Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS4: Lisälaitteet ja tarvikkeet

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    ps4
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Oma konsolin julkaisusta asti käytössä ollut 2-terainen levyni toimii ongelmitta ja piippauksitta. Ei siis kannata rajoittaa valintojaan huhupuheiden perusteella.

Itse vaihdoin omaan konsoliin sen paljon puhutun Seagaten 2-teran levyn ja se kyllä satunnaisesti päästää sellaisen 1-2 sekunnin mittaisen piippauksen. Ikävähän tuo tietysti on, mutta muuten levy on toiminut normaalisti.
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Oma konsolin julkaisusta asti käytössä ollut 2-terainen levyni toimii ongelmitta ja piippauksitta. Ei siis kannata rajoittaa valintojaan huhupuheiden perusteella.

Ettei vain olisi kyseessä 1,5 TB malli? En muista 2 teraista myydyn vielä konsolin julkaisun aikoihin.

Täällä tuo puolitoista teranen löytynyt julkaisusta asti. Tuli täyteen jo ensimmäisen puolen vuoden aikana. Eniten tilaa täyttää pelien ja sovellusten lisäksi pelikuvan videotallenteet.
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Mulla on se joku HGST:n tms 1,5 terainen joka oli myynnissä julkaisun aikoihin, se ainakin on toiminut täysin moitteetta. *koputtaa puuta* :)
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Yritin tässä etsiskellä noita sopivia 1,5 tb kovalevyjä, enkä niitä mistään löytänyt. Tietääkö kukaan että mistä vielä noita löytyisi tai että onko ulkoisia 1,5 tb kovalevyjä joissa olisi sisällä pleikkariin sopiva kovalevy?
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Tunnettu japanilainen tarvikevalmistaja Hori on tuomassa PS4:lle uuden langallisen ohjaimen: Hori Pad FPS Plus (Play-Asia, affi).

Pädissä on Xbox-tyylinen asymmetrinen tattiasettelu. Lisäksi päänapeille, liipaisimille ja jopa ristiohjaimelle on turbokytkin. Tämä on ilmeisesti ensimmäinen PS4:n third party -ohjain, jossa on myös kosketuslevy mukana. Sen sijaan muista DualShock 4:n erikoisemmista ominaisuuksista on luovuttu: ohjaimessa ei ole DS4:n valopaneelia, kuulokeliitäntää eikä liikesensoreita. Joillekin valopaneelin puuttuminen saattaa olla hyväkin ominaisuus. USB-kaapeli on 3 metriä pitkä, ja ohjaimen luvataan olevan yhteensopiva myös PS3:n kanssa.

Tämä PS4:n Hori Pad julkaistaan 17. heinäkuuta. Ehkä tätä tulee myöhemmin myös täkäläisiin kauppoihin?
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

2c423d446c92161f916d1fd9034670e4.jpg
Kuulokkeet hajoamassa, mitkä ois hyvät uudet? Noita Sonyn wireless 2.0 sekä turtle beach 400 & 500 stealth oon myös katsonut. Vaatimuksena on että pitää olla langattomat ja mielellään hyvä akku, mitä noissa TB:ssä taitaa olla mutta onks kellään kokemuksia niistä?

Eli suosituksia, mitkä kannattaa hankkia?
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

2c423d446c92161f916d1fd9034670e4.jpg
Kuulokkeet hajoamassa, mitkä ois hyvät uudet? Noita Sonyn wireless 2.0 sekä turtle beach 400 & 500 stealth oon myös katsonut. Vaatimuksena on että pitää olla langattomat ja mielellään hyvä akku, mitä noissa TB:ssä taitaa olla mutta onks kellään kokemuksia niistä?

Eli suosituksia, mitkä kannattaa hankkia?
Poika pieni, suosittelen noita sonyn wireless 2.0 kuulokkeita. Ääni on hyvä ja kevyet päässä. Akkukin kestää helposti koko peli-illan, nyt vaan kipinkapin kauppaan.
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Itselläni käytössä molemmat Eli 2.0 ja Stealth 500 luurit ja voin suositella molempia. Itse ehkä ihan aavistuksen verran pidän Turtleja parempana, mutta se on makuasia.
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Stealth 500 Turtlet on tälläkin suunnalla käytössä ja olen ollut todella tyytyväinen ostokseen. Löytyy riittävästi säätovaraa sekä chat että peliäänille. Äänet on noin muutenkin erittäin hyvät aikaisempiin vehkeisiin verrattuna. Lisäksi akku kestää myös ihan kivasti. Sonyn luureista ei tosin ole sen kummemmin kokemusta, niin niihin on paha vertailla. Eiköhän nekin ihan laadukkaat ole.
 
Stealt 500 itsellä käytössä ja olen todella tyytyväinen hankintaan. Luurit kestää pitkään ilman latausta ja istuvat hyvin. Äänen laatu ja säädettävyys hyvää ja mikki sekä chat äänet toimivat erittäin hyvin. Suosittelen. Sonyn kamppeista ei kokemusta .
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

En tiedä onko aikaisemmin ollut puhetta, mutta Sonyn virallinen PS4 ohjain on tulossa lokakuun viimeinen päivä kauppoihin.

Tuohan ei ole Sonyn virallinen kaukosäädin vaan tarvikevalmistaja PDP:n tuotos, lisenssillä toki. Ulkonäon puolesta kake kyllä jatkaa Sonyn vanhaa linjaa. Ainakin Nykolla on jo myynnissä vastaava tarvikeversio, mutta paljon tökerömpänä toteutuksena.

Eiköhän tuolla tarvikemallillakin mediatarpeet hoitele, kun kyseessä on ihan Bluetooth-kapula eikä mikään vastaanotinpalikkaa vaativa infrapunavärkki. Hyvä että tulee ainakin päällisin puolin näinkin laadukkaan oloinen säädin tarjolle.
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Tuohan ei ole Sonyn virallinen kaukosäädin vaan tarvikevalmistaja PDP:n tuotos, lisenssillä toki. Ulkonäon puolesta kake kyllä jatkaa Sonyn vanhaa linjaa. Ainakin Nykolla on jo myynnissä vastaava tarvikeversio, mutta paljon tökerömpänä toteutuksena.

Eiköhän tuolla tarvikemallillakin mediatarpeet hoitele, kun kyseessä on ihan Bluetooth-kapula eikä mikään vastaanotinpalikkaa vaativa infrapunavärkki. Hyvä että tulee ainakin päällisin puolin näinkin laadukkaan oloinen säädin tarjolle.
Minulla on ollut PS3 käytössä tuo logitechin mokkula, joka muuntaa ir säätimen (harmony one) BT:ksi. Toimiikohan tämä PS4:n kanssa? Itse pidän valaistua kaukosäädintä huomattavasti mukavampana kuin tuota alkuperäistä...
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Osaatteko suositella KESTÄVÄÄ headsettiä mulle? Mulla on ollut kaikki Sonyn Playstation kuulokemallit. Ekasta meni akku, tokasta meni ylläkin nähdyllä tavalla muovit rikki ja sitä kautta piuhat poikki. 2.0:sta meni saranoiden kohdalta muovit rikki ja vaikka nää pysyy jesarilla kasassa, se pääsee vääntymään ulospäin ja siitä johtuu epämukava korvatuntuma. Ja huom, näitä ei ole paiskottu ympäriinsä yms. Mennyt ihan ison pään takia varmaa rikki, kun niitä ottaa ja laittaa päähän ja päästä pois. Siinä se sitten vääntyy sen verran, että ajan myötä menee halvat muovit rikki. Ei jaksais ostaa taas tämmöistä, mikä menee normikäytössä paskaksi. Nää 2.0 on kyllä tosi hyvät, mutta harmi, että tässä on noi hiton saranat...
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Osaatteko suositella KESTÄVÄÄ headsettiä mulle? Mulla on ollut kaikki Sonyn Playstation kuulokemallit. Ekasta meni akku, tokasta meni ylläkin nähdyllä tavalla muovit rikki ja sitä kautta piuhat poikki. 2.0:sta meni saranoiden kohdalta muovit rikki ja vaikka nää pysyy jesarilla kasassa, se pääsee vääntymään ulospäin ja siitä johtuu epämukava korvatuntuma. Ja huom, näitä ei ole paiskottu ympäriinsä yms. Mennyt ihan ison pään takia varmaa rikki, kun niitä ottaa ja laittaa päähän ja päästä pois. Siinä se sitten vääntyy sen verran, että ajan myötä menee halvat muovit rikki. Ei jaksais ostaa taas tämmöistä, mikä menee normikäytössä paskaksi. Nää 2.0 on kyllä tosi hyvät, mutta harmi, että tässä on noi hiton saranat...
Oman kokemuksen kautta suosittelen näitä. Omassa käytössä olleet jo jonkin aikaa enkä keksi mitään valittamisen aihetta.

http://www.verkkokauppa.com/fi/prod...ar-Force-STEALTH-500P-pelikuulokkeet-PS4-PS3/
 
Ylös Bottom