisi tuo aika-ajo. Tuohon aikaanko et kerkeäisi vielä töistä kotiin?

No kyllä sitä pitäs keretä. Laittakaa 19:30 käyntiin, pyrin siihen kerkeämään!

Itsellä jää ikävä kyllä 15.9. kisa väliin. Sinne voi jonku tuurajan mulle kehitellä jos varakuskeja vielä hereillä on. Muina viikkoina pitäisi onnistua normaalisti osallistuminen.

No kyllä sitä pitäs keretä. Laittakaa 19:30 käyntiin, pyrin siihen kerkeämään!

Jos ei vastaväitteitä 10.9. mennessä kuulu, niin näin tehdään.

Itsellä jää ikävä kyllä 15.9. kisa väliin. Sinne voi jonku tuurajan mulle kehitellä jos varakuskeja vielä hereillä on. Muina viikkoina pitäisi onnistua normaalisti osallistuminen.

Selevä. Siellä olisi nyt avauskisaan stirbenille ja Booris84:lle avoinna paikkoja Skitson ja Salmingin kiireiden takia, joten ilmoituksia, jos tulette ajamaan. Kauden 2.kisaan avoinna on myös alustavasti varakuljettalle paikka.

Myös jäljelle jäävät varakuskit (brada23, xxmiiguxx) voivat ilmoitella, voivatko ajaa, jos jonossa edellä olevista varakuskeista ei lähipäivinä kuulu.

Jos ei vastaväitteitä 10.9. mennessä kuulu, niin näin tehdään.

Selevä. Siellä olisi nyt avauskisaan stirbenille ja Booris84:lle avoinna paikkoja Skitson ja Salmingin kiireiden takia, joten ilmoituksia, jos tulette ajamaan. Kauden 2.kisaan avoinna on myös alustavasti varakuljettalle paikka.

Myös jäljelle jäävät varakuskit (brada23, xxmiiguxx) voivat ilmoitella, voivatko ajaa, jos jonossa edellä olevista varakuskeista ei lähipäivinä kuulu.

Juu mä ainakin pääsisin.

Jos ei muut varakuskit ehdi, niin voisin itseni heittää listan jatkoksi.

Mietiskelin tossa, kun todella moni tulee striimaamaan ja kuvaamaan omalta kantiltaan kisaa, niin olisi ihan pirun mielenkiintoista, jos tehtäisiin vaikkapa YouTubeen kanava, johon joku vapaaehtoinen vääntäisi koosteen kaikkien kuvamateriaalia omanneiden kilpailijoiden tuotoksista. Tämmöinen pähkähullu idea tuli mieleen :D

Mietiskelin tossa, kun todella moni tulee striimaamaan ja kuvaamaan omalta kantiltaan kisaa, niin olisi ihan pirun mielenkiintoista, jos tehtäisiin vaikkapa YouTubeen kanava, johon joku vapaaehtoinen vääntäisi koosteen kaikkien kuvamateriaalia omanneiden kilpailijoiden tuotoksista. Tämmöinen pähkähullu idea tuli mieleen :D

Olisihan tuollainen hieno, mutta vaikea varmaan saada ketään väsäämään tuollaista. :D Vapaaehtoiset saavat kyllä ilmoittautua. Toivon mukaan kuitenkin mahdollisimman moni ottaa jonkin sortin videokuvaa omasta näkövinkkelistään, jotta halukkaat voivat katsella kisan tapahtumia jälkikäteen. (PS. Streamaajat saa laitella omille sivuilleen linkkejä, niin voin lisäillä niitä avausviestiin.)

Pari asiaa nyt samassa viestissä:

-Puoleen yöhön asti aikaa varakuskeilla ilmoittaa tulostaan, muuten Brada ja rikuvee poimivat vapaat paikat.
-Jos joku vakikuskeista ei pääse paikalle, niin ilmoitus ennen kisaa tänne. Ensimmäinen unohdus vielä sallitaan, mutta jos jättää useamman kisan välistä ilman ilmoitusta, niin putoaa varsin nopeasti varakuskiksi.
-En tiedä mitä muut mieltä, mutta henk.koht. toivoisin herrasmiessääntöä parc fermen käytössä. Se on OFFilla, mutta toivoisin, ettei porukka väsäisi aika-ajoon ja kisaan erillisiä setupeja. Säännön voisi pitää tietty päälläkin, mutta taitaa hankaloittaa asioita, jos joltain katkeaa aika-ajon aikana yhteys eikä pysty valitsemaan setupia enää ennen kisan alkua lähtöruudukossa.

Olisihan tuollainen hieno, mutta vaikea varmaan saada ketään väsäämään tuollaista. :D Vapaaehtoiset saavat kyllä ilmoittautua. Toivon mukaan kuitenkin mahdollisimman moni ottaa jonkin sortin videokuvaa omasta näkövinkkelistään, jotta halukkaat voivat katsella kisan tapahtumia jälkikäteen. (PS. Streamaajat saa laitella omille sivuilleen linkkejä, niin voin lisäillä niitä avausviestiin.)

On se aika kova homma näin pidemmälle ajateltuna. Pitäisi ladata muiden klipit ja editoida niistä hyvä pätkä ja niin edelleen... Olisihan se toki katsojan kannalta paljon mukavampi ratkaisu, ettei tarvitse katsoa montaa koostetta tai striimiä jälkikäteen vain nähdäkseen tilanteita muusta näkökulmasta kuin ensimmäisen videon kohdalla. Jos näistä joku ei pelaaja on edes kiinnostunut. Varakuskit ehkä ja ne, jotka olivat estyneitä.

Parc Fermestä samaa mieltä.

Ylös Bottom