Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 1]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vvvili
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 1]

On se aika kova homma näin pidemmälle ajateltuna. Pitäisi ladata muiden klipit ja editoida niistä hyvä pätkä ja niin edelleen... Olisihan se toki katsojan kannalta paljon mukavampi ratkaisu, ettei tarvitse katsoa montaa koostetta tai striimiä jälkikäteen vain nähdäkseen tilanteita muusta näkökulmasta kuin ensimmäisen videon kohdalla. Jos näistä joku ei pelaaja on edes kiinnostunut. Varakuskit ehkä ja ne, jotka olivat estyneitä.

Parc Fermestä samaa mieltä.

Tätäpä pohdin jo viime vuoden pelissä. Tarkoitus oli yrittää tämmöistä kausikoostetta tehdä, mutta homma kaatui sitten siihen ettei yksinkertaisesti riittänyt aika ja koneen kapasiteetti ruveta lataamaan kaikkien videoita koneelle ja editoimaan. Osa kun streamaa suoraan youtubeen ja sieltä on pirun ikävä lähteä noita 1.5 tunnin videoita itelle tallentamaan. Valmiista koosteista pystyis kyllä helposti tekemään toisaalta.

Voin katella tätä hommaa miten se tänä vuonna lähtee käyntiin. Ainakin omia koosteita tuun tekemään tälläkin kertaa.

Tässä vielä linkki soittolistaan noihin aiempiin kisoihin:
KFIN 2015-kisat

-En tiedä mitä muut mieltä, mutta henk.koht. toivoisin herrasmiessääntöä parc fermen käytössä. Se on OFFilla, mutta toivoisin, ettei porukka väsäisi aika-ajoon ja kisaan erillisiä setupeja. Säännön voisi pitää tietty päälläkin, mutta taitaa hankaloittaa asioita, jos joltain katkeaa aika-ajon aikana yhteys eikä pysty valitsemaan setupia enää ennen kisan alkua lähtöruudukossa.
Ite ainakin vedän samalla setillä. En ole oikeastaan löytäny mitään säätöparametria, joka auttaisi kisassa milläänlailla. Rengaspaineetkin tuntuu toimivan melkein väärin päin. Oikeastihan ne laitetaan aina niin minimille kuin vaan saa, jotta renkaat ei kylmene stintin edetessä.

Kanava: https://www.youtube.com/channel/UCCj2FsUqLrPOAiXKUGlrDdA

Saa nähä miten tuo Full Qualifying onnistuu, kun Codemasters on ehkä hiukan kussu tuon homman. Renkaita on ihan älyttömän vähän käytössä, kun racesettejä ei voi käyttää aika-ajoissa. Q1:ssä ei oikein voi edes ns. "reenailla" kun loppuu muuten renkaat kesken. Melko todennäköisesti kuitenkin kisan jälkeen jää käyttämättömiä settejä talliin, joita olis ihan hyvin voinut käyttää Q1:ssä harjoittelurenkaana.

Semmonen quali olis kova, että jokainen sessio, Q1, Q2 ja Q3 olis kaikki One-shot. Ei menis kauaa ja sais silti kohtuu realistisen systeemin.

Ilmoitelkaa niitä kilpailunumeroita, tai niiden muutoksia, niin lisäilen pistetaulukkoon.

Moro,

oliko se avauskisa nyt 08.09?
Jos on niin pääsen tuuraamaan.

-Booris84-

Moro,

oliko se avauskisa nyt 08.09?
Jos on niin pääsen tuuraamaan.

-Booris84-

Joo on, mutta ensimmäisten varakuskien hommat kerkesi jo mennä. Ihme tosin on, jos tämän enempää ei puuttujia ole, joten pidän sua listalla seuraavana. Laittelen vaikka suoraan pleikan puolella sulle viestiä, jos paikkoja vapautuu.

Laitelkaahan muuten mulle kaveripyyntöjä PSN:ssä (Vil_tzu), jotta saan helposti kutsuttua kaikki kisaan mukaan. Laittelen itse noita kaveripyyntöjä varmaan huomenna tai torstaina, jos (ja kun) joitain listalta silloin vielä puuttuu.

Jatketaan omaa monologia kolmannella erillisellä viestillä, koska aihe poikkeaa aiemmista ja on todellakin oman viestinsä arvoinen:

PS4:lle tuli eilen uusi patch (v1.03) ja tämän myötä online on ilmeisesti ottanut ison askeleen taaksepäin. Toivottavasti kyseessä on vain hetkellinen ongelma, koska muuten torstain kisasta voi tulla katastrofi ja parhaillaan loppua ennenkuin alkaakaan. :D

Jatketaan omaa monologia kolmannella erillisellä viestillä, koska aihe poikkeaa aiemmista ja on todellakin oman viestinsä arvoinen:

PS4:lle tuli eilen uusi patch (v1.03) ja tämän myötä online on ilmeisesti ottanut ison askeleen taaksepäin. Toivottavasti kyseessä on vain hetkellinen ongelma, koska muuten torstain kisasta voi tulla katastrofi ja parhaillaan loppua ennenkuin alkaakaan. :D

Mie voisin järkätä tänään tai huomenna pienen testikisan. Mun pitää muutenkin kokeilla mun nettiyhteyttä, että kestääkö se yli tunnin pätkimättä. On vähän ongelmaa ollut viime aikoina ja haluaisin yhtä ratkaisua kokeilla. Samalla vois vähän kokeilla tuota patchia onlinessa, sekä pitää epäviralliset harkat Bahrainissa.

Jos halukkaita on, niin laitelkaahan viestiä. :)

Töiden takia jää myös Saksan GP eli 29.9. väliin.

Eli 3/5 pääsen näillä näkymin osallistumaan (jos Kanadan GP suostutaan aloittaa vasta 19:30).

Noh, näillä mennää ja pyritään olemaan iskussa kun päästään radalle. Tsau.

Mie voisin järkätä tänään tai huomenna pienen testikisan. Mun pitää muutenkin kokeilla mun nettiyhteyttä, että kestääkö se yli tunnin pätkimättä. On vähän ongelmaa ollut viime aikoina ja haluaisin yhtä ratkaisua kokeilla. Samalla vois vähän kokeilla tuota patchia onlinessa, sekä pitää epäviralliset harkat Bahrainissa.

Jos halukkaita on, niin laitelkaahan viestiä. :)

Minä voisin ainakin tulla tähän testiin mukaan. Ilmoittele vain ajankohta.

Minä voisin ainakin tulla tähän testiin mukaan. Ilmoittele vain ajankohta.

Parhaiten kävisi huomenna iltapäivästä/alkuillasta.

Eli sovitaan vaikka että huomenna 7.9. klo 18 suunnilleen aloitellaan. Laitan vielä PS-viestiketjuun viestiä asiasta. Myös varakuskit voi tulla ajeleen mun puolesta.

Mulla jää ehkä myös toinenkin kisa tältä ekalta kaudelta välistä syyskuun lopusta. Varmistan tän vielä myöhemmin kun tiiän. Osuu toi torstai vähän huonosti kun oon lomilla nyt syyskuun aikana, ja lapsen kanssa menossa. Pitäskö sun Viltzu tonne ekalle sivulle päivittää joku lista poissaoloista niin varakuskit tietää olla hereillä? Tai tietävät kuka missäkin pääsee ajamaan.

Parhaiten kävisi huomenna iltapäivästä/alkuillasta.

Eli sovitaan vaikka että huomenna 7.9. klo 18 suunnilleen aloitellaan. Laitan vielä PS-viestiketjuun viestiä asiasta. Myös varakuskit voi tulla ajeleen mun puolesta.

Mulla jää ehkä myös toinenkin kisa tältä ekalta kaudelta välistä syyskuun lopusta. Varmistan tän vielä myöhemmin kun tiiän. Osuu toi torstai vähän huonosti kun oon lomilla nyt syyskuun aikana, ja lapsen kanssa menossa. Pitäskö sun Viltzu tonne ekalle sivulle päivittää joku lista poissaoloista niin varakuskit tietää olla hereillä? Tai tietävät kuka missäkin pääsee ajamaan.

7.9. klo 18 passaa. Ja boldattuun, juuri äsken mietin samaa lähinnä sen kantilta että edes itse muistan, ketkä ilmoittaneet olevansa poissa. :D Joten pistänpä tuollaisen pystyyn.

Sarjan ulkopuolelta on helppo huudella mutta taitaa olla parempi että unohdatte torstain kisan ihan suosiolla sillä tuo uusin pätsi rikko nettipuolen oikein huolella. Tällä hetkellä pelin online-puoli on aikalailla täysin pelikelvoton.

Eilen illalla piti olla toisen sarjan reenikisa missä olen mukana niin usealla yrityksellä ei päästy alkua pitemmälle ilman että hostin peli olisi kaatunut tai tullu bluescreen tai pahimmassa tapauksessa kaatu koko konsoli. Vaikka yritettiin kolmella tai neljällä eri hostilla niin hosti lensi ulos lobbysta joka kerta. Muitakin kuskeja taisi lentää lobbystä pihalle yhteyden katkettua mutta en muista enää varmasti mitä illan aikana tapahtui. Yksi kuski ei päässyt enää liittymään takaisin vaikka teimme uuden lobbyn uudella hostilla parikin kertaa niin siltikään peli ei päästänyt kuskia enää takaisin lobbyyn vaikka pääsi liittymään ensimmäiseen lobbyyn ilman ongelmia.

Lisäksi mitä olen lukenut foorumeilta niin ilmeisesti kun on keskeyttänyt kisan ja spektaa toista autoa niin sen pystyy ottamaan haltuun ja alkamaan ajamaan sitä.

Codemastersin omalta foorumilta löytyy lisää valituksia kyseisestä asiasta http://forums.codemasters.com/discussion/45931/f1-2016-online-is-broken-ps4

Sarjan ulkopuolelta on helppo huudella mutta taitaa olla parempi että unohdatte torstain kisan ihan suosiolla sillä tuo uusin pätsi rikko nettipuolen oikein huolella. Tällä hetkellä pelin online-puoli on aikalailla täysin pelikelvoton.

Sama pelko vähän täälläkin on ja Codemastersin foorumia päivitellyt itsekin. Toivoa pidetään yllä lähinnä sen takia, että joku tietty asetus aiheuttaisi bugeja siihen löydettäisiin kierto ennen torstai-iltaa.

Laittelen tänne ilmoituksia, jos näyttää torstaina toivottomalta kisan pitäminen. Turha kerätä porukkaa edes paikalle, jos 98% todennököisyydellä kisa kaatuu erroreihin kerta toisensa jälkeen.

Sama pelko vähän täälläkin on ja Codemastersin foorumia päivitellyt itsekin. Toivoa pidetään yllä lähinnä sen takia, että joku tietty asetus aiheuttaisi bugeja siihen löydettäisiin kierto ennen torstai-iltaa.

Laittelen tänne ilmoituksia, jos näyttää torstaina toivottomalta kisan pitäminen. Turha kerätä porukkaa edes paikalle, jos 98% todennököisyydellä kisa kaatuu erroreihin kerta toisensa jälkeen.

Tätä suuremmalla syyllä hyvä pitää testikisa tai kaksikin ennen torstaita. Jos on pelikelvoton, niin turha lähteä tuonne tuskailemaan. Itellä tuli blue screen jo eilen careerissakin, eli myös muualla kuin MP:ssä.

Tätä suuremmalla syyllä hyvä pitää testikisa tai kaksikin ennen torstaita. Jos on pelikelvoton, niin turha lähteä tuonne tuskailemaan. Itellä tuli blue screen jo eilen careerissakin, eli myös muualla kuin MP:ssä.

Jep. Itse ajattelin tänään kokeilla ihan randomeita online-kisoja, mutta aika vahvasti rupeaa näyttää pelikelvottomalta.

Olisi varmaan parasta siirtää kisaa suosiolla viikolla. Mielestäni olisi hyvä viimeistään huomenna jo päättää asiasta, ettei tarvitse torstaina kytätä, mihin aikaan päätös tulee.

Olisi varmaan parasta siirtää kisaa suosiolla viikolla. Mielestäni olisi hyvä viimeistään huomenna jo päättää asiasta, ettei tarvitse torstaina kytätä, mihin aikaan päätös tulee.

Joo, katsellaan tuo testikisa huomenna läpi ja päätetään sen perusteella.

Ylös Bottom