iceman92kimi
Active Member
Vastaus: PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 5]
En ehdi ajamaan huomenna
En ehdi ajamaan huomenna
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
En pääse kisaan.
Nyt tuli kyllä pahaan paikkaan, taistelu valmistajien mestaruudesta on tiukempi kun koskaan. Missähän meidän varakuski on kun sitä eniten tarvittaisiin
![]()
Varakuljettajat: Kiraih
Törmäsin "haamurantalaan", joka ei sitten ollutkaan haamu. Säästin renkaita. Kävin varikolla. Säästin taas renkaita. Otin uran neljännen podiumin. Ei muuta.
Pistän paremmaksi.
Starttasin. Törmäsin Simoon. Kisa ohi. Ei muuta.
Ensi kaudella voisi sallia tämän ABS jutun. (Hävisin 1-2 sekuntia per kierros edellisessä kilpailussa) En ole tottunut ajamaan ABS offilla.
Mutta eihän se minun mielipide vaikuta yksin tähän asiaan.
Ja jos nämä "syöksyjen" määrä lisääntyisi (jos siis ABS sallitaan), nehän voitaisiin kieltää. Jos tekee tälläisen "syöksyn" niin se syöksyn tekijä saisi rangaistuksen jos ei anna sijoitusta takaisin. Luultavasti ollut näin aikaisemminkin.
Minulle on ihan sama onko default setup vai ei.
Kiitos.
Syöksyjä ei tarvii kieltää. Itse lähden samantien pois täältä jos ohitukset kielletään. Jokainen itse tietää miten yrittää ohittaa. Ja jos osuu niin ohittava auto siitä yleensä kärsii pyörähdyksellä tai auto muuttuu haamuksi. Sama olisi myös kieltää DRS jolla niitä tylsiä ohituksia tulee.
Mitä nyt muistelee F1 2015:ssä, niin tais yleinen mielipide tuommosen kauden jälkeen, että ei enää koskaan 25%+25% -kisoja. Itellä ei sinänsä ole vastaan. Sais taisteluita pienelläkin porukalla. Ens kaudelle vois muuttaa aika-ajot uudentyyppiseks. Joko fulli, niin että skipataan q1 tai sitte one-shot. Jos on one-shot niin laitetaan lyhyin praccy siihen alkuun, niin pääsee hakeen tuntumat.25% vapaat säädöt + 25% default käännetyllä lähtöjärjestyksellä. Jälkimmäisestä kisasta pisteet 2003-systeemillä. Sais pitkästä aikaa käännetyn lähtöjärjestyksen kisoja.