Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Pystyisikö kukaan neuvomaan mistä löytäisi valkoisen pystytuen PS4:lle? Mieluiten alkuperäinen pitäisi olla.
http://www.puolenkuunpelit.com/kauppa/product_info.php?cPath=564_576&products_id=84278 tollastako meinaat ?Pystyisikö kukaan neuvomaan mistä löytäisi valkoisen pystytuen PS4:lle? Mieluiten alkuperäinen pitäisi olla.
Oma WSH 2.0 on ollut aktiivikäytössä julkaisusta saakka, eli pian 1,5 vuotta. Ei näy lohkeamia, murtumia tai mitään muitakaan ongelmia. Mikin laatu on hyvin vähäisen testaamisen perusteella vähintäänkin riittävän hyvä.Olisi tarkoitus hakea viikonloppuna noi Sonyn 2.0 ja mites niiden kestävyys? Lueskelin verkkokauppa.com noita arvosteluja ja siellä ainakin osa porukasta valitteli, että hajoaa parin kuukauden käytön jälkeen ja mikki on kuulemma surkea.
Olisi tarkoitus hakea viikonloppuna noi Sonyn 2.0 ja mites niiden kestävyys?
Kellään kokemusta noista konsolin "tuunaustarroista" tai mikä onkaan oikea suomenkielinen termi (englanniksi siis "skins")? Oon miettinyt jos vähän pistäis sinänsä ihan tyylikkään konsolin vähän uuteen uskoon tollaisella tarralla. Onkohan helppo asentaa? Ei jää mitään ilmakuplia ja saa helposti irti kun kyllästyy? Tarrathan ei käsittääkseni peitä mitään oleellista joten ei näin ollen ainakaan pitäisi vaikuttaa lämpötiloihin tms.
Lataa storesta se kuulokkeiden ääniprofiilisovellus. Sielä on ihan hyviä valmis säätöjä tarjolla.Pitäisikös näissä Sonyn 2.0 kuulokkeissa tuon Virtual Surround Soundin muuttaa ääniä jotenkin muutenkin, kuin lisäämällä kaikua? Muuten ovat hemmetin hyvät kuulokkeet, mutta tuo VSS vähän petti odotukset
Jotenkin vain tuntuu, että äänet vain kaikuvat enemmän ja siinä se sitten olikin...
Lataa storesta se kuulokkeiden ääniprofiilisovellus. Sielä on ihan hyviä valmis säätöjä tarjolla.
Mä tilasin jotkut halvat ebaystä, hyvin on pysynyt 6kk. Asennus helppo ja pois lähtee helposti.Kellään kokemusta noista konsolin "tuunaustarroista" tai mikä onkaan oikea suomenkielinen termi (englanniksi siis "skins")? Oon miettinyt jos vähän pistäis sinänsä ihan tyylikkään konsolin vähän uuteen uskoon tollaisella tarralla. Onkohan helppo asentaa? Ei jää mitään ilmakuplia ja saa helposti irti kun kyllästyy? Tarrathan ei käsittääkseni peitä mitään oleellista joten ei näin ollen ainakaan pitäisi vaikuttaa lämpötiloihin tms.
Kellään kokemusta noista konsolin "tuunaustarroista" tai mikä onkaan oikea suomenkielinen termi (englanniksi siis "skins")? Oon miettinyt jos vähän pistäis sinänsä ihan tyylikkään konsolin vähän uuteen uskoon tollaisella tarralla. Onkohan helppo asentaa? Ei jää mitään ilmakuplia ja saa helposti irti kun kyllästyy? Tarrathan ei käsittääkseni peitä mitään oleellista joten ei näin ollen ainakaan pitäisi vaikuttaa lämpötiloihin tms.
Täältä löytyy niin PS3:en kuin PS4:kin päältä tuollainen skini. Neloseen ostin tarran jo edellä mainitusta decalgirl.com -sivulta ja PS3:en tarran ostin joskus Koneboxista kun halvalla sain.Kellään kokemusta noista konsolin "tuunaustarroista" tai mikä onkaan oikea suomenkielinen termi (englanniksi siis "skins")? Oon miettinyt jos vähän pistäis sinänsä ihan tyylikkään konsolin vähän uuteen uskoon tollaisella tarralla. Onkohan helppo asentaa? Ei jää mitään ilmakuplia ja saa helposti irti kun kyllästyy? Tarrathan ei käsittääkseni peitä mitään oleellista joten ei näin ollen ainakaan pitäisi vaikuttaa lämpötiloihin tms.