Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

[PS4] NHL 16 EASHL-keskustelu

Vastaus: [PS4] NHL 16 EASHL-keskustelu

Eli siis 4 peliä pelannut "turhaan" kun ei vain näy että olisin pelannut. Eikä taso kehity. Kokemuksia ? Ja olen huono selittämään. Tarkennan jos on tarvis

Tässähän ei tuolla "tasolla" ole mitään väliä. Eli turhaan pelailet sparrissa. Ja sparrissakaan jos ei ole riittävästi pelaajia niin tietääkseni ei laske pelejä pelatuksi, voin toki olla väärässä :)
 
Vastaus: [PS4] NHL 16 EASHL-keskustelu

Tässähän ei tuolla "tasolla" ole mitään väliä. Eli turhaan pelailet sparrissa. Ja sparrissakaan jos ei ole riittävästi pelaajia niin tietääkseni ei laske pelejä pelatuksi, voin toki olla väärässä :)

Ennen oli 2v2 minimi, ja näiden piti olla pelin loppuun asti.
 
Vastaus: [PS4] NHL 16 EASHL-keskustelu

NHL16 olisi voinut olla paras EASHL ikinä, mutta valitettavasti jatkuvien yhteysongelmien takia joudun sanomaan hyvästi kyseiselle pelisarjalle. Hauskaa oli ne vuodet mitä tuli pelattua ja on aika siirtyä kohti uusia seikkailuja. On ilmeisesti mahdotonta saada yhtä kokonaista 6vs6 peliä jossa jollakin ei ole yhteysongelmaa ja tätä samaa rataa kun jatkuu jo ties monetta viikkoa, niin on vain nostettava kädet ilmaan.

Teille muille antoisia pelejä joilla kyseinen peli toimii, minä ja luulen että aika moni muu joutuu valitettavasti lopettamaan pelit ja itselle tämä oli viimeinen NHL minkä ostan. Kaikki muut ongelmat pystyisin sietämään mutta jatkuvaa sekuntien viivettä en, eikä ole oikeasti edes väliä miten pelit menevät, se tuska sen viiveen kanssa tapellessa on liikaa, tulee pikkuhiljaa hermoraunio eikä mikään peli ole sen arvoista.
 
Vastaus: [PS4] NHL 16 EASHL-keskustelu

Itelläkin alkanu viivettä ilmenemään. Eilen toimi 1 peli täydellisesti ja lopuissa kolmessa 0.5sec viive.
 
Vastaus: [PS4] NHL 16 EASHL-keskustelu

Eilen oli itsellänikin karmeat viiveet PS4 puolella. 0.5-1 sekunnin luokkaa. Viime viikolla toimi ihan hyvin.

Mut saatiin sentään EASHL tähän NHL 16 jäätävillä viivellä. Ei tarvitse odottaa kuin enää vajaa vuosi niin saadaan NHL 17 missä on suurena uudistuksena se, ettei ole lagia! Ja kenties kymmenen uutta kasvonilmettä tuuletuksia varten.

It's in the game.
 
Vastaus: [PS4] NHL 16 EASHL-keskustelu

Eilen oli itsellänikin karmeat viiveet PS4 puolella. 0.5-1 sekunnin luokkaa. Viime viikolla toimi ihan hyvin.

Mut saatiin sentään EASHL tähän NHL 16 jäätävillä viivellä. Ei tarvitse odottaa kuin enää vajaa vuosi niin saadaan NHL 17 missä on suurena uudistuksena se, ettei ole lagia! Ja kenties kymmenen uutta kasvonilmettä tuuletuksia varten.

It's in the game.

Sitä ei ymmärrä kuinka raivostuttavaa se viive on, jos ei sitä itse koe. Se etu minkä pelaajat saavat jos jollain on viivettä korostuu varsinkin tässä versiossa, koska pelaajat on samanlaisia, jos kaikki tapahtuu viivellä on peliä täysin mahdoton pelata. Minulle on aivan yhdentekevää minkälainen NHL17 on koska omat pelit oli tässä ja teille muille oikein hauskoja pelejä ja olkaa tyytyväisiä jos peli toimii, peli ei valitettavasti toimi aika monella kuten minulla.
 
Vastaus: [PS4] NHL 16 EASHL-keskustelu

Vierasjoukkueena suomalaisia vastaan järjestään offlineyhteyttä jos oma yhteys kunnossa. Home team captain viive on edelleen. ..
 
Vastaus: [PS4] NHL 16 EASHL-keskustelu

Vierasjoukkueena suomalaisia vastaan järjestään offlineyhteyttä jos oma yhteys kunnossa.

Ei muuten pidä paikkaansa, ihan arvalla heittää tuota viivettä vaikka yhteys olisikin itsellä kunnossa. Itsellä 250/20 kaista ja motukan säädöt ok, ps4 piuhalla kiinni jne, siltikin satunnaista viivettä ja suojuoksua. Paremmin tämä toimii kuin ihan aluksi, mutta edelleen surkeammin kuin aikaisemmat painokset. Saisivat sijoittaa yhden serverin esimerkiksi Ruotsiin, yhteydet paranisivat tuplaten nykyisiin.
 
Vastaus: [PS4] NHL 16 EASHL-keskustelu

Itselläni ei ilmene mitään ongelmia yhteyden kanssa muutakuin kotijoukkueen kapteenina, ja yhteydet toimii hyvin kaiken maalaisia vastusjia vs kunhan ovat euroopasta. En mitään eroa ole huomannut kun pelaan ruotsalaisessa joukkueessa kun että pelaisin suomalaisten kavereiden kanssa :)
 
Vastaus: [PS4] NHL 16 EASHL-keskustelu

EHL - European Hockey League Näytä liitetiedosto 14912


Reg. on auki tulevaa EHL turnausta varten. Täältä reg.


Terveisin EHL Admin.





Uusi tyylikkäämpi sivu jossa myös 6vs6 rekisteröinti auki, kannattaa tsekata! http://www.nhlgamer.com/news/49
Sivustolla on tulossa myös 1vs1 sekä 2vs2 turnauksia ja mikäli oikein ymmärsin niin tuosta on tulossa todella iso sivusto. Monet EASHL jengit jo päättäneet, että consolehockeyssa ei enää pelailla :) Sivusto itsessään todella kauhea, eikä sivuston vetäjillä ole enää mtn annettavaa yhteisölle. Ite suosin kyllä tätä uutta suomalaisten vetämää/tekemää sivua. :cool: Parashan olisi, että kaikki siirtyisivät NHLGAMER sivustolle :)
 
Vastaus: [PS4] NHL 16 EASHL-keskustelu

Uusi tyylikkäämpi sivu jossa myös 6vs6 rekisteröinti auki, kannattaa tsekata! http://www.nhlgamer.com/news/49
Sivustolla on tulossa myös 1vs1 sekä 2vs2 turnauksia ja mikäli oikein ymmärsin niin tuosta on tulossa todella iso sivusto. Monet EASHL jengit jo päättäneet, että consolehockeyssa ei enää pelailla :) Sivusto itsessään todella kauhea, eikä sivuston vetäjillä ole enää mtn annettavaa yhteisölle. Ite suosin kyllä tätä uutta suomalaisten vetämää/tekemää sivua. :cool: Parashan olisi, että kaikki siirtyisivät NHLGAMER sivustolle :)

Jopas oli kovat mainos puheet ja reilussa hengessä kilpailevan sivun lyttäys. Hmmm, oliko ketä nämä 6vs6 jengit jotka ovat päättäneet että consolehockeyn järjestämässä EHL:ssä ei enää pelata? Joukkueiden nimiä esiin? Consolehockeyn sivut ovat äkkiseltään hiukan sekavat mutta asiansa ajaavat todella hyvin, mutta homma toiminut ihan hyvin ja heillä on ollut annettavaa joka vuosi EHL turnauksen merkeissä ja homma toiminut hyvin. Ja siinä on nimittäin aikamoinen homma järjestää turnaus ja ylläpitää koko touhua, itse ainakin suosisin tuttua ja hyväksi havaittua kokenutta turnausjärjestäjää. Oma clubimme on ilmottautunut molempiin turnauksiin mutta saa nähä mihin tämä menee, mutta sen mä vaan sanon että eihän tässä touhussa ole pientä järjen hiventäkään järjestää kaksi samanlaista 6vs6 turnausta, ottaen huomioon että jengeillä just ja just riittää aika osallistua yhteen turnaukseen.

Kannattaskohan molempien sivujen ylläpitäjien käynnistää neuvottelut yhdistymisen merkeissä, saatas yksi ja paras mahdollinen turnaus aikaiseksi. Itse henkilökohtaisesti jos pitäs valita kumpaan turnaukseen jengini kanssa lähtisin niin kyllähän se ois selvä että consolehockeyn turnaukseen mentäs ihan siitä syystä että kokemus ja homman toimivuus ois taattu. Mutta kaikkihan riippuu siitä kumpaan jengit nyt meinaa osallistua.

Miettikää ny, consolehockey on järjestäny EHL turnausta vuosia ja kaikki sujunut pääpiirteittäin hyvin, niin mikä järki meidän olisi lähteäkkin uuden kokemattoman järjestäjän järjestämään turnaukseen ja hylätä tuttu ja turvallinen. Minuun ei ainakaan tuollainen mainostus oikeen iske, varsinkaan jossa yritetään asiakkaat saada haukkumalla hyvä pitkäaikainen sivusto pystyyn...

Kaikella kunnioituksella molempia sivuja kohtaan, nämä ovat minun henkilökohtaisia rehellisiä mielipiteitä tästä touhusta, voi olla että olen väärässä mut näin ensinäkemältä tällästä tekstii... ;)
 
Vastaus: [PS4] NHL 16 EASHL-keskustelu

Ei tuo mikään kokematon taho ole, vaan samat kaverit ovat olleet taustalla esim. Finnish Cupissa, joka järjestettiin Xboxin puolella useaan otteeseen. Mua ei ainakaan itseäni häiritse se, että hommaan tulee ns. tuoretta näkökulmaa uuden sivuston voimin. Hyvällehän tuo omaan korvaan kuulostaa. Toivottavasti homma lähtee rullaamaan hyvin. Ei kai tämä välttämättä mikään joko tai kysymys ole.
 
Vastaus: [PS4] NHL 16 EASHL-keskustelu

Ei tuo mikään kokematon taho ole, vaan samat kaverit ovat olleet taustalla esim. Finnish Cupissa, joka järjestettiin Xboxin puolella useaan otteeseen. Mua ei ainakaan itseäni häiritse se, että hommaan tulee ns. tuoretta näkökulmaa uuden sivuston voimin. Hyvällehän tuo omaan korvaan kuulostaa. Toivottavasti homma lähtee rullaamaan hyvin. Ei kai tämä välttämättä mikään joko tai kysymys ole.

Joo toki uusi on tervetullutta mutta lähinnä tässä alkoi vituttamaan tämä OODABin myyntipuhe ja hän vielä consolehockeyn sivuilla lähetti privana mulle näin. Message: Lähtekäähän oikeesee turnauksee, toki jos jännittää et siel liian kovat tiimit ni toki, jääkää tänne.

Niin jos haastaja consolehockeylle toimii näin niin, NO THANKS... Ja enkä voi olla varma onko hän yksi nhlgamer ylläpitäjistä, vai kuka lie, mut totaalinen pelle on tällä touhulla ja jos on nhlgamerin ylläpitäjä nii hohhoijaa, mut jos ei nii ainakin tekee enemmän vahinkoa kuin edes auttavaa markkinointia nhlgamerille...
 
Vastaus: [PS4] NHL 16 EASHL-keskustelu

Joo toki uusi on tervetullutta mutta lähinnä tässä alkoi vituttamaan tämä OODABin myyntipuhe ja hän vielä consolehockeyn sivuilla lähetti privana mulle näin. Message: Lähtekäähän oikeesee turnauksee, toki jos jännittää et siel liian kovat tiimit ni toki, jääkää tänne.

Niin jos haastaja consolehockeylle toimii näin niin, NO THANKS... Ja enkä voi olla varma onko hän yksi nhlgamer ylläpitäjistä, vai kuka lie, mut totaalinen pelle on tällä touhulla ja jos on nhlgamerin ylläpitäjä nii hohhoijaa, mut jos ei nii ainakin tekee enemmän vahinkoa kuin edes auttavaa markkinointia nhlgamerille...

Nyt valoja päälle herranjumala =D Et ymmärrä puhdasta provoa ? En todellakaan kuulu nhlgamerin ylläpitäjiin tai muutenkaan ole mitenkään tekemisissä sivuston "johdon" kanssa..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: [PS4] NHL 16 EASHL-keskustelu

Turnaus EASHL:ssä on tervetullut, joskin ajankohta sen järjestämiselle arvelluttaa. Lagista ei ole päästy eroon, eikä EA:lla ole siihen mitään ETAa tai tarkempaa tietoa edes, mistä se johtuu. Tuskin kaikilla tiimeillä on Netduma R1 reititintä pelastamassa tilannetta? :confused:
 
Vastaus: [PS4] NHL 16 EASHL-keskustelu

Uusi tyylikkäämpi sivu jossa myös 6vs6 rekisteröinti auki, kannattaa tsekata! http://www.nhlgamer.com/news/49
Sivustolla on tulossa myös 1vs1 sekä 2vs2 turnauksia ja mikäli oikein ymmärsin niin tuosta on tulossa todella iso sivusto. Monet EASHL jengit jo päättäneet, että consolehockeyssa ei enää pelailla :) Sivusto itsessään todella kauhea, eikä sivuston vetäjillä ole enää mtn annettavaa yhteisölle. Ite suosin kyllä tätä uutta suomalaisten vetämää/tekemää sivua. :cool: Parashan olisi, että kaikki siirtyisivät NHLGAMER sivustolle :)


Kiitämme OODAPia innokkuudesta NHL Gameria kohtaan, mutta emme missään tapauksessa halua olla epäkiitollisia Console Hockeyta vastaan. Olemme saaneet nauttia hyvistä liigoista vuosien saatossa ja olemme hyvin kiitollisia siitä, mitä sivusto on meille antanut. Finnish Cup kuopattiin aikoinaan EHL:n takia ja olemme siitä asti suunnitelleet paluuta entistä ehompana. Nyt haluamme tarjota laadukkaan yhteisön ja liigaympäriston NHL-faneille.

Lisää iloisia uutisia lienee tulossa tämän päivän aikana. :)

Kenu
(NHL Gamer Ylläpito)
 
Vastaus: [PS4] NHL 16 EASHL-keskustelu

Tänään ei ollut input lagia, ovatko muka korjanneet vai oliko vain tuuria?
 
Ylös Bottom