Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ei tätä vissiin tarvi arvuutella enään.
Myöhemmin tänään.
"You all like mobile games?"
Myöhemmin tänään.
"You all like mobile games?"
Pakko kysyä, vaikka tämä paskamyrskyn mahdollisesti nostaakin ja on vähän offtopic niin mikä tuossa Cyberpunk 2077 saa aikaan tuon valtavan hypen? Trailerit on näyttäviä, mutta kauniita trailereita on nähty ennenkin paskalla sisällöllä, pelikuvaakin olen puolen tunnin verran katsonut youtubesta, ei mitään poikkeuksellista. Aihe on toki mielenkiintoinen ja sekoittaa hienolla tavalla scifiä ja realismia Bladerunnerin tyyliin, mutta kiinnostaisi vaan tietää, että onko tässä mielenkiintoista aihetta lukuunottamatta jotain poikkeuksellista, jonka olen vain missannut? Kyllä, olen skeptinen, koska Crackdown 3 lupaili suuria ja lopullinen tuotos, noh me kaikki tiedetään.Cyberpunk 2077 (tosin, tämä on vain toiveajattelua).
CD Projekt REDEn tiedä onko tämäkään oikea topic kysyä asiaa, mutta en löydä tähän hätään sopivampaakaan, modet siirtäköön tarvittaessa:
Toisessa topicissa nosteltiin Cyberpunkkia odotuslistalle 2019 ja siihen liittyen...
Pakko kysyä, vaikka tämä paskamyrskyn mahdollisesti nostaakin ja on vähän offtopic niin mikä tuossa Cyberpunk 2077 saa aikaan tuon valtavan hypen? Trailerit on näyttäviä, mutta kauniita trailereita on nähty ennenkin paskalla sisällöllä, pelikuvaakin olen puolen tunnin verran katsonut youtubesta, ei mitään poikkeuksellista. Aihe on toki mielenkiintoinen ja sekoittaa hienolla tavalla scifiä ja realismia Bladerunnerin tyyliin, mutta kiinnostaisi vaan tietää, että onko tässä mielenkiintoista aihetta lukuunottamatta jotain poikkeuksellista, jonka olen vain missannut? Kyllä, olen skeptinen, koska Crackdown 3 lupaili suuria ja lopullinen tuotos, noh me kaikki tiedetään.
Ja tämä ei ole kohdistettuna kritiikkinä kellekkään yksittäiselle vaan yleisestä mielenkiinnosta kysyn
Pakko kysyä, vaikka tämä paskamyrskyn mahdollisesti nostaakin ja on vähän offtopic niin mikä tuossa Cyberpunk 2077 saa aikaan tuon valtavan hypen?
Kyllä, olen skeptinen, koska Crackdown 3 lupaili suuria ja lopullinen tuotos, noh me kaikki tiedetään.
Harvoin uskon rukouksen voimaan, mutta nyt on kaikki ulokkeet pystyssä toivoen, että huhu pitäisi paikkansa. Please jookos!!?
Huhu: Seuraava Assassin's Creed kantaa koodinimeä Kingdom ja keskittyy viikinkeihin
Ensi vuonna nähtävä seuraava isompi Assassin's Creed -peli keskittyy viikinkeihin, Kotaku-sivusto huhuilee lähteisiinsä perustuen.Spekulaatiot mahdollisesta viikinkiteemaisesta Assassin's Creedista alkoivat saada vauhtia alleen aiemmin viikonvaihteessa, kun YouTube-käyttäjä JorRaptor huomioi...www.pelaajalehti.com