Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 1]

Vastaus: PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 1]

Torstai on niin ylivoimaisessa johdossa kisapäivän suhteen (11 ääntä vs. toisiksi parhaan (keskiviikon) viisi ääntä), että lyödään homma myös siltä osin pakettiin. Kellonajasta taas tuli yksi toive, joka oli, että aloitettaisiin aiemmin jolloin ihmiset kerkeäisivät myös ennen mahdollisia yövuoroja kisaamaan.

Kauden pituus tulee olemaan viisi tai kuusi kisaa. Tällä hetkellä äänestyksessä kuuden kisan kausi yhden äänen edellä, mutta katsellaan tätä vielä rauhassa. Tässä vaiheessa kuitenkin pistän pystyyn täällä foorumilla tapahtuvan äänestyksen kisakauden radoista sekä sopivista kellonajoista torstaisin. Ratakysymykseen siis pisteet yhdestä kuuteen. Lasken ennen kauden alkua pisteet yhteen ja siitä listasta viisi (tai kuusi) eniten ääniä saanutta rataa tulevat kattamaan kilpailukalenterin.
Eli vastatkaa alla olevaan "lomakkeeseen" erillisellä viestillä. Kiirettä ei ole, joten jos haluatte testailla ratoja uuden pelin parissa ja sitten vasta äänestää, niin sallittua on. Voitte myös äänestää nyt ja muokata ääniä myöhemmin. Kellonajassa pidän viime kaudella toiminutta 20:15 ykkösvaihtoehtona, mutta jos monelle ei se syystä taikka toisesta sovi, niin muutetaan suuntaan tai toiseen.

Varakuskitkin voivat äänestää, jos haluavat. Varsinkaan kellonajoissa en kuitenkaan ota niitä niin suurella silmällä huomioon.

Kellonajat, jotka sopivat torstaisin(!) minulle "kisaviikonlopun" aloitusajankohdaksi: XX-XX (Huom! Koko pakettiin (aika-ajo+kisa) hyvä varata n. kaksi tuntia aikaa)

Rataäänet:
6p:
5p:
4p:
3p:
2p:
1p:

EDIT: Tuli myös ehdotusta, että ajettaisiin oikean kilpailukalenterin ajankohdan mukaan. Eli jos startti olisi 8.9. niin ajettaisiin Italian GP, joka ajetaan oikeasti sitä edellisenä viikonloppuna.

Eli:
8.9. Italia (oikea GP 4.9.)
15.9. X (Esim. äänestyspisteillä radan valinta)
22.9. Singapore (18.9.)
29.9. X (Esim. pisteillä)
6.10. Malesia (2.10.)
13.10. Japani (9.10.)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 1]

Kellonajat, jotka sopivat torstaisin(!) minulle "kisaviikonlopun" aloitusajankohdaksi: 17-22

Rataäänet:
6p: Bahrain
5p: Spa
4p: Australia
3p: Italia
2p: Saksa
1p: Baku
 
Vastaus: PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 1]

Kellonajat, jotka sopivat torstaisin(!) minulle "kisaviikonlopun" aloitusajankohdaksi: 17-22

Rataäänet:
6p: Bahrain
5p: Spa
4p: Australia
3p: Italia
2p: Saksa
1p: Baku
Mistä noita ratoja äänestetään? Ei näy mulla? :(
E: Jaaaa. Nyt ma ummarta!

6p. Bahrain
5p. Cänädä
4p. Australia
3p. Baku
2p. Maleesia
1p. Silverstoni

Starwin paperilappu olis toiminut ehkä paremmin kuin tää 1-6 pistejärjestelmä. :D

E2: Kello on 19.00 kun kisa alkaa
 
Vastaus: PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 1]

Torstai on niin ylivoimaisessa johdossa kisapäivän suhteen (11 ääntä vs. toisiksi parhaan (keskiviikon) viisi ääntä), että lyödään homma myös siltä osin pakettiin. Kellonajasta taas tuli yksi toive, joka oli, että aloitettaisiin aiemmin jolloin ihmiset kerkeäisivät myös ennen mahdollisia yövuoroja kisaamaan.
Mutta eikös tässäkin vois tehdä niinkuin aikaisemmin kun itse ajelin, että kuski/kuskit ilmoittaa hyvissä ajoin milloin joutuu yövuoroon. Tästä lähdettäis sit vaan ne pari kisaa vetämään aikaisemmin jos suurinosa porukasta pääsee, toki ei aloitella jos 3 ei pääse ja 1 pääsee esim. Joustava systeemi toimis ihan hyvin, mutta ei saa liian usein myöskään :)

Jos nyt ymmärsin oikein radoissa niin:
6. Espanja
5. Käänädä
4. Unkari
3. Abu Dhapi
2. Brasilia
1. Bahrain

Mulle sopii 1600 eteenpäin, mutta mieluiten siinä 19-20 aikoihin :)
 
Vastaus: PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 1]

Mutta eikös tässäkin vois tehdä niinkuin aikaisemmin kun itse ajelin, että kuski/kuskit ilmoittaa hyvissä ajoin milloin joutuu yövuoroon. Tästä lähdettäis sit vaan ne pari kisaa vetämään aikaisemmin jos suurinosa porukasta pääsee, toki ei aloitella jos 3 ei pääse ja 1 pääsee esim. Joustava systeemi toimis ihan hyvin, mutta ei saa liian usein myöskään :)

Joo, ehdottomasti tuosta kellonajasta voi joustaa, jos ilmoitukset tulee tarpeeksi aikaisin ja muille sopii. Hyvä vaan sopia joku tietty perusaika, jonka mukaan ihmiset voi muuten rakentaa ohjelmansa tuleville viikoille. Pyrkimys kuitenkin siinä, että samaan aikaan ajettaisiin joka viikko.

PS. Äänestäjille tiedoksi, että jos ette kommentoi kellonaikaa mitenkään, niin oletan teille sopivan kaikki kellonajat.
 
Vastaus: PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 1]

En vielä äänestä, mutta omasta mielestä on kiva mukailla oikeaa kalenteri vähän. Ehdotus kalenterista kokonaisuudessaan. Saksa ja Eurooppa ehdottomasti uutena mukaan heti. Muut maat mukailevat oikeaa kalenteria aina seuraavalla viikolla.

Jos 5 kisaa:

8.9 Italia
15.9 Eurooppa
22.9 Singapore
29.9 Saksa
6.10 Malesia

Jos 6 kisaa:

8.9 Italia
15.9 Eurooppa
22.9 Singapore
29.9 Saksa
6.10 Malesia
13.10 Japani
 
Vastaus: PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 1]

Radat:

6. Malesia
5. Australia
4. Bahrain
3. Belgia
2. Kanada
1. Baku

Kellonajalla ei niin väliä kun olen vuorotyössä, niin iltavuorossa jos ei ole vapaata yms niin jää kisa välisinkin välistä, silloin on varakuskin vuoro

Lähetetty minun SM-G925F laitteesta Tapatalkilla
 
Vastaus: PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 1]

En vielä äänestä, mutta omasta mielestä on kiva mukailla oikeaa kalenteri vähän. Ehdotus kalenterista kokonaisuudessaan. Saksa ja Eurooppa ehdottomasti uutena mukaan heti. Muut maat mukailevat oikeaa kalenteria aina seuraavalla viikolla.

Jos 5 kisaa:

8.9 Italia
15.9 Eurooppa
22.9 Singapore
29.9 Saksa
6.10 Malesia

Jos 6 kisaa:

8.9 Italia
15.9 Eurooppa
22.9 Singapore
29.9 Saksa
6.10 Malesia
13.10 Japani

Tää olis hyvä systeemi.
 
Vastaus: PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 1]

Nyt kun tämä versio tulee hommattua niin kyllä sitä voisi tehdä comebackin takaisin kfin sarjaan.
 
Vastaus: PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 1]

Nyt kun tämä versio tulee hommattua niin kyllä sitä voisi tehdä comebackin takaisin kfin sarjaan.
KYLLÄ! Voi niitä vääntöjä keskenämme. Toki itse munasin useammin kun sä. Annas mun voittaa tällä kertaa, eiks jeh! ;)
 
Vastaus: PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 1]

En vielä äänestä, mutta omasta mielestä on kiva mukailla oikeaa kalenteri vähän. Ehdotus kalenterista kokonaisuudessaan. Saksa ja Eurooppa ehdottomasti uutena mukaan heti. Muut maat mukailevat oikeaa kalenteria aina seuraavalla viikolla.
Me otetaan oikea kalenteri käyttöön 2 sarjassa heti, pidetään vanha KFIN systeemi joka toimis hyvin. Eli joka viikonloppu kun olis oikee kisa tulossa niin se kisa ajetaan, oikeessa formulassa kun on väliviikko ym niin Random/Äänestetty kisa ajetaan :)

Öm Brada mukaan? Hyvästi haaveet TOP-10 porukassa :(
Kisat loppuu taas 90% Merimax tai Brada voittaa ja toinen kakkonen ja loput 10% DNF :D
 
Vastaus: PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 1]

Mulle käy Simon ehdottama oikean kalenterin mukaelma. Vaikkei noista radoista juurikaan noi suosikkeihin kuulu. Mutta laitan silti äänestyspojot jos päädytään siihen:

6p Itävalta
5p Australia
4p Espanja
3p Bahrain
2p Baku
1p Saksa

Kellonajoista käy klo 18-20 startti. Parhaiten klo 19-20. Toivon että aika olisi joka viikko sama, niin ei tartte viikottain arpoa alkamisajankohtaa ja paikallaolijoita. Aika lukkoon, ja ne tulee ketkä pääsee, jos ei joku viikko ehdi, niin sitten reservistä mies tuuraamaan.
 
Vastaus: PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 1]

Ajankohtana sopisi parhaiten klo 21 jälkeen. Muuten varmaan joku kisa ainakin jää väliin, jos sattuu iltavuoro osumaan kohdalle.

Ratoja en jaksa äänestää, kun suuri osa on kuitenkin sellaisia, mitä ei vuosikausiin ole tullut missään pelissä ajettua, kaikki kelpaa. Oikeaa kalenteria mukaileva systeemi kuulostaisi kyllä ihan hyvältä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 1]

6p. Bahrain
5p. Abu dhabi
4p. Spa
3p. Australia
2p. Monza
1p. Baku

Ajankohtana parhaiten sopis 18.00- 19.00 aloitus ajaksi
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 1]

Eipä tuolla alotus ajalla itelle ole mitään merkitystä, vaikkakin klo 20 aikoihin ehkä olisi paras.

6p. Belgia
5p. Japani
4p. Meksiko
3p. Englanti
2p. Saksa
1p. Abu Dhabi

Itselle kyllä kävisi myöskin tuo, että ajetaan nuo kisat mitkä tulee oikeassa elämässä seuraavaksi.
 
Vastaus: PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 1]

19-20 voisi olla hyvä aika, jos kerran arkena ajetaan. Ratoja äänestän sitten myöhemmin.
 
Vastaus: PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 1]

Mulle toi 19 persiissä ois paras ajankohta. Oikeaa kisakalenteria mukaileva systeemi ois jees, mutta Baku ehottomasti myös mukaan.

6. Saksa
5. Belgia
4. Baku
3. Italia
2. Singapore
1. Malesia
 
Ylös Bottom