HideoMiyamoto
Well-Known Member
Neil Druckmann lähettää terveisiä.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
En tiedä onko tämäkään oikea topic kysyä asiaa, mutta en löydä tähän hätään sopivampaakaan, modet siirtäköön tarvittaessa:
Toisessa topicissa nosteltiin Cyberpunkkia odotuslistalle 2019 ja siihen liittyen...
Pakko kysyä, vaikka tämä paskamyrskyn mahdollisesti nostaakin ja on vähän offtopic niin mikä tuossa Cyberpunk 2077 saa aikaan tuon valtavan hypen? Trailerit on näyttäviä, mutta kauniita trailereita on nähty ennenkin paskalla sisällöllä, pelikuvaakin olen puolen tunnin verran katsonut youtubesta, ei mitään poikkeuksellista. Aihe on toki mielenkiintoinen ja sekoittaa hienolla tavalla scifiä ja realismia Bladerunnerin tyyliin, mutta kiinnostaisi vaan tietää, että onko tässä mielenkiintoista aihetta lukuunottamatta jotain poikkeuksellista, jonka olen vain missannut? Kyllä, olen skeptinen, koska Crackdown 3 lupaili suuria ja lopullinen tuotos, noh me kaikki tiedetään.
Ja tämä ei ole kohdistettuna kritiikkinä kellekkään yksittäiselle vaan yleisestä mielenkiinnosta kysyn
Mun mielestä Blacklist oli Chaos Theoryn ohella paras SC.Toivottavasti tällä kertaa sieltä saadaan edes jollain tavalla muistettava Splinter Cell. Vuosien saatossa näitä on tullut tahkottua, mutta tähän asti nämä ovat olleet one & done kokemuksia ja nykypäivänä on hankala eritellä sarjan osia toisistaan. Ainoat muistikuvat viimeisestä Splinter Cellistä on se, että peli sisälsi jonkun pöljän leijona-leopardi-virtahepo (tms.) systeemin millä arvioitiin Sam Fisherin pelityyli, tarina oli aivan yhdentekevä ja loppuun oli tietenkin leivottu pomotaistelu, mikä oli suunnitelun osalta sieltä PS2 -aikakaudelta.
Hetken aikaa Playstation Europen YouTube-kanavalla oli traileri Nioh 2:sen suljetusta betasta, joka alkaisi perjantaina ja kestäisi reilun viikon verran.
Nyt se video ei enää näy, joten joku varmaan mokasi.