Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mukana. Huonolta näyttää. Vedeltiin Enkmanni kanssa testejä Bahrainissa. Ensimmäisessä testissä toimis hyvin. Toisessa testissä putosin pois, kun kävin varikolla aikomuksena vaihtaa setuppia ja renkaita.Joo, katsellaan tuo testikisa huomenna läpi ja päätetään sen perusteella.
Mukana. Huonolta näyttää. Vedeltiin Enkmanni kanssa testejä Bahrainissa. Ensimmäisessä testissä toimis hyvin. Toisessa testissä putosin pois, kun kävin varikolla aikomuksena vaihtaa setuppia ja renkaita.
E: Ja toinen juttu. Mahtaakohan Bahrainissa olla joku bugi renkaiden kulumisessa? Vedettiin siis 50% ja kovat kului keskiarvolta 5,6% kierrosta kohden ja pehmeät 9,6% kierrosta kohden. Tämä siis tarkoittaa, että kovilla onnistuis vain ajamaan 10-11 kierrosta ja pehmeillä 6-7 kierrosta. Taitaapi tulla siis 2-3 stopin kisa ja 1 stopin kisaa ei taida täällä nähdä.
Ite oon samaa mieltä. Nettikisat ei toimi ollenkaan tällä hetkellä, eikä oo hirveän mukavaa jos 22 kuskia saapuu paikalle, mutta 50% putoaa pois aika-ajon ja kisan aikana.Joo vois olla ihan hyvä siirtää sarjan aloitusta myöhemmäksi jos online on nyt noin pahasti rikki. Toivottavasti korjaava patch tulee suht nopeesti. Onlinehan oli ihan toimiva ennen tuota uusinta patchia.
Ite oon samaa mieltä. Nettikisat ei toimi ollenkaan tällä hetkellä, eikä oo hirveän mukavaa jos 22 kuskia saapuu paikalle, mutta 50% putoaa pois aika-ajon ja kisan aikana.
Millä ihmeellä viltzu sait ajettua noilla renkaiden kulumisilla? Toki itse ajan äärirajoilla ja kierros ajat aika-ajoissa 1:30.2-1:31.5 luokkaa. Kisassa kierros ajat 1:32-1:34 luokkaa. Itellä kului vasen eturengas eniten. Setuppina rengas ystävällinen mukamas. Missään muussa radassa ei ole samanlaista kulumista tullut vastaan.
Ajattelin ite just samaa, mutta ei. Itelläni on sama kuluminen onlinessa ja offlinessa. Täytyy kait sitten alkaa ettii uutta setuppia. 3 stoppia 50% kisassa on vain liikaa. Jos löytyis joku setuppi jolla pystyy paukuttamaan tasasia kierroksia toisensa perään niin olis jees. Nyt on omasta mielestä paras setup käytössä, mut ei toi auta jos renkaat sulaa heti alle. Toki pystyn ajamaan lähes yhtä hyviä kierroksia tuoreilla kuin 50% kuluneilla kumeilla, mutta on se 1 stoppi lisää aikamoinen riski.Selittyskö ero jos oot ajanu onlinessa, mutta Viltzu offlinessa? Mun mielestä rengaskulumat on aina olleet vähän erilaiset onlinen ja offlinen välillä.
Viime vuonna Bahrainin liiga-kisoissa meni kaikilla se 2-3 stoppia. Toki peli on eri, mutta vähän ees vertailupohjaa.
Ajattelin ite just samaa, mutta ei. Itelläni on sama kuluminen onlinessa ja offlinessa. Täytyy kait sitten alkaa ettii uutta setuppia. 3 stoppia 50% kisassa on vain liikaa. Jos löytyis joku setuppi jolla pystyy paukuttamaan tasasia kierroksia toisensa perään niin olis jees. Nyt on omasta mielestä paras setup käytössä, mut ei toi auta jos renkaat sulaa heti alle. Toki pystyn ajamaan lähes yhtä hyviä kierroksia tuoreilla kuin 50% kuluneilla kumeilla, mutta on se 1 stoppi lisää aikamoinen riski.
Juu noin pääsee 2 stopilla, mut ei pahemmin pysty SS käyttämään kun ne sulaa heti. Softit kestää itellä 7-10 kierrosta kovassa käytössä ja medit 10-13 kovassa käytössä. Säästämällä softit kesti 12 kierrosta.Kyllä minä ainakin pääsin Careerissa aika helposti kahdella stopilla. Toki supersoftit jäi käyttämättä eli menin Soft-Medium-Soft taktiikalla kisan läpi. Ei kai Bahrainissa yhdellä stopilla ole tarkoituskaan päästä.
Jennyannem, Community Manager, Codemasters.
Hey,
Just to give you guys an update on this! Firstly, thank you for your patience with us, and thanks for all the information you've given us.
We've found and fixed an issue that caused frequent host crashes with knock-on consequences that included additional lag, positional errors and sessions stalling. We're also still going through your reports to see if we can identify additional issues that you've raised.
We've submitted an update to Sony and we hope to have this released as soon as possible
Hyvä. Alkoi jo tossa harjoitus kisassa pännii kun kuskit ajeli 90 asteen kulmissa. Ärsyttävää kun ei tiedä milloin kannattaa hakea ohitusta ym. Monesti kävi niin, että hain ohitusta ja yhtäkkiä toinen suoristus ja siitä tuli sit osumaa eturenkaisiin, tai piti turhia korjaus liikkeitä tehdä mitä ei joutuis jos netti toimis.Kerrankin Codemasters on tehnyt työnsä kunnolla sillä he ovat löytäneet online-puolen tuhonneen vian/bugin ja lähettäneet korjauksen Sonylle. Jos hyvin käy niin Sony saa päivityksen pihalle parissa päivässä ja sarjat pääsee vihdoikin käyntiin.
Codemastersin foorumilta:
http://forums.codemasters.com/discussion/comment/221029/#Comment_221029
Joo kannatan, että sarja alkaa myöhemmin. Yllä mainitut seikat pilas omat "kisat" täysin. Toisessa sitten lennettiin ulos.Hyvä. Alkoi jo tossa harjoitus kisassa pännii kun kuskit ajeli 90 asteen kulmissa. Ärsyttävää kun ei tiedä milloin kannattaa hakea ohitusta ym. Monesti kävi niin, että hain ohitusta ja yhtäkkiä toinen suoristus ja siitä tuli sit osumaa eturenkaisiin, tai piti turhia korjaus liikkeitä tehdä mitä ei joutuis jos netti toimis.
Samalla toi rengas juttu... Lähdettiin Maxin kanssa softeilla kisaan, stopista alle ss renkaat. 13/14 kierroksella käsketään vaihtaa soft tai medium renkaat alle, muuten tulis DSQ. Noh Thuto veti samalla taktiikalla, mutta sai ajaa maaliin rauhassa. Siis mitä v*ttua CM?
Lähdettiin Maxin kanssa softeilla kisaan, stopista alle ss renkaat. 13/14 kierroksella käsketään vaihtaa soft tai medium renkaat alle, muuten tulis DSQ. Noh Thuto veti samalla taktiikalla, mutta sai ajaa maaliin rauhassa. Siis mitä v*ttua CM?
Olin röörissä kiinni ja DRS olis just auennut kun CM päätti, "Maxi, nyt riittää".Unohin kokonaan ton rengassäännön. Tosiaan ajoin toisen kisan soft-supersoft eli en käyttäny mandatory-renkaita kisassa ollenkaan, mutta ei mulle kyllä siitä mitään tullu. Ihme juttu.
Mielenkiintosta myös että Enkmanni näky mun pelissä ihan oikein, vaikka Enkmannilla muut meni miten sattu. Mulla tosiaan ei mitään ongelmia ollu taaskaan. Loistavaa vääntöö eka kisassa ensin Samadhin ja Enkmannin kanssa, lopussa sitten Viltzun. Toinen kisa sitten meni yksin ajellessa.
Minä kyllä kannatan kisan järjestämistä huomenna. Voihan sen vaikka tehä niin että jos ongelmia tulee, niin pidetään huomisen kisa harjotuskisana ja alotetaan sarja virallisesti ens viikolla.