P
Poistettu jäsen 5945
Guest
From Software vihjaileen jotain. Veikkaan Bloodborne 2:sta.
Fontti ja veri sekä luut antavat vaikuttaa että PS4 paras peli saisi jatkoa, ihme että Sony onkin näin kauan pidettellyt jatko-osaa
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Vahvasti vaikuttaa siltä, että BB saa jatkoa. Itse olisin veikaillut jatko-osan ilmestyvän vasta parin vuoden päästä, kun PS5 on pistetty markkinoille.From Software vihjaileen jotain. Veikkaan Bloodborne 2:sta.
Tuskin. Sony on moneen kertaan todennut, että paukut laitettiin Paris Game Weekiin, ja PSX on enemmän fanitapahtuma, jossa jengi pääsee pelaamaan näitä jo julkistettuja nimikkeitä.Vielä kai on aikaa, toivottavasti tulee samanlainen kimara uusia nimikkeitä kuin viime vuonna.
Jossain ennakkojutuissa oli puhetta, että Ps-kehittäjälegendat esittelevät jotain Ps VR -projektiaan, oliko se sitten tuo Firewall Zero Hour.Tuskin. Sony on moneen kertaan todennut, että paukut laitettiin Paris Game Weekiin, ja PSX on enemmän fanitapahtuma, jossa jengi pääsee pelaamaan näitä jo julkistettuja nimikkeitä.
The Forest on vihdoinkin tulossa PS4:lle ensi vuonna
http://www.playstationlifestyle.net/2017/12/10/the-forest-ps4-multiplayer-trailer-psx-2017/
Itse olen tuota odottanut 2014 PSX:stä asti ja nyt ei tarvitse enään pitkään odottaa.
Lisäksi Twitterin puolella on tehty (sattumalta?) useitakin Vita-versiojulkistuksia. Esimerkiksi jo yli kolme vuotta sitten Vitalle ilmoitettu Papers, Please julkaistaan vihdoinkin ensi viikolla eli 12. päivä. Lisäksi 2064: Read Only Memoriesista saadaan Vita-käännös, vaikka se kertaalleen jo peruttiinkin. Viimeisenä vaan ei vähiten merkittävänä Stardew Valleyn kerrottiin saapuvan Vitalle ensi vuonna.
Lähde: PS.Blog (US)
Lisäksi lyhyt vertailuvideo kolmesta eri versiosta (PS2, PS3 Remastered ja PS4 Remake):Komiaa on uudelleen herätetty Shadow of the Colussus.
Tosin pleikan yksinoikeudet on kautta linjan mulle olleet täysin yhdentekeviä. Tuollaista samanlaista synkkää massaa kaikki.