Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS4:n tulevat pelit (huhut, uutiset)

Wolfenstein Youngblood saanu päivämäärän ja trailerin. 26.7.2019 pääsee jälleen tuhoamaan natseja. Ehdottomasti ostoon tämä, hyvää räiskintää olleet aiemmat.

 
Pleikka nelonen on tarjonnut tässä sukupolvessa upean kattauksen yksinpelejä parhaassa AAA-luokituksessa. Ja lisää on vielä tulossa.

 
Lovecraftimaista kauhua tulossa halloweeninä 2019.



 
En tiedä onko tämäkään oikea topic kysyä asiaa, mutta en löydä tähän hätään sopivampaakaan, modet siirtäköön tarvittaessa:

Toisessa topicissa nosteltiin Cyberpunkkia odotuslistalle 2019 ja siihen liittyen...
Cyberpunk 2077 (tosin, tämä on vain toiveajattelua).
Pakko kysyä, vaikka tämä paskamyrskyn mahdollisesti nostaakin ja on vähän offtopic niin mikä tuossa Cyberpunk 2077 saa aikaan tuon valtavan hypen? Trailerit on näyttäviä, mutta kauniita trailereita on nähty ennenkin paskalla sisällöllä, pelikuvaakin olen puolen tunnin verran katsonut youtubesta, ei mitään poikkeuksellista. Aihe on toki mielenkiintoinen ja sekoittaa hienolla tavalla scifiä ja realismia Bladerunnerin tyyliin, mutta kiinnostaisi vaan tietää, että onko tässä mielenkiintoista aihetta lukuunottamatta jotain poikkeuksellista, jonka olen vain missannut? Kyllä, olen skeptinen, koska Crackdown 3 lupaili suuria ja lopullinen tuotos, noh me kaikki tiedetään.

Ja tämä ei ole kohdistettuna kritiikkinä kellekkään yksittäiselle vaan yleisestä mielenkiinnosta kysyn
 
Aihe sekä CD Projekt Red, ei siihen hypeen muuta tarvita. Tekevät sen verran kovaa jälkeä siellä Puolassa aikasempien projektien perusteella.

Toki itselläni tuon 30 min trailerin jälkeen innostus laski, mutta toivottavasti se johtui vain siitä, että peli on vielä niin pahasti kehityksessä. Kenties kesän E3-messuilla se innostus taas nousee.
 
En tiedä onko tämäkään oikea topic kysyä asiaa, mutta en löydä tähän hätään sopivampaakaan, modet siirtäköön tarvittaessa:

Toisessa topicissa nosteltiin Cyberpunkkia odotuslistalle 2019 ja siihen liittyen...

Pakko kysyä, vaikka tämä paskamyrskyn mahdollisesti nostaakin ja on vähän offtopic niin mikä tuossa Cyberpunk 2077 saa aikaan tuon valtavan hypen? Trailerit on näyttäviä, mutta kauniita trailereita on nähty ennenkin paskalla sisällöllä, pelikuvaakin olen puolen tunnin verran katsonut youtubesta, ei mitään poikkeuksellista. Aihe on toki mielenkiintoinen ja sekoittaa hienolla tavalla scifiä ja realismia Bladerunnerin tyyliin, mutta kiinnostaisi vaan tietää, että onko tässä mielenkiintoista aihetta lukuunottamatta jotain poikkeuksellista, jonka olen vain missannut? Kyllä, olen skeptinen, koska Crackdown 3 lupaili suuria ja lopullinen tuotos, noh me kaikki tiedetään.

Ja tämä ei ole kohdistettuna kritiikkinä kellekkään yksittäiselle vaan yleisestä mielenkiinnosta kysyn
CD Projekt RED
 
Pakko kysyä, vaikka tämä paskamyrskyn mahdollisesti nostaakin ja on vähän offtopic niin mikä tuossa Cyberpunk 2077 saa aikaan tuon valtavan hypen?

Mulla sama kuin tuossa aikaisemmissakin kommenteissa eli aihepiiri ja CDPR.

Ahmin "kaiken" cyberpunk-kirjallisuuden ysärillä ja meillä oli kohtuu aktiivinen peliporukka Cyberpunk 2020 -pöytäroolipelissä. CD Project Red on taas osoittanut pystyvänsä koko peliteollisuuden parhaimmistoon lukeutuvaan laatuun.

Kyllä, olen skeptinen, koska Crackdown 3 lupaili suuria ja lopullinen tuotos, noh me kaikki tiedetään.

Crackdown 3 ei kyllä ole koskaan luvattu olevan muuta kuin nätimpi Crackdown ykkönen. Pötypuheiksi osoittautunut pilvilaskentakin olisi tuonut visuaalista karkkia, joten Crackdownin ja Cyberpunkin rinnastaminen on todella outoa.
 
Siis tuo edellisella sivulla mainittu Observation on oikeasti myynnissä vain 25 eurolla? Erikoista! Odotin ihan kunnon hintaa pelille. Tarvitseekohan tuosta sitten fyysistä versiota odottaa, vai tuleeko vain digitaaliseen jakeluun. Mietin että laittaisiko Storesta tuon ennakkotilauksen tulille vai voisiko elätellä toivoa fyysisestä julkaisusta :).
 
Harvoin uskon rukouksen voimaan, mutta nyt on kaikki ulokkeet pystyssä toivoen, että huhu pitäisi paikkansa. Please jookos!!?
 
Harvoin uskon rukouksen voimaan, mutta nyt on kaikki ulokkeet pystyssä toivoen, että huhu pitäisi paikkansa. Please jookos!!?

Toivottavasti. Niin vahvan näytön God of War antoi.
 
Yksi viimevuosien parhaista reaaliaika naksutteluista on tulossa PS4, Frostpunk on erittiäin koukuttava vähän erillainen genren peli jos näistä tykkää. Tarkoitus on selvitä talvesta ja karmivista pakkasista jotka lähestyvät kylää.

https://www.psu.com/news/frostpunk-ps4-release/

”For those who’ve never tried the PC version before, Frostpunk is an award-winning survival/city building sim set in an alternative version of the 19th-century industrial revolution, in which the player finds themselves in the unenviable position as leader of the last civilisation on Earth.”
 
No tuosta ei voi muuta sanoa kuin että pelin päähahmo näyttää hölmöltä ja herätä minkäänlaista mielenkiintoa.
 
Ylös Bottom