Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Near the end of the meeting, Cerny pulled up Knack, his PS4 launch title, side by side on two HDTVs. One game was running on a PS4 Pro and the other on a standard PS4. The differences were obvious: The PS4 Pro resolved cleaner lines and animations while the standard PS4 scene had more noise, particularly in detailed areas and backgrounds.
Jep. Näin myös itse olettaisin. Tuntuu vaan järjenvastaiselta, että surkean vastaanoton saanut PS4 -julkaisutitteli (jonka jokainen on jo varmasti unohtanut) saa Pro -päivityksen (?)Eivät pelit pyöri Prolla yhtään sen paremmin ilman päivitystä peliin.
Mikäli kaikki pelit käyttäisivät automaattisesti Pron parempia tehoja niin se ei välttämättä tarkoittaisi, että ne toimisivat paremmin ja optimointi saattaisi olla silloin pielessä. Sen takia tuo ei voi edes olla vaihtoehto, vaan tarvitaan se kehittäjän tekemä päivitys peliin.
Toisaalta se oli Mark Cernyn oma peli, joten ties vaikka olisi PS4 Prota suunnitellessaan harjoittelutyönä koodannut Knackiin Pro-tuen.Tuntuu vaan järjenvastaiselta, että surkean vastaanoton saanut PS4 -julkaisutitteli (jonka jokainen on jo varmasti unohtanut) saa Pro -päivityksen (?)
Eivät pelit pyöri Prolla yhtään sen paremmin ilman päivitystä peliin.
Mikäli kaikki pelit käyttäisivät automaattisesti Pron parempia tehoja niin se ei välttämättä tarkoittaisi, että ne toimisivat paremmin ja optimointi saattaisi olla silloin pielessä. Sen takia tuo ei voi edes olla vaihtoehto, vaan tarvitaan se kehittäjän tekemä päivitys peliin.
Kyllä olin lukevani että siellä ei ole kuitenkaan saada mitenkään 1:1 hardis moodia joten täysin sama framerate kuin ps4 versiossa on mahdottomuus...sen sijaan on melkein pakko antaa resurssien olla ps4 pelin pyöritykseen vähintäänkin riittävät, huonompaa pyöritystä ei vaan suvaita pelaajien keskuudessa pro versiolla.
Käytännössä tämä tarkoittaa että ne ps4 pelit mitkä pyörii ajoittain alle lukitun fps:n niin mitä todennäköisemmin hyötyvät hieman pro:sta ilman patchiäkin.
Mistä luit? Minä kun muistan lukeneeni jostakin, että ilman pro-päivitystä pron tehokkaampi prosessori alikellotetaan tavallisen ps4:n lukuihin.
.
Lopputulema on kuitenkin se että pro ei saa pyörittää vanhoja pelejä huonommin ja 1:1 simulaatiota on lähes mahdoton toteuttaa eli päästään siihen että joissain vaihtelevan ruutupäivityksen peleissä tulee pientä parannusta. Sanokaa minun sanoneen![]()
Tätä tietysti halutaan, mutta virallisesti on sanottu vain päivityksen tuovan Pro-mallin hyödyt vanhoille peleille.
Tämän perusteella päätöksen pitäisi olla äärimmäisen helppo.Minulla on Xbox One tällä hetkellä ja ajattelin ostavani ensi vuonna vasta 4K-konsolin eli Xbox Scorpio:n. Nyt kuitenkin olen alkanut himoitsemaan 4K-pelejä ja Ps Pro vaikuttaisi ihan hyvältä "4K-konsolilta", eli siis kannattaako minun odottaa ensi vuoteen vai ostaa Ps Pro nyt. Olen omistanut ennen Playstation 4, mutta myin sen pois, kun sille ei tullut hyviä yksinoikeuksia ja käyttöliittymä oli mielestäni huono.Olen siis ostamassa 4K-television marraskuussa, joten siinä syy miksi minulla on tarve uuteen konsoliin.
Tämän perusteella päätöksen pitäisi olla äärimmäisen helppo.
Mitkä seikat aiemmin ottivat päähän käyttöliittymässä?Ehei, käyttöliittymä on parantunut huomattavasti ja yksinoikeudet on vain pieni osa konsolin tarjontaa. Olisi aikamoinen kokemus päästä pelaamaan COD:ia 4K-resoluutiolla, en tosin muista oliko se skaalattu 4k-resoluutio vai natiivi.
en tosin muista oliko se skaalattu 4k-resoluutio vai natiivi