Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS4:n tulevat pelit (huhut, uutiset)

Tämä on ehkä ensi vuoden odotetuin peli omalla kohdalla.

 
Nonii, nyt tulee Motorstorm korviketta itselle Onrush-pelillä. Codemaster nappasi Motorstormin kehittäjiä Evolution Studiosin sulkeutumisen myötä ja näemmä pääsivät työstämään peliä saman tien. Tätä odotellessa.

Tällaista on jo odotettu pitkään. Motorstorm oli merkittävä pelikokemus siihen PS3:n lähtöön ja nyt saadaan tätä konseptia uudelle alustalle. Verkkorymistelyä vaarallisessa maastossa.



Illan mielenkiintoisimpiin pelijulkistuksiin osui myös The Hong Kong Massacre.
 
Nähtävästi Microsoftin E3-pressitilaisuuksissa esillä ollut We Happy Few julkaistaan myös PS4:lle. Storessa tuo on ennakkotilattavissa 59,45 ja 80,95 euron hintaan.
 

Twitterissä jo mainitsinkin. Shadow of the Colossus oli paras PS2 -pelini. Se oli vanhahtava jo ps3:n remakena. En usko, että jaksan innostua pelistä enää ps4:lla, jos uusia colosseja ei lisätä. Pelkkä graafinen upgrade ei tällä kertaa riitä minulle, olen pelin tahkonnut läpi sen verran monta kertaa.
 
Twitterissä jo mainitsinkin. Shadow of the Colossus oli paras PS2 -pelini. Se oli vanhahtava jo ps3:n remakena. En usko, että jaksan innostua pelistä enää ps4:lla, jos uusia colosseja ei lisätä. Pelkkä graafinen upgrade ei tällä kertaa riitä minulle, olen pelin tahkonnut läpi sen verran monta kertaa.

Samat fiilikset, vaikka ensimmäinen kosketus Shadow of the Colossukseen tuli PS3 remasteredin parissa. Pelasin pelin läpi. Se oli hyvä ellei loistava, mutta ilman uutta sisältöä, pelillä ei juurikaan ole uudelleen peluuarvoa. Kolossit on nyt nähty, niin komeita kuin ne olisivatkin vielä yhden graafisen päivityksen myötä.
 
Twitterissä jo mainitsinkin. Shadow of the Colossus oli paras PS2 -pelini. Se oli vanhahtava jo ps3:n remakena. En usko, että jaksan innostua pelistä enää ps4:lla, jos uusia colosseja ei lisätä. Pelkkä graafinen upgrade ei tällä kertaa riitä minulle, olen pelin tahkonnut läpi sen verran monta kertaa.

Eiköhän tuolla kalastella jo tyystin uusia yleisöjä. Kenties myös niitä, joilta peli jäi kokematta ensimmäisellä kierroksella.
 
Twitterissä jo mainitsinkin. Shadow of the Colossus oli paras PS2 -pelini. Se oli vanhahtava jo ps3:n remakena.
Eikö PS3:lle julkaistu versio ollut Remastered?

Eiköhän tuolla kalastella jo tyystin uusia yleisöjä. Kenties myös niitä, joilta peli jäi kokematta ensimmäisellä kierroksella.
Nimenomaan näin. Täältä löytyy yksi pelaaja joka ei ole pelannut alkuperäistä peliä. PS3 versio jäi hankkimatta, koska pääni ei kestä PS2 aikakauden kontrolleja & kamera ongelmia. Sen sijaan tällä kertaa PS4:lle julkaistava versio ei ole pelkkä graafinen päivitys:

When asked if any of the content will have changed from the original 2005 PS2 release, Yoshida answered "It's the same, but player preferences for controls and such change over time, so we're working on implementing a more modernised way to play. And of course you can play with a feel of the original version, but what we're doing is showing how great the original work is, using today's technology.
- Eurogamer"
 
Mulla oli melkein kymmenen vuotta väliä etten pelannu juuri ollenkaan, eli kyllä kelpaa tänne kaikki uudet versiot vanhoista laatu peleistä.
 
Eikö PS3:lle julkaistu versio ollut Remastered?
Kyllä. Remastered, Remake, Enchanced.

Ei nykyaikaiseen menoon oikein maistunut nappien väärä järjestys ja oudot kamerakontrollit.


Eiköhän tuolla kalastella jo tyystin uusia yleisöjä. Kenties myös niitä, joilta peli jäi kokematta ensimmäisellä kierroksella.
Kyllä, heitähän varten nämä ovat. Mutta _minulle_ kolmas versio samasta pelistä alkaa olla jo liikaa
 
Ylös Bottom