Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS4 Pro

Virallinen ohjeistus mainitsee pari poikkeusta:
Kiitos. Näemmä parit aivan reunatapaukset piti totta kai löytyä, mutta onneksi näistäkin ennen taidetaan varoitella. (Ainakin synkronoimattomista Trophyista mielestäni muistutettiin. PSN-tunnukseen liittämättömiä paikallisia käyttäjiä mulla ei ole ikinä ollutkaan, joten en tiedä, olisiko niistäkin saanut noottia ennen siirron käynnistämistä.)

Lisäksi veikkaan että tietoturvasyistä myöskään salasanat eivät siirry toiseen järjestelmään.
Tuossa siirto-operaatiossa vastaanottavalla konsolilla joutuu joka tapauksessa ensin kirjautumaan PSN:ään, joten PSN-tunnuksen salasanaa ei sinällään ole tarvettakaan siirtää (koska se on pitänyt tehdä jo ennen kuin siirtoa voi edes yrittää).
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS4 Pro

Tuossa siirto-operaatiossa vastaanottavalla konsolilla joutuu joka tapauksessa ensin kirjautumaan PSN:ään, joten PSN-tunnuksen salasanaa ei sinällään ole tarvettakaan siirtää (koska se on pitänyt tehdä jo ennen kuin siirtoa voi edes yrittää).

Muistelen että olisin siirron jälkeen joutunut hetken tapailemaan Netflixin salasanaa. Sama pätee varmaan muihinkin kirjautumista vaativiin palveluihin. Ei mikään iso juttu, mutta hyvä tietää, jos muisti on hatara. :)
 
Vastaus: PS4 Pro

Olen tässä vähän Pron ostoa miettinyt. Nyt mieleen juolahti sellainen kysymys, että jos siirrän kaapelin kautta tiedot uuteen koneeseen, siirtyykö ihan kaikki? Lähinnä noita pelivideoita haluaisin vanhalta koneelta säilyttää.

Pääset valitsemaan mitä haluat siirtää. Itse siirsin pelkästään pelitallennukset.
 
Vastaus: PS4 Pro

Muistelen että olisin siirron jälkeen joutunut hetken tapailemaan Netflixin salasanaa. Sama pätee varmaan muihinkin kirjautumista vaativiin palveluihin. Ei mikään iso juttu, mutta hyvä tietää, jos muisti on hatara. :)
Hmm, Netflix ja muut palvelut joita ei ole linkitetty PSN-tunnukseen taitavat tosiaan pienen poikkeuksen muodostaa. Mutta esim. YouTube ja Twitch saattoivat toimia ihan saman tien johtuen juuri tuosta, että niihin autentikoidutaan PSN-tunnuksella.

Vaan joo, pilkkua lienee riittävästi viilattu tältä erää.
 
Vastaus: PS4 Pro

Voin sanoa, että Playstation 4 Pro on ollut itselleni se surkein mahdollinen hankinta aikoihin. Sen sijaan 4K-televisio on ollut aivan loistava hankinta - nyt olen katsellut Netflixiä ja Youtube-videoita 4K-resoluutiolla ilman Playstation 4 Pro -konsolia. Olen huomannut eron elokuvissa/videoissa, mutta Playstation 4 Pro on jäänyt pölyttymään kun käytän television omaa käyttöjärjestelmää videopalvelujen katsomiseen. Harmi kun Playstation 4 Pro:ssa ei ole enempää tehoa, niin ei pääse nauttimaan natiivista 4K-resoluutiosta, kun suurin osa on skaalattua. Ennen kuin moni tulee valittamaan, niin tiedän että konsolilla on saatavilla muutamia 4k-natiivi -pelejä, mutta ei tarpeeksi.

Aion jatkossa ostaa multiplättärit Xbox Onelle, kun sitä tulee käytettyä kaikista usein. PS-yksinoikeudet sitten tulee pelattua Prolla. Tosin, en tuu ostamaan pelejä PS:lle tai XO:lle vaan Switchille, kun se tuli nyt hommattua.

Toivottavasti muut ovat nauttineet Pro:sta, itselleni 1-vaihtoehto on edelleen Xbox.
 
Vastaus: PS4 Pro

Voin sanoa, että Playstation 4 Pro on ollut itselleni se surkein mahdollinen hankinta aikoihin. Sen sijaan 4K-televisio on ollut aivan loistava hankinta - nyt olen katsellut Netflixiä ja Youtube-videoita 4K-resoluutiolla ilman Playstation 4 Pro -konsolia. Olen huomannut eron elokuvissa/videoissa, mutta Playstation 4 Pro on jäänyt pölyttymään kun käytän television omaa käyttöjärjestelmää videopalvelujen katsomiseen. Harmi kun Playstation 4 Pro:ssa ei ole enempää tehoa, niin ei pääse nauttimaan natiivista 4K-resoluutiosta, kun suurin osa on skaalattua. Ennen kuin moni tulee valittamaan, niin tiedän että konsolilla on saatavilla muutamia 4k-natiivi -pelejä, mutta ei tarpeeksi.

Aion jatkossa ostaa multiplättärit Xbox Onelle, kun sitä tulee käytettyä kaikista usein. PS-yksinoikeudet sitten tulee pelattua Prolla. Tosin, en tuu ostamaan pelejä PS:lle tai XO:lle vaan Switchille, kun se tuli nyt hommattua.

Toivottavasti muut ovat nauttineet Pro:sta, itselleni 1-vaihtoehto on edelleen Xbox.
Xboxin ja vitsin 4k pelit näyttää siis paremmalta?
 
Vastaus: PS4 Pro

X-Dream: Xboksin alkuperäinen versio ei tue 4K-tarkkuutta, mutta sillä on silti parempi pelata kuin Pleikalla. Pleikalla varmasti pelit näyttävät paremmilta, mutta silti ei ole hinkua ostaa sille lisää pelejä ennen kuin on tulossa oikeasti "hyviä" pro-pelejä. Ainakin Call Of Duty: Infinite Warfare (PS4PRO) näyttää paremmalta kuin Xbox Onen versio. Odotetaan nyt Horizon: Zero Dawn -peliä jos se on oikeasti must-have -peli. Innolla odotan kyseistä peliä.. :rolleyes:
 
Vastaus: PS4 Pro

Minulla on kyllä käynyt juurikin niin, että Pro:n ostamisen jälkeen on ollut vaikea löytää syitä pelata Xboxilla, kun pelit näyttää paremmilta Pro:lla jo pelkästään full hd -tykillä ja -monitorilla. Wii U:hun en ole koskenutkaan Switchin julkistuksen jälkeen. Switchin lähenevää julkaisua olen joten kuten seurannut, kun jostain syystä olen muka vielä yrittänyt etsiä syitä ostaa kyseinen laite, mutta kaikki vähäinen uusi tieto konsolista on vain vähentänyt jo ennestään olemattomia ostohaluja.

Olen siis ollut erittäin tyytyväinen Pro:hon ja pelejäkin on kertynyt jo sen verran, ettei aika edes riitä pelaamaan kaikkia, kiitos hyvien store-tarjouksien ja kokematta jääneiden pelien. PS4:n perusmallin omistin julkaisun aikoihin, mutta se ei silloin oikein vielä vakuuttanut. Nyt odotan innolla kevään aikana talouteen tulevaa 4k-tv:tä, että saisi Pro:sta viimein kaiken potentiaalin irti. PSVR:kin on käynyt ajatuksissa, mutta sitä pitäisi päästä ensin jossakin testaamaan, jotta näkisi aiheuttaako se pahoinvointia - ei oikein viitsi sokkona sijoittaa siihen, jos VR ei sitten sovikaan.
 
Vastaus: PS4 Pro

Kyllä sitä tulee semmonen olo ku Severiksen viestejä lukee että pojun nupissa on välillä menossa austistien aika-ajot, ja en tarkoita pelkästään tätä ketjua vaan ihan yleisesti kaikkia mihin hän kirjoittaa tommosta että siis mitä paskaa häh.. Mutta joo jatketaan samalla linjalla että ei mullakaan ole paluuta mihinkään xboxiin kun voin pelata huomattavasti näyttävämpiä pelejä pro:lla ja semmoisia jotka rullaavat myös huomattavasti paremmin:

[video=youtube;84NESbC-SLA]https://www.youtube.com/watch?v=84NESbC-SLA[/video]

Tästäkin kannattaa tieten ostaa xbox versio
 
Vastaus: PS4 Pro

Miika_: En tykkää Playstationin käyttöjärjestelmästä. Se on se suurin syy. Olen tottunut käyttämään Xboksin käyttöjärjestelmää jo tovin, joten vaihtaminen Playstationin käyttöjärjestelmään on ollut työläistä. On ollut pelkkää ongelmaa Pleikan kanssa, kuten esimerkiksi Sonyn Plus-jäsenyyden kanssa. Jos käyttöjärjestelmän kanssa ei olisi ongelmia, niin ehkä käyttäisinki enemmän Pleikkaria. Toistaiseksi pidän Pleikan käyttöjärjestelmää tylsänä, ärsyttävänä ja jokseenkin hankalana. Pelaan sillä konsolilla, jolla itse tykkään pelata + suurin osa kavereistani pelaa Xboksilla, niin saa peliseuraa. :)

Olen pahoillani, jos olet saanut minusta "autistisen" kuvan. Enkä mielestäni ole puhunut paskaa, vaan kertonut oman mielipiteen. Hyvä jos Pleikkari on sulle se parempi vaihtoehto. Minulle on ihan sama kuka pelaa milläkin konsolilla. :)

Mun offtopic päättyy tähän. Pahoittelut kaikille niille kenen päivän pilasin viestilläni. :p
 
Vastaus: PS4 Pro

Miika_: En tykkää Playstationin käyttöjärjestelmästä. Se on se suurin syy. Olen tottunut käyttämään Xboksin käyttöjärjestelmää jo tovin, joten vaihtaminen Playstationin käyttöjärjestelmään on ollut työläistä. On ollut pelkkää ongelmaa Pleikan kanssa, kuten esimerkiksi Sonyn Plus-jäsenyyden kanssa. Jos käyttöjärjestelmän kanssa ei olisi ongelmia, niin ehkä käyttäisinki enemmän Pleikkaria. Toistaiseksi pidän Pleikan käyttöjärjestelmää tylsänä, ärsyttävänä ja jokseenkin hankalana. Pelaan sillä konsolilla, jolla itse tykkään pelata + suurin osa kavereistani pelaa Xboksilla, niin saa peliseuraa. :)

Olen pahoillani, jos olet saanut minusta "autistisen" kuvan. Enkä mielestäni ole puhunut paskaa, vaan kertonut oman mielipiteen. Hyvä jos Pleikkari on sulle se parempi vaihtoehto. Minulle on ihan sama kuka pelaa milläkin konsolilla. :)

Mun offtopic päättyy tähän. Pahoittelut kaikille niille kenen päivän pilasin viestilläni. :p

Hetkinen elikkä kyse ei ollutkaan siittä ettei ps4 pro:ssa ei ole tarpeeksi tehoa ja että voit katsoa telkkarin omilla sovelluksilla ohjelmia ja että pelit eivät näytä tarpeeksi hyviltä vaan tämä kaikki johtuikin käyttöjärjestelmästä? :D
Tätä juurikin tarkoitin jutuissasi.. Mutta nyt loppu ot mun osalta.
 
Vastaus: PS4 Pro

Kyllä sitä tulee semmonen olo ku Severiksen viestejä lukee että pojun nupissa on välillä menossa austistien aika-ajot, ja en tarkoita pelkästään tätä ketjua vaan ihan yleisesti kaikkia mihin hän kirjoittaa tommosta että siis mitä paskaa häh.. Mutta joo jatketaan samalla linjalla että ei mullakaan ole paluuta mihinkään xboxiin kun voin pelata huomattavasti näyttävämpiä pelejä pro:lla ja semmoisia jotka rullaavat myös huomattavasti paremmin:

[video=youtube;84NESbC-SLA]https://www.youtube.com/watch?v=84NESbC-SLA[/video]

Tästäkin kannattaa tieten ostaa xbox versio

Minusta on tervetullutta, että konsolista on 2 versiota. Toinen niille, jotka nauttii 60fps ja toinen niille joilla ei ole väliä. Näin sais aina olla.
 
Vastaus: PS4 Pro

Ja kohtahan PS4 Pro:n voittokulku vaan kiihtyy kun boostin sisältävä päivitys saapuu yleiseen jakeluun ja jo ennestään Pleikalla paremmin pyörineet pelit repivät railoa Boneen vielä leveämmäksi.
 
Vastaus: PS4 Pro

Ja kohtahan PS4 Pro:n voittokulku vaan kiihtyy kun boostin sisältävä päivitys saapuu yleiseen jakeluun ja jo ennestään Pleikalla paremmin pyörineet pelit repivät railoa Boneen vielä leveämmäksi.

Kunnes tulee se XBOX "Scorpio" ja ollaan taas lähtöruudussa, tai jopa ehkä niin että tämä PRO jää jälkeen tehoiltaan.
 
Vastaus: PS4 Pro

Ja sillä välin me pron omistajat nautitaan mukavista pelihetkistä

Ei huolta, täällä nautitaan mukavista pelihetkista ilman PRO:ta. Ja pelihetket sen kun paranee Scorpion myötä. /OT

Itse aiheeseen. Boost Mode -päivityksen myötä PRO on alkanut kiinnostamaan ensimmäistä kertaa. Erittäin hyvä, että kaikki pelit hyötyisivät lisätehoista. Oli se sitten kuinka pieni hyöty hyvänsä. Toki tässä mennään "hälyttävästi" kohti tietokoneiden päivitysrumbaa ja kilpavarustelua, mutta niin kauan kun kaikki pelit pyörivät myös sillä karvalakkimallilla, niin suurta ongelmaa ei ole.
 
Vastaus: PS4 Pro

Milloinkas se boost mode julkastaan? Tuli itsekkin päivitettyä ps4 tähän pro versioon viellä pitäs tv päivittää että saa kaiken irti. tunnistaako noi pelit missä on pro tuki että mikä konsoli käytössä??
 
Vastaus: PS4 Pro

Voiko tälle Pro konsolille tehdä vain yhden tilin jonka en edes halua olevan päätilini? Syystä että tavan PS4 on monen käyttäjän käytössä ja minun pääkoneeni johon olen kaikki muidenkin pelaamat pelit sekä ps-plussan ostanut ja niitä voi siis kaikki käyttää tällä hetkellä moninpeliä ja plussapelejä myöten.

Pron hankinnassa ei tarvitsisi pystyä pelaamaan kuin yksi käyttäjä eli minä jolla tuo PS4 normi on pääkonsolina. Jos olen oikein ymmärtänyt tämä onnistuu ja voisin Prohon ladata pelit storesta vaikka ne ovat edelleen käytössä myös normi PS4lla.

Kiitos Tiedosta!
 
Ylös Bottom