Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS4 Pro

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gameskeeper
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    ps4
Vastaus: PS4 Pro

Onko mahdollista ottaa vaan varmuuskopiot pelien tallennuksista?
PSN+ jäsenyydellä ne menisi ilmeisesti pilveen, mutta en tuota jäsenyyttä toistaiseksi hommaa, koska ei ole tarvetta pelata moninpelejä.

Voit valita mitä haluat varmuuskopioida. Vedät pelitallennukset USB-tikulle.

Voit valita mitä haluat varmuuskopioida. Vedät pelitallennukset USB-tikulle.

Ok, tänks.

Eikös niin, että pelit joissa on Pro:lle parannuksia päivittyvät automaattisesti ja parannukset tulee käyttöön kun Pro:lla pelin käynnistää?

Eikös niin, että pelit joissa on Pro:lle parannuksia päivittyvät automaattisesti ja parannukset tulee käyttöön kun Pro:lla pelin käynnistää?
Pro-päivitykset eivät eroa tavallisista pelipäivityksistä mitenkään, eli tulevat ihan samalla logiikalla kuin pelipäivitykset yleensäkin. Ts. jos pelin edellisestä käynnistyksestä/päivityksestä on kulunut tarpeeksi kauan (yli 30 päivää?) ei peli päivity automaattisesti, vaan vasta sitten, kun se seuraavan kerran käynnistetään.

Ts. jos pelin edellisestä käynnistyksestä/päivityksestä on kulunut tarpeeksi kauan (yli 30 päivää?) ei peli päivity automaattisesti, vaan vasta sitten, kun se seuraavan kerran käynnistetään.

Oletkos varma tästä. Mulla nimittäin tällä uusimmalla softa versiolla (ja edellisellä) alkoi nimittäin lataamaan päivitykset kaikkiin peleihin. Jopa sellaisiin, joita en ole pelannut tänä vuonna ollenkaan. Ihmettelin tuota itsekin ja olen ollut vain tyytyväinen.

Oletkos varma tästä. Mulla nimittäin tällä uusimmalla softa versiolla (ja edellisellä) alkoi nimittäin lataamaan päivitykset kaikkiin peleihin. Jopa sellaisiin, joita en ole pelannut tänä vuonna ollenkaan. Ihmettelin tuota itsekin ja olen ollut vain tyytyväinen.
Aivan tarkkaan en ole pystynyt sitä päivitysautomatiikan logiikkaa selvittämään. Kyllä mullekin on joskus tullut päivityksiä peleihin, joita en varmasti ole käynnistänyt moneen kuukauteen, mutta joille olen kyllä silloin tällöin ajanut Check for updates -toiminnon käsin. Ehkä sekin mahdollisesti riittää, mutta tuostakin on ollut sitten päinvastaisia esimerkkejä. Ts. olen manuaalisesti päivitystä haistellut peliin, jota en ole aikoihin pelannut, mutta jotka eivät siltikään ole automaattisesti päivittyneet.

Olisi hyvä jos tähän olisi saatu muutos, ja kaikki latautuisivat jatkossa automaattisesti. Muutaman kerran käynyt niin, kun on pitänyt alkaa kaveripoppoolla pelaamaan pitkästä aikaa jotain "major päivityksen" saanutta peliä ja sitten juuri se 56k modeemin omistava henkilö tajuaa, ettei se 8gt patchi olekaan lähtenyt valumaan.

Tuli sitten kuitenkin ostettua PS4 Pro ja lisäohjain, mutta maltetaan vielä ja kääritään joulupakettiin niin onpahan lapsillakin enemmän jännitettävää.
Pelejä en ostanut vielä ollenkaan, mutta eiköhän nuo PS+ tarjonnasta ostoskoriin lisätyt nelisenkymmentä PS4 peliä riitä alkuun pääsemiseen.

Jos oikein osuu tuulettimeen, ovat hakkerit taas keräämässä huomiota jouluaattona. Kannattaa lahjakonsoli (mikäli mahdollista) käyttää kerran verkossa jo ennen aaton iltaa. Tällä varmistaa pelien jatkumisen vaikka PlayStation Network olisi alhaalla pyhien ajan.

Voiko tällä konsolilla nauhoittaa realiaikaista puhetta ja kuvata samaan aikaan jotakin peliä? Xbox Onella ei voinut, joka harmitti kovasti. :mad:

Kysyt tätä oikeasti? Kokeilee mitä löytyy peliohjaimen Share-napin alta.

Pakko nauraa itselleni kuinka tyhmä olen.. :rolleyes: Puolustan itseäni kuitenkin sillä, että olen vasta alkanut käyttämään Pro-konsolia enkä oikeesti tajunnut.. :D Arvostan todella paljon, että suostuit auttamaan toheloa! Varmaan jatkossakin tulee yhtä tyhmiä kysymyksiä, kun olen tottunut Xboksiin ja totuttelu vie aikansa.. :rolleyes:

Laita tallennusajaksi tunti ja sieltä ääniasetuksista omat ja chat partyn puheet mukaan tallennettavaksi. Tämän jälkeen kaksoisnapauttamalla Sharea saat tallennuksen käyntiin. Ilmoittaa kun aika on tullut täyteen.

Pakko nauraa itselleni kuinka tyhmä olen.. :rolleyes: Puolustan itseäni kuitenkin sillä, että olen vasta alkanut käyttämään Pro-konsolia enkä oikeesti tajunnut.. :D Arvostan todella paljon, että suostuit auttamaan toheloa! Varmaan jatkossakin tulee yhtä tyhmiä kysymyksiä, kun olen tottunut Xboksiin ja totuttelu vie aikansa.. :rolleyes:

näääh ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vaan idiootteja vastaajia jotka olettaa että kaikki tietää kaikki heti kättelyssä.

Sony julkistanut erillisen UHD 4K BluRay-soittimen (hinta-arvio 520 €), UBP-X800: http://www.sony.com/electronics/blu-ray-disc-players/ubp-x800/specifications

The X800 can play UHD Blu-ray discs, stream in 4K from services like Netflix, and supports HDR or high dynamic range content. It also works with Blu-ray 3D, DVD, and CD, and has a USB port for other digital content. In terms of audio specs, it supports playback up to 192kHz/24-bit and DSD 11.2MHz1. It also has integrated Bluetooth to work with wireless headphones.

sony_ubp_x800.0.jpeg

sonyx800uhdbluray-3.jpg

Viimeksi muokannut moderaattori:

@Nisupulla: Ja Xbox one S:n saa 299€ hintaan ja sillä voi myös pelata pelejä. Kyllä Sony tällä kikkailulla ampui itseään jalkaan.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Laitoin ekaa kerta levyn Pron sisään, kun ajattelin Diablon PS4 Pro tuen tsekata. Melkein muistin sen, että se valojuova ei ole levyaseman kohdalla. :)

Hemmetin moista ääntä pitää toi levyasema, onneksi on kaikki pelit digitaalisia Diabloa ja Just Cause 3 lukuunottamatta. Ei tuollaista jaksaisi kuunnella kyllä yhtään ja aika jännä, että se pitää samaa hurinaa myös PS4 päävalikossa, vaikka peli ei edes ole päällä.

Laitoin ekaa kerta levyn Pron sisään, kun ajattelin Diablon PS4 Pro tuen tsekata. Melkein muistin sen, että se valojuova ei ole levyaseman kohdalla. :)

Hemmetin moista ääntä pitää toi levyasema, onneksi on kaikki pelit digitaalisia Diabloa ja Just Cause 3 lukuunottamatta. Ei tuollaista jaksaisi kuunnella kyllä yhtään ja aika jännä, että se pitää samaa hurinaa myös PS4 päävalikossa, vaikka peli ei edes ole päällä.

Mulla tekee täsmällään sama ihan normi PS4. Iskee levyn sisään tai käynnistää konsolin, niin että siellä on joku levy sisällä, niin lähtee sellaiset turbiinit pyörimään että alta pois. Hurina saattaa loppua hetkeksi, mutta alkaa sitten taas uudelleen. Äärimmäisen rasittavaa. Mieluusti vielä ostaisin pleikkarin pelit levyllä, että saan ne sitten läpipeluun jälkeen myytyä eteenpäin. Ei voinut toissa iltana aloittaa Until Dawnia, kun tyttöystävä oli ehtinyt jo mennä nukkumaan. :D

Ei siis PS4 Pro tyyppivika, vaan ihan peruspleikkakin tästä kärsii.

Ei siis PS4 Pro tyyppivika, vaan ihan peruspleikkakin tästä kärsii.

Ei kyllä itsellä mitän ihmeellistä hurinaa asema pitänyt niin ps4:ssa kuin nykyisin prossakaan. Ihan normi vastaavan nopeuksisen aseman ääni mitä on vaikkapa PC:ssä sen aikaa kun lukee levyn (jokunen sekunti?) tai asentaa levyltä kovolle.
Joskus on toki epätasapainoisia levyjä joista metakkaa voi tulla mutta ei liene pleikan vika.

Ylös Bottom