Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 5]

Vastaus: PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 5]

Törmäsin "haamurantalaan", joka ei sitten ollutkaan haamu. Säästin renkaita. Kävin varikolla. Säästin taas renkaita. Otin uran neljännen podiumin. Ei muuta.
 
Vastaus: PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 5]

Törmäsin "haamurantalaan", joka ei sitten ollutkaan haamu. Säästin renkaita. Kävin varikolla. Säästin taas renkaita. Otin uran neljännen podiumin. Ei muuta.

Pistän paremmaksi.

Starttasin. Törmäsin Simoon. Kisa ohi. Ei muuta.

[video=youtube_share;2P1XKC_-dyc]https://youtu.be/2P1XKC_-dyc?t=23m27s[/video]

Tässä vielä tuo avauskierroksen tilanne. Ei kyllä itse olisi oikein muuta voinut tehdä, mutta tällä kertaa näin.
 
Vastaus: PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 5]

Kisa:
[video=youtube;X-q9DafJ9pA]https://www.youtube.com/watch?v=X-q9DafJ9pA[/video]

Näköjään mullakii puuttuu osa striimistä, ni en saa laitettua starttia tohon linkkiin. Tylsä kisa oli, niinku kaikilla. Junddu meni vähän liian kovaa, ja Senaattori ajo ihan samaa vauhtia.

Onkos siitä seuraavasta kaudesta lyöty vielä mitään lukkoon? Vois varmaan vähän poistaa noita kieltoja (säädöt, ABS), jos ois sitten vähän enemmän kuskeja. Ja jos ratoja äänestettään niin varmaan vois kohtapuoliin alotella, ettei taas jää viimetippaan.
 
Vastaus: PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 5]

Olipahan tylsä kisa vaikka voitto tulikin. Harmi että Simo ja Viltzu menivät kolaroimaan toisensa ulos. Kerrankin itsestä tuntu että vauhti olis riittäny Simoa vastaan. Kaikesta huolimatta Spa on kyllä paras rata, olis voinut jatkaa vielä toiset 22 kierrosta kun sai niin hyvän rytmin päälle.

Q: Odottelin aika-ajojen loppuhetkille jonka jälkeen päätin lähteä softeilla ulos. Taktiikkana pankkikerros jonka jälkeen kaikki peliin. Ajoin pankkikierroksen 1.47,3 ja uudelle kierrokselle lähdettyäni en parantanut 1 sektorissa ja Simo ajoi 46,9 joten päätin säästää renkaita ja tulla sisään. P2.

Kisa: Hyvä lähtö viivalta mutta Simo tuli huonolla linjalla ykkösmutkaan ja itsekin piti vähän hidastella sen takia. Sen jälkeen hyvällä ulostulolla Simon imuun ja ekalla suoralla ohi. Sit olikin oikeestaan yksin ajelua koko kisa. Thuto ajoi hyvin perässä mutta ei hänelläkään lopulta vauhti riittänyt. Itse sain todella hyvän flown päälle heti alusta, Soft-stintillä kaikki kierrokset 0,7s sisään ja Mediumeilla kaikki alle sekunin sisään. Lisäksi kisan nopein kierros joten ei jäänyt grand slam paljosta kiinni. Ennen kisaa quick racessa ajoin 1.46,5 joten olisi paalullekkin ollut mahdollisuudet.

Todella outo stop and go tuli jostain ihme syystä, osaisiko joku kertoa mistä johtu?
Mielestäni kaikki renkaat eivät edes olleet yli rajojen niin johtuiskohan edellä olevasta autosta tai jotain.

Kooste:
[video]https://m.youtube.com/watch?v=-RDW2-1mpYE[/video]
 
Vastaus: PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 5]

Ensi kaudella voisi sallia tämän ABS jutun. (Hävisin 1-2 sekuntia per kierros edellisessä kilpailussa) En ole tottunut ajamaan ABS offilla.
Mutta eihän se minun mielipide vaikuta yksin tähän asiaan.

Ja jos nämä "syöksyjen" määrä lisääntyisi (jos siis ABS sallitaan), nehän voitaisiin kieltää. Jos tekee tälläisen "syöksyn" niin se syöksyn tekijä saisi rangaistuksen jos ei anna sijoitusta takaisin. Luultavasti ollut näin aikaisemminkin.

Minulle on ihan sama onko default setup vai ei.

Kiitos.
 
Vastaus: PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 5]

Ensi kaudella voisi sallia tämän ABS jutun. (Hävisin 1-2 sekuntia per kierros edellisessä kilpailussa) En ole tottunut ajamaan ABS offilla.
Mutta eihän se minun mielipide vaikuta yksin tähän asiaan.

Ja jos nämä "syöksyjen" määrä lisääntyisi (jos siis ABS sallitaan), nehän voitaisiin kieltää. Jos tekee tälläisen "syöksyn" niin se syöksyn tekijä saisi rangaistuksen jos ei anna sijoitusta takaisin. Luultavasti ollut näin aikaisemminkin.

Minulle on ihan sama onko default setup vai ei.

Kiitos.

Syöksyjä ei tarvii kieltää. Itse lähden samantien pois täältä jos ohitukset kielletään. Jokainen itse tietää miten yrittää ohittaa. Ja jos osuu niin ohittava auto siitä yleensä kärsii pyörähdyksellä tai auto muuttuu haamuksi. Sama olisi myös kieltää DRS jolla niitä tylsiä ohituksia tulee.
 
Vastaus: PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 5]

Syöksyjä ei tarvii kieltää. Itse lähden samantien pois täältä jos ohitukset kielletään. Jokainen itse tietää miten yrittää ohittaa. Ja jos osuu niin ohittava auto siitä yleensä kärsii pyörähdyksellä tai auto muuttuu haamuksi. Sama olisi myös kieltää DRS jolla niitä tylsiä ohituksia tulee.

Tarkoitan siis jos tämä ohitettu auto kärsii paljon tässä tilanteessa.
 
Vastaus: PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 5]

Toivon ensi kaudelle vapaita setupeja ja sääntöjä, ainakin itteä innostas enemmän. Tuun kyllä ajeleen joka tapauksessa seuraavalle kaudelle ainakin enimmältä osin.
Ja sit heittelen vain ajatuksia ilmoille: Tai jos defuilla ja eri säännöillä halutaan ajaa niin voisiko niille miettiä toista sarjaa tai kisaa? Sprintti defuilla?
 
Vastaus: PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 5]

25% vapaat säädöt + 25% default käännetyllä lähtöjärjestyksellä. Jälkimmäisestä kisasta pisteet 2003-systeemillä. Sais pitkästä aikaa käännetyn lähtöjärjestyksen kisoja.
 
Vastaus: PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 5]

25% vapaat säädöt + 25% default käännetyllä lähtöjärjestyksellä. Jälkimmäisestä kisasta pisteet 2003-systeemillä. Sais pitkästä aikaa käännetyn lähtöjärjestyksen kisoja.
Mitä nyt muistelee F1 2015:ssä, niin tais yleinen mielipide tuommosen kauden jälkeen, että ei enää koskaan 25%+25% -kisoja. Itellä ei sinänsä ole vastaan. Sais taisteluita pienelläkin porukalla. Ens kaudelle vois muuttaa aika-ajot uudentyyppiseks. Joko fulli, niin että skipataan q1 tai sitte one-shot. Jos on one-shot niin laitetaan lyhyin praccy siihen alkuun, niin pääsee hakeen tuntumat.
 
Vastaus: PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 5]

Juu aika ehdoton ei 25% kisoille, paljon hauskempia nuo 50%. Ja mielummin full tai short quali kun one-shot. Ja pitäisin myös defaultit jatkossa, täytyy myöntää että en jaksa säädellä autoa enkä olekaan mikään hyvä siinä ja sit jos säädöt vapautetaan niin ajetaan sijoista ynnä muut. Se kyllä syö aika pahasti motivaatiota kun on niin paljon huonompi auto kun muilla.
 
Vastaus: PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 5]

Tein sittenkin koosteen. Ei sillä että tässä olisi mitään katsottavaa.

[video=youtube;ydsJePcPda0]https://www.youtube.com/watch?v=ydsJePcPda0[/video]
 
Vastaus: PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 5]

Olettaisin että ne jotka eivät itse autoa osanneet tai ehtineet säätää (minä ainakin :)) kävivät hakemassa setupin time trialista. Itseä ihmetyttää tää sääntöjen rukkaaminen ja vatvominen suuntaan tai toiseen, tosin eipä siinä mitään pahaakaan ole jos keskustelua käydään ja hyvähän se on. Olen itse edelleen mieltä että parasta olisi jos kaikki avut olisivat poissa, mutta kun itse ainakin olen kokematon niin radat ovat suht outoja ja ilman apuja ratojen oppiminen viikossa vaatisi niin paljon tunteja että mahdotonta/tylsää yksin ajella sitten
 
Ylös Bottom