Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS4: Lisälaitteet ja tarvikkeet

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    ps4
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

"Kausituote", oman Magma Redin ostin marraskuussa 2013 ennen PS4 julkaisua, oli Markantalossa saman hintainen mustan kanssa.
Sonyn kaudet kestävät toisinaan vähän pidempään. :) Se on siis ihan tuotekohtaista.
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Missä vaiheessa liiketunnistusteknologia on, liitettynä Oculukseen tai johonkin muuhun? PS4lle tai muulle
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Missä vaiheessa liiketunnistusteknologia on, liitettynä Oculukseen tai johonkin muuhun? PS4lle tai muulle
Sonyn oma Morpheus-työnimellä kulkeva VR-visiiri hyödyntää PlayStation Move -liikeohjaimia. Oculus Riftin kanssa voi käyttää varmaan vaikka mitä, mutta Razer Hydra lienee se yleisin.
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Sonyn oma Morpheus-työnimellä kulkeva VR-visiiri hyödyntää PlayStation Move -liikeohjaimia. Oculus Riftin kanssa voi käyttää varmaan vaikka mitä, mutta Razer Hydra lienee se yleisin.

Sanoin väärin, tarkoitan siis myös liikkumista tukevaa teknologiaa

Tulee varmaan halleja, areenoita joissa voi pelata vaihtuvin kartoin ja tulee miljardiluokan kilpaurheiluksi.


taisi tässä tulla vastaan, mutta meni niin nopeasti ja eivät tainneet mainita kehittelijöitä. Voi olla myös, että kuulin omiani
https://www.youtube.com/watch?v=gPPFhL_g5Mo&spfreload=10
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Vähän off topic mutta suositelkaas jotain hyviä kuulokkeita/headsettiä destinyn pelailuun. Mikki sais olla hyvä ja mielellään langattomat. Hintaluokka n. 100€ voi olla allekkin [emoji4]. Pelailen melkein aina kuulokkeilla, joten mukavatkin sais olla. Kiitos jo etukäteen vastaajille [emoji23]
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Vähän off topic mutta suositelkaas jotain hyviä kuulokkeita/headsettiä destinyn pelailuun. Mikki sais olla hyvä ja mielellään langattomat. Hintaluokka n. 100€ voi olla allekkin [emoji4]. Pelailen melkein aina kuulokkeilla, joten mukavatkin sais olla. Kiitos jo etukäteen vastaajille [emoji23]

Eiköhän tässä oo ne vaihtoehdot:

Turtle Beach Ear Force STEALTH 400:
http://www.verkkokauppa.com/fi/prod...-Ear-Force-STEALTH-400-pelikuulokkeet-PS4-PS3

Sony PlayStation Wireless:
http://www.verkkokauppa.com/fi/prod...on-Wireless-Stereo-Headset-2-0-pelikuulokkeet
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Vähän off topic mutta suositelkaas jotain hyviä kuulokkeita/headsettiä destinyn pelailuun. Mikki sais olla hyvä ja mielellään langattomat. Hintaluokka n. 100€ voi olla allekkin [emoji4]. Pelailen melkein aina kuulokkeilla, joten mukavatkin sais olla. Kiitos jo etukäteen vastaajille [emoji23]

Mulla on ollut pitkään käytössä Playstation wireless headset 2.0, niissä on mikki mukana ja tosi hyvä ja selkeä äänenlaatu. Pleikkarista voi vielä ladata kuulokesovelluksen avulla erilaisia ääniteemoja niihin kuulokkeisiin, eli esim. räiskintäpeliin sellaiset asetukset jotka tuo esille kyseisen genren munakkaat äänet.

Suosittelen, taitavat olla juurikin tuota 100 euron hintaluokkaa.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Vähän off topic mutta suositelkaas jotain hyviä kuulokkeita/headsettiä destinyn pelailuun. Mikki sais olla hyvä ja mielellään langattomat. Hintaluokka n. 100€ voi olla allekkin [emoji4]. Pelailen melkein aina kuulokkeilla, joten mukavatkin sais olla. Kiitos jo etukäteen vastaajille [emoji23]

Nämä ollu itelläni käytössä nyt noin vuoden: http://cdon.fi/pelit/playstation_wireless_stereo_headset_2-0-26577270

Itse olen tykännyt. Plussaa peli- / chat-äänien säädöistä lennossa.
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

En suosittele ostamaan Seagaten/Samsungin 2 TB kovalevyä jota on suositeltu aika monessa paikassa, kuten Eurogamerissa ja Giantbombissa. Ja on siitä varmaan täälläkin ollut puhetta. Muuten ei mitään vikaa, mutta kun konsoli tai peli on idle tilassa eli ei tee mitään niin saattaa kuulua sellainen piipaus tai sitten vaihtoehtoisesti joku mekaaninen ääni. Itselläni on juurikin näin ja netissä törmäsin tälläiseen: http://www.hotukdeals.com/ask/people-with-2tb-samsung-seagate-hdd-thier-ps4-look-here-2037431

Itselläni on muutaman päivän käytön jälkeen vain kerran tullut tuo piipaus, kun oli Diablo 3 päällä ja en tehnyt mitään viiteen minuuttiin. Täytyy seurata tilannetta, mutta henkilökohtaisesti kääntäisi katseen johonkin toiseen vaihtoehtoon. Ja mekaanista ääntä on tullut muutaman kerran. Muuten PS4:sen ääni kyllä hiljeni vanhaan verrattuna.

Täällä alkoi tuo sama kovalevy pitämään tänään kauheeta raksutusta, niin laitoin pleikkarin mukana tulleen 500GB kovon takasin. Täytyy jossakin vaiheessa hommata vaikka joku 1TB levy, kun ne tuntuisi toimivan hyvin.

Noista nettijutuista tuli semmonen fiilis, että pleikka ei anna tarpeeksi virtaa tuolle kovolle ja sen takia piippailee ym.
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Jos joku pystyy nyt hieman selventämään tilannetta yksinkertaiselle ihmiselle, niin olisin kiitollinen.

Kyseessä on siis Turtle Beach Stealth 500P -luurit.

Elikkäs, luin täältä että PS4:sen valikosta kannattaisi laittaa vain chat äänet päälle? Silloin en itse ainakaan saa ääniä kuulokkeisiin. Vaan pitää olla valittuna kaikki äänet kuulokkeisiin. Optinen on liitetty kiinni pleikkariin ja tuohon palikkaan. Pleikkarin asetuksista on laitettu optiseen ja dolbyyn täppä.

Lisäksi en pääse vaihtamaan näiden stereo, peli ym. tilojen välillä ollenkaan.

Natural, base boost ym. tilat löytyvät kyllä.

Ei ole näköjään helppoa kuulokkeidenkaan käyttöön ottaminen. :D
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Parita ne uudelleen. Katso ohjeesta, kun en itse muista, miten se tehtiin. Sen jälkeen toimii kaikki moodit.
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Parita ne uudelleen. Katso ohjeesta, kun en itse muista, miten se tehtiin. Sen jälkeen toimii kaikki moodit.
Jooh, muuten toimii nyt ihan ok, mutta paritus ei onnistu. Painan siis ensin siinä usb-donglessa olevaa paritus nappia ja sen jälkeen kuulokkeiden virta näppäintä pohjassa, jotta paritus alkaa. Siihen se sitten jää vain vilkkumaan, eikä mitään tapahdu. Tähän ei auta muu kuin kuulokeiden sammuttaminen.

Sain kuitenkin kaikki äänet kuulumaan, vaikka on tuo chat äänet valittuna. Jotain edistystä sentään.

Mikin sai myös pariin otteeseen ottaa pois ja laittaa paikalleen, jotta rupesi toimimaan.

E: Ja pitääkö kuulokkeita varten tosiaan vaihtaa joka kerta pleikkarin äänen ulostuloasetuksista hdmi optiseen. Normaalisti äänet menee hdmi:llä vahvarille. Aikamoiseksi säädöksi menee.
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Headsettiä en saa tosiaan paritettua uudelleen. Kaiken olen mielestäni tehnyt ihan ohjeiden mukaisesti.

Jää vain vilkuttamaan. Pelkkä uudelleen käynnistys auttaa.

E: Onnistuihan se paritus viimein. Toivottavasti tuota ei joudu tekemään kovin montaa kertaa.

Täytyy nyt testailla vähän, että miltä nämä tuntuvat pelatessa. Witcher 3 testipelinä ja pelimoodi päällä.

Sen verran täytyy vielä kysäistä, että käyttääkö jengi miten noita bass boost ja bass & treble boost -tiloja? Tällä hetkellä on natural käytössä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Ei ole edes paljoa pelejä PS4:lla ja näyttää tallennustilan jäljellä olevaksi määräksi 50 gigaa. Ajattelin että hyvä varmaan päivittää toi kiintolevykin mahdollisimman ajoissa. 2TB houkuttaisi tilansa vuoksi, mutta jonkin verran lukenut myös negatiivisia mielipiteitä Seagaten 2TB:stä.

Onko tämä TT-2k:n kikka vielä toimiva: Seagate Expansion Portable Drive V2 USB 3.0 2TB 2.5" eli tuon purkaa ja levy sisältä koneeseen? Miten kyseisen kiintolevyn omistajat onko hyvin pelittänyt tai onko muita suosituksia?

Tallennukset pilveen (ei kyllä paljoa varmaan ole mitään, koska vain onlinessa pelannut) ja ladatut pelit saa varmaan sitten Storesta uudestaan ladattua? Ei ole ennen tullut vaihdeltua kiintolevyä, mutta mitä jonkun videon katsoin niin vanha ulos ja uusi sisään. USB-tikulle uusin käyttis PS4-kansioon. Täytyy vielä parit videot katsella ennen operaatiota.

Headsettiä en saa tosiaan paritettua uudelleen. Kaiken olen mielestäni tehnyt ihan ohjeiden mukaisesti.

Jää vain vilkuttamaan. Pelkkä uudelleen käynnistys auttaa.

E: Onnistuihan se paritus viimein. Toivottavasti tuota ei joudu tekemään kovin montaa kertaa.

Täytyy nyt testailla vähän, että miltä nämä tuntuvat pelatessa. Witcher 3 testipelinä ja pelimoodi päällä.

Sen verran täytyy vielä kysäistä, että käyttääkö jengi miten noita bass boost ja bass & treble boost -tiloja? Tällä hetkellä on natural käytössä.
Ostin pari päivää sitten kyseiset kuulokkeet ja käyttänyt FPS-peleissä "Game mode" ja "Natural" -asetuksia.
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Vilbertto: Edelleen on ihan toimiva juttu, ja tuon artikkelin julkaisun jälkeen PS4 sai v2.50-päivityksessä ihan oikean varmuuskopiotyökalun, joka tekee kiintolevyn vaihdosta vielä helpompaa. Eli FAT32- tai exFAT-tiedostojärjestelmää käyttävälle USB-kiintolevylle voi varmuuskopioida PS4:n kiintolevyn kokonaisuudessaan, ja kun konsolissa on uusi limppu sisällä, saa kaiken palautettua sieltä USB-levyltä. Niin säästyy paljolta uudelleenasentamiselta sun muulta säädöltä.

Varmuuskopion ottaminen ja palauttaminen vie tietysti useamman tunnin per suunta (riippuen datan määrästä), mutta kokonaisuudessaan se tullee helpommaksi ja nopeammaksi kuin käsipelillä nyhrätä matskut uudelle kiintolevylle.
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Itse tein juuri tuon kovalevy vaihdon ja hyvin toimii. Satunnaisia piipauksia ja mekaanisia ääniä kuuluu, mutta ei niitä kuullokeet päässä kuule. Muuten toki ovat aika ärsyttäviä.
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Ihan natural ja pelimodi mulla itsellä ja olen niihin tyytyväinen. Siis kyseessä TB 500P kuulokkeet.
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Tuleekohan noita piippauksia 1TB:n kanssa vai onko nimenomaan 2TB ominaisuus?
Omassa PS4:ssäni on ollut sekä teran että kahden teran levyt, eikä ole kumpainenkaan niistä piippaillut tai muutenkaan asiaankuulumattomia ääniä päästellyt.
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Ihan natural ja pelimodi mulla itsellä ja olen niihin tyytyväinen. Siis kyseessä TB 500P kuulokkeet.
Näillä samoilla asetuksilla olen nyt itsekin mennyt. Netflixissä kokeilin myös tuota movie modea.

On nämä selkeä parannus ainakin edellisiin halpoihin Trittoneihin verrattuna, joten siinä mielessä olen tyytyväinen. Nämä sai Prismasta 119 euroon, niin ei ihan mikään järkyttävä hintakaan.

Sharkoonit oli toki aikanaan loistavat, mutta enää ei jaksaisi sellaista johtohelvettiä.
 
Ylös Bottom