Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 1]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vvvili
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 1]

Mulle loppujen lopuksi ei väliä miten tehdään. Voidaan ottaa tän päivän kisa ns. liigan ulkopuolisena kisana? Eli ei pisteitä taulukoihin.

Veikkaan ettei Sony saa patchia näin nopeasti että ehtisi tän päivän kisaan. Viltzu varmaan lopulta päättää sitten miten tehdään. Ilmoitteletko ajoissa sitten lopputuloksen. :)

Ja sori Salmingi eilinen kommunikaatiokatkos. Meni mun piikkiin. :)

Niin voitaisiin mun mielestä koittaa ajaa, ja jos jollakulla on ongelmia niin ajetaan sit uusiks joku toinen kerta

Joo nyt pääsin taas kirjautumaan tännekkin pienten ongelmien jälkeen. Jos pystytte ajamaan tän päivän kisan, nii se jää meikäläiseltä väliin omien treenien takia, eli varakuski vaan kehiin. Kisanumero on mulla sitten 92.

Eilen päätin muutaman sprintin ajaa illalla ja sama ongelma oli siellä. Loppujen lopuks oli pakko hypätä Rookie kisoja ajelee :D
Mun puolesta voidaan ajaa kisa. Ei mua haittaa jos 1 kisa kaudesta menee pilalle yhteyksien takia, kunhan loput kisoista toimii :)
Toki jos useammalla on sama ongelma tai tippuu ulos niin sit kannattaa miettiä merkataanko pisteet tauluun.

Ajellaan vaan tänään ja jos pätkii/katkeilee, niin pidetään tämä harkkakisana. Ainakaan minulle ei ole mitään haittakaan siitä, jos saadaan yksi 50% treenikisa alle. :D

Ei sitä oikein voi jälkikäteen päättää, että tää nyt olikin harkkakisa. Ajetaan ihan normaalisti ja pisteet tauluun. Jos porukkaa tippu pihalle, niin järjestetään Bahrain uudestaan viikon päästä ja otetaan vaikka niin, että se parempi tulos kultakin kuskilta lasketaan Bahrainin osalta taulukkoon.

Tää on ainakin oma ehdotukseni, jos ei jo nyt päätetä että ajetaan harkkakisana.

Ei sitä oikein voi jälkikäteen päättää, että tää nyt olikin harkkakisa. Ajetaan ihan normaalisti ja pisteet tauluun. Jos porukkaa tippu pihalle, niin järjestetään Bahrain uudestaan viikon päästä ja otetaan vaikka niin, että se parempi tulos kultakin kuskilta lasketaan Bahrainin osalta taulukkoon.

Tää on ainakin oma ehdotukseni, jos ei jo nyt päätetä että ajetaan harkkakisana.
Kuulostaa ihan hyvältä :-) mutta jos nyt vaikka puolet tippuis pihalle niin sit voi kyllä varmaan jo sanoa et oli harkkakisa;-)

Kuulostaa ihan hyvältä :-) mutta jos nyt vaikka puolet tippuis pihalle niin sit voi kyllä varmaan jo sanoa et oli harkkakisa;-)

Täsmälleen sama ajatus kuin iceman92kimillä. Eli jos useampi putoaa pois, niin pidetään treenikisana. Ajakaa vaan kuitenkin sillä ajatuksella, että ihan "virallinen" kisa. Toki voidaan ottaa tuo "parempi tulos otetaan voimaan" käytäntöön myös, mutta en tiedä onko siinä järkeä, jos tänään maaliin ajaa vaikka yhdeksän kuskia ja ensi viikolla 20 kuskia. Asettaa kuskit vähän epätasa-arvoiseen asemaan.

Niin. Enpä ite osaa paremmin sanoa, mutta onkohan se reilua ottaa pisteet talteen jos yksikin tippuu ulos? Meinaan, että jos tippuja taistelee sijoista 1-5 niin eipä ole hirveän reilua silloin, että CM:in takia koko kisa jäi puuksi.
Oliko lähtö nyt 19:30? Vai ihan normaalisti 19:00?

Jätän avauskisan väliin. Ei innosta ajella, jos patchia ei tule ja on tiedossa, että jollain netti menee kisa pilalle pelin takia kuitenkin. Kaiken maailman "paras tulos voimaan" kikkailu taas on aika uskomatonta sähellystä. Palataan Montrealissa asiaan.

Enpä ite osaa paremmin sanoa, mutta onkohan se reilua ottaa pisteet talteen jos yksikin tippuu ulos? Meinaan, että jos tippuja taistelee sijoista 1-5 niin eipä ole hirveän reilua silloin, että CM:in takia koko kisa jäi puuksi.
Juuri tästä syystä tuo mun idea on melkein paras, jos ei jo nyt päätetä että tänään ajetaan harkkakisa.

Niin. Enpä ite osaa paremmin sanoa, mutta onkohan se reilua ottaa pisteet talteen jos yksikin tippuu ulos? Meinaan, että jos tippuja taistelee sijoista 1-5 niin eipä ole hirveän reilua silloin, että CM:in takia koko kisa jäi puuksi.
Oliko lähtö nyt 19:30? Vai ihan normaalisti 19:00?

Ihan normaalisti klo 19.00.

Tosin ihan normiviikoillakin (kun online "kunnossa") sieltä voi pudota hyvinkin 1-2 tyyppiä. Voidaan kuitenkin sopia tämä suoraan harkkakisaksi, jos pisteet aiheuttaa ihmisille nyt noin suurta stressiä. :D Tästä otetaan nyt kommentteja klo 18:30 asti.

Aika vähän tullut kommentteja rikkinäisestä onlinesta nyt tämän ja eilisen päivän aikana. Valtaosa kritiikistä tuli sitä edellisinä päivinä ja nytkin CM:n foorumilla viimeisin viesti vaan kertoo, että online toiminut hänellä täysin moitteetta isommillakin lobbyilla.

Tuli taas käytyä Sprintissä ja edelleen autot teki sitä ihme 90 asteen käännöksiä suorilla ja mutkilla. Päätin ottaa suosiolla Retiret ja törmäsin tälläiseen hassuun juttuun. Voiko tämä aiheuttaa mun ongelmat? :D

[video=youtube;QanefrlM3JA]https://www.youtube.com/watch?v=QanefrlM3JA[/video]

Eli aina kun kuski kääntää rattia niin mun kuvassa se auto leijjuu kokoajan ja kääntyy just sen verran kuinka paljon rattia kääntää, mutta kyl toi nauramaan sai meikäläisen :D

Tuli taas käytyä Sprintissä ja edelleen autot teki sitä ihme 90 asteen käännöksiä suorilla ja mutkilla. Päätin ottaa suosiolla Retiret ja törmäsin tälläiseen hassuun juttuun. Voiko tämä aiheuttaa mun ongelmat? :D

Viiiiideo
Tuo sen just aiheuttaa.

Joo ei minuakaan haittaa jos pisteet jää saamatta, mutta ajattelin vaan reilun kilpailuhengen kannalta. Ja jos joku väittää olevansa hyvä häviäjä niin se puhuu shaisshhea. :D

Minulle käy mikä vaan, kunhan kausi aloitetaan viimeistään viikon päästä 15.9 torstaina.

Laittakaa suosiolla harkkakisaksi kunnes patchi ulkona. Vaikka en ite pisteistä niin oo kiinnostunu, ja tuskin niitä omalla vauhdilla saisinkaan niin silti reilu peli kunniaan. Ihan eri asia jos jollakin omasta yhteydestä johtuvia ongelmia on niin niitä ei tietysti pidä ruveta koko liigan tasoisesti jännittämään, mutta jos peli on rikki, niin se on eri asia.

Liigakisoihin moni kuitenkin treenaa, hakee säätöjä ja pohtii strategiaa. On se sitten harmi jos kaikki tuo valmistelu valuu Bernien hiustupsun alle pelin kaatuilun vuoksi. Motivaatiohan siinä kärsii jatkoakin varten. Kuten nyt jo yksi ilmoitti ettei osallistu ennen patchia, niin eikö ois fiksua julistaa tämän päivän kisa harkkakisaksi, ja katellaan virallista liigastarttia kun peli toimii.

Viime vuoden pelissä kuitenkin odoteltiin useampi kuukausi pelin korjaamista, ennen kuin liigaa edes laitettiin pystyyn. Eiköhän me nytkin viikko tai parikin jakseta venailla. :D

Pistettiin nyt jo pien muotoiset treenit pystyyn. Laittakaa pyyntöä jos haluatte mukaan. :)

Ajetaan harjoituskisa tänään, tuli patchia tai ei tai toimi moitteeta tai ei. Helpompi lähestymistapa, kun mielipiteitä on näköjään niin monia ja osa ilmoittanut jo poissaolostansa, vaikka patch tulisi. Näin halukkaat voivat jättää myös koko kisan väliin. Päivittelin myös avausviestiin uuden ohjelman. Varakuskit voivat myös varailla ajoaikoja sitä mukaan, mitä vakikuskit ilmoittavat poissaoloistaan. Tässä kuitenkin katson vähän tilanteen mukaan, että annanko samalle kuskille kaikkia avoimia ajopaikkoja suoraan (vai annanko pari päivää muille varakuskeille reagointiaikaa).

Halutaanko tänään muuten ajaa täysi aika-ajo vai ajetaanko lyhyemmässä mittakaavassa (eli short Q)?

Korjataan nyt selvennykseksi siis sen verran, että osallistun toki Bahrainin kisaan nyt kun se on siirretty ensi viikolle (olettaen, että peli toimii jo silloin). Tämä siis selvennykseksi ihan vain, ettei varakuskeille luvata paikkaa turhaan jo ensi viikolle. Tänään en osallistu.

Ylös Bottom