Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS4:n tulevat pelit (huhut, uutiset)

IMG_7940.jpg
 
Parempi olis tulla, paljon enemmän omaan makuun kun crash :D
Näin juuri ollut itsellenikin. Crash toki ihan kiva ja hauska myös. Vaikeudeltaan kuitenkin ajoittain hermoille käyvä. Spyroissa ei juuri tätä ongelmaa esiintynyt, vaan olivat muistaakseni aika leppoisaa silmäkarkkia, joissa toki muutamia haasteellisia kohtia oli, muttei mitään todella hermoille käyvää.
 
Syyskuun 7.päivä vahvistettu julkaisupäiväksi.

Mukavaa saada viimeinkin julkaisupäivä tälle. Isomman luokan hämisfanina olen joutunut odottelemaan aivan liian pitkään laadukasta hämispeliä ja tällä olisi nyt ainakin mahdollisuus olla sellainen. Julkaisuajankohta vaan "huono", kun menee samaan janaan Tomb Raiderin kanssa...Tai ehkä sitä vaan joutuu ostamaan molemmat :D
 
Mukavaa saada viimeinkin julkaisupäivä tälle. Isomman luokan hämisfanina olen joutunut odottelemaan aivan liian pitkään laadukasta hämispeliä ja tällä olisi nyt ainakin mahdollisuus olla sellainen. Julkaisuajankohta vaan "huono", kun menee samaan janaan Tomb Raiderin kanssa...Tai ehkä sitä vaan joutuu ostamaan molemmat :D

Tai sit pelaat ensin sen spidermanin puhki ja sit vasta tomb riderii? :eek: Kuitenkin, iteki odotan uutta supersankaripeliä. Batman arkham sarja ku sai päätöksen ja hieman haikeet olot ja seuraavaa sankaripeliä ootellut, oisko tästä siihen?
 
Tai sit pelaat ensin sen spidermanin puhki ja sit vasta tomb riderii? :eek: Kuitenkin, iteki odotan uutta supersankaripeliä. Batman arkham sarja ku sai päätöksen ja hieman haikeet olot ja seuraavaa sankaripeliä ootellut, oisko tästä siihen?

Insomniac Games osaa tehdä niin laadukkaita pelejä että kyllä luotto on kova, itsekkin pelistä innostuin mutta vähän sai ne QTE sitä laskemaan.
 
Insomniac Games osaa tehdä niin laadukkaita pelejä että kyllä luotto on kova, itsekkin pelistä innostuin mutta vähän sai ne QTE sitä laskemaan.
Toisaalta olen itsekin tuohon luottanut. Mutta toisaalta nuo pätkät mitä olen tähän mennessä uudesta hämiksestä nähnyt, niin on kyllä näyttänyt huolestuttavan paljon saman tyyliseltä kuin tähän mennessä tehdyt hämis-pelit. Tosin kyllähän niitä pelejä pelasi, vaikka kävivätkin loppujen lopuksi vähän puuduttaviksi. Ja nuo QTE:t ovat saaneet minut sen lisäksi säikähtämään. En oikein tiedä mitä odottaa. Kiinnostuneena, mutta myös hieman huolestuneena odottelen kyseistä peliä.
 
No ei niissä QTE:ä mitää vikaa ole, kuhan se ei ole pelin pääasiallinen mekanismi. Jos ne on toteutettu kuten God Of Wareissa että vain jossain välillä tyyliin isommissa tapauksissa niin se sopii mulle. Toivottavasti taistelu ois toteutettu hyvin, mikä oli Arkham peleissä täydellinen. Sekä tietenkin se openworld liikkuminen, ite en ole pelannut aikasempia spiderman pelejä, mutta eikös niissä ollut että ei voinut kaduilla ollenkaan liikkua? Ainostaan niillä naruilla liikkua talojen katoilla jne, että toivottavasti tässä pääsis liikkumaan vapaasti joka paikassa.
 
Tälle voisi myös alkaa omaa ketjua luomaan kun pelistä löytyy kiinnostusta.
 
No ei niissä QTE:ä mitää vikaa ole, kuhan se ei ole pelin pääasiallinen mekanismi. Jos ne on toteutettu kuten God Of Wareissa että vain jossain välillä tyyliin isommissa tapauksissa niin se sopii mulle. Toivottavasti taistelu ois toteutettu hyvin, mikä oli Arkham peleissä täydellinen. Sekä tietenkin se openworld liikkuminen, ite en ole pelannut aikasempia spiderman pelejä, mutta eikös niissä ollut että ei voinut kaduilla ollenkaan liikkua? Ainostaan niillä naruilla liikkua talojen katoilla jne, että toivottavasti tässä pääsis liikkumaan vapaasti joka paikassa.
Kyllä ainakin niissä kaikissa kolmessa hämis-peleissä mitä minä olen pelannut on päässyt myös kaduilla liikkumaan. Aika vapaata liikkumista ollut kaiken kaikkiaan. Ehkä siihen loppujen lopuksi aloin kyllästymään, kun niissä kaikissa pääsi niin helposti liikkumaan mihin tahansa halusi. Aluksi se viehätti, mutta sitten aika nopeasti meni tylsäksi juuri helppouden takia.
 
Viimeksi muokattu:

Shenmue 1 & 2 tulossa tänä vuonna. Aikoinaan, kun nämä pelit oli tapetilla 15-20? vuotta sitten niin teki mieli kovasti pelata näitä, mutta tuskin nämä enää nykypäivänä mitään viihdyttävää tai niin poikkeuksellista tarjoaa kuin aikoinaan. Hyvä kuitenkin, että ovat tulossa remasteroituina niin näitä klassikkoja on helpompi pelata.
 
Ylös Bottom