Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS4:n tulevat pelit (huhut, uutiset)

Kunnes saadaan laitteet selville laitetaan tänne, Resident Evil 4 Remake on tekeillä.


Nyt on pakko sanoa että oon ehkä jo vähän tätä vastaan.. Mutta aikapa sen näyttää millainen sieltä sitten tulee.

Tiedän myös että kuka jahtaa leonia koko pelin:

El Gigante
 
Miksi nelonen? Aivan en nyt ymmärrä tätä, jos totta. Itse olisin toivonut Codename Veronicaa ennemmin. Nelonen on kumminkin suht nykyaikainen tapaus jo itsessään.

Tai jopa Zeron voisi tehdä uusiksi.
 
Nyt on pakko sanoa että oon ehkä jo vähän tätä vastaan.. Mutta aikapa sen näyttää millainen sieltä sitten tulee.

Tiedän myös että kuka jahtaa leonia koko pelin:

El Gigante
Julkaisu varmaan ensi vuonna ja puolet pelistä leikattu pois, plus hintaa vain 60€ :D

Edit: Olikin julkaisu veikattu 2022 vuodelle

No, ite ostin justiinsa to RE4 pleikkarille 8€, niin taidan tyytyä siihen, kun on valmiina kovalevyllä odottamassa pelaamista.
 
Julkaisu varmaan ensi vuonna ja puolet pelistä leikattu pois, plus hintaa vain 60€ :D

Edit: Olikin julkaisu veikattu 2022 vuodelle

No, ite ostin justiinsa to RE4 pleikkarille 8€, niin taidan tyytyä siihen, kun on valmiina kovalevyllä odottamassa pelaamista.
Ei re4 sen enempää voi maksaa vaikka olisi remake :D
 
Ei nyt oikein minustakaan kuulosta kauhean hyvältä idealta; pelin fanikunta pitää tuota jonain jumalpelinä eikä varmasti halua mitään muutoksia, ja muita tuo nyt tuskin hirveästi kiinnostaa.

Code Veronica olisi täälläkin kiinnostanut huomattavasti enemmän.
 
Ei nyt oikein minustakaan kuulosta kauhean hyvältä idealta; pelin fanikunta pitää tuota jonain jumalpelinä eikä varmasti halua mitään muutoksia, ja muita tuo nyt tuskin hirveästi kiinnostaa.

Code Veronica olisi täälläkin kiinnostanut huomattavasti enemmän.
Onhan se loistava peli pc:llä kun saa Fovin säädettyä pelikelpoiseksi. Itse näen tuon RE4 remaken mielenkiintoisena asiana jos se toteutetaan kuten RE2 ja 3 remaket.
Code Veronica ja Zero kaipaisi myös tuollaista RE2-3 muutosta. Alkuperäisen Resident Evilin remakea en jaksanut pelata kun kaikki vanhat viat oli mukana eli kamala ohjaus ja kamera.
 
Voihan rähmä.

Tämä oli kyllä erittäin ikävä uutinen. Peli jota olen kovasti itse odottanut, mutta alkanut jo jotain tällaista ounastelemaankin, kun viivästyksiä on jo ehtinyt tulla aika paljon. Toki niitä tuli jo ykkösenkin kanssa aikoinaan, mutta yksi kaikkien aikojen parhaista zombie-selviytymispeleistä sieltä kuitenkin tuli.

Se on pakko kyllä todeta, että jatkossa on syytä varautua tämän kaltaisiin ongelmiin entistä enemmän pelien suhteen - varsinkin kun siirrytään taas selvästi tehokkaampien konsoleiden ja PC-kokoonpanojen sukupolveen. Peleistä tulee vaan keskimäärin entistä yksityiskohtaisempia, kunnianhimoisempia ja paljon enemmän työmäärää vaativia, jolloin henkilöresursseja tarvitaan entistäkin enemmän, varsinkin selkeiden AAA-pelien tekemiseen.

Ja jotta homma aivan oikeasti sellaisessa ympäristössä toimisi, tarvitaan erittäin osaavaa ja laadukasta johtamista. Ja ikävä kyllä sen tason johtamista ei löydy ahneuteen ja pikavoittojen tavoitteluun liian usein perustuvassa business-maailmassa läheskään niin paljon kuin sitä kaikkiaan tarvittaisiin.
 
Viimeksi muokattu:
Tämä oli kyllä erittäin ikävä uutinen. Peli jota olen kovasti itse odottanut, mutta alkanut jo jotain tällaista ounastelemaankin, kun viivästyksiä on jo ehtinyt tulla aika paljon. Toki niitä tuli jo ykkösenkin kanssa aikoinaan, mutta yksi kaikkien aikojen parhaista zombie-selviytymispeleistä sieltä kuitenkin tuli.

Se on pakko kyllä todeta, että jatkossa on syytä varautua tämän kaltaisiin ongelmiin entistä enemmän pelien suhteen - varsinkin kun siirrytään taas selvästi tehokkaampien konsoleiden ja PC-kokoonpanojen sukupolveen. Peleistä tulee vaan keskimäärin entistä yksityiskohtaisempia, kunnianhimoisempia ja paljon enemmän työmäärää vaativia, jolloin henkilöresursseja tarvitaan entistäkin enemmän, varsinkin selkeiden AAA-pelien tekemiseen.

Ja jotta homma aivan oikeasti sellaisessa ympäristössä toimisi, tarvitaan erittäin osaavaa ja laadukasta johtamista. Ja ikävä kyllä sen tason johtamista ei löydy ahneuteen ja pikavoittoja tavoitteluun liian usein perustuvassa business-maailmassa läheskään niin paljon kuin sitä kaikkiaan tarvittaisiin.
Muistuttaa hieman Castlevania: Lords of Shadow 2 kohtaloa, kun muistaakseni sen kohdalla studion johto teki jatkuvia muutoksia ja sen takia peli ei ollut samaa tasoa ekan kanssa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom