Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kyllä sieltä indie-osastolta näytti löytyvän aika paljon laajemmalla skaalalla pelattavaa, sanoisin. Tietysti se ei poista sitä, että kyllä, niitä räiskintöjäkin tulee.Taas tulee räiskintää/megaluokanpelejä toisen perään.
Onkohan kummankaan konsolin pelit ladattavissa julkaisupäivänä netistä? Mahdollisesti jopa ennakkolatauksen kera?
Ihan turhaan tuota Indie skeneä katsotaan nenänvartta pitkin. Ihmiset vinkuvat että aina räiskintä sitä ja räiskintä tätä, ei voisi vähempää kiinnostaa ja sitten kun lyödään Indie-peli nenän eteen 5-15€ hintalapulla, niin ei voisi vähempää kiinnostaa... Helvetti oikeasti!Kyllä sieltä indie-osastolta näytti löytyvän aika paljon laajemmalla skaalalla pelattavaa, sanoisin. Tietysti se ei poista sitä, että kyllä, niitä räiskintöjäkin tulee.
Gamasutrassa oli kirjoitus tuosta Xboxin ongelmallisesta arvolupauksesta:Sony antaa niille PS4:llä todellisen näyteikkunan. Hyvä! MS sanoo antavansa, mutta mitenköhän se käytännössä tulee näkymään?
The occasional flicker of unfamiliarity, like Swery's D4 or the new Capy game, can't outweigh the deadening generic feel of Microsoft's hollow E3 show. I watched it live in London, alongside the EToo conference, where fans and local developers packed a bar to watch along. When Phil Harrison asserted that Microsoft is more committed to indies than any other developer, the room erupted in laughter.
Tätä ei tietääkseni ole sanottu, eli että pitääkö MS edelleen sisältöpalvelut Live Goldin takana. Sonykään ei ole suoraan sanonut että onko jotkin tällaiset palvelut ps+:n takana (cross game chat ainakin on).Peruskuluttajat puolestaan näkevät hienot sisältöpalvelut (Netfilx, Hulu, Amazon Prime), mutta onko niissä tarpeeksi perustelemaan viidensadan dollarin hintalapun? Varsinkin kun nuo sisällöt edellyttävät Live Goldin tilausta, mitä eivät vaadi Apple TV, Wii U tai PS4.
Hyvä! MS sanoo antavansa, mutta mitenköhän se käytännössä tulee näkymään?
En ole vielä katsonut Sonyn pressiä kokonaisuudessaan (mistä tämän voisi katsoa?), mutta sen pohjalta, mitä olen lueskellut uutisista, niin kyllä se pojjaaat nyt pahasti näyttää siltä, että Sony vei tämän erän 100/0 Microsoftia vastaan. Vanhalle boxipojalle tämä on kova pala myöntää.
Haha eikä. Pitänee katella EA:n pressi, sieltähän tuli se eniten odotettu pelikin Mirror's Edge 2:n muodossaEilisen parhaimmat fiilikset tarjoili kuitenkin EA, kun Bruce Buffer kuulutti Dana Whiten ja kumppanit lavalle. Nousi ihan karvat pystyyn tuossa vaiheessa. EA:lla oli muutenkin ihan kova kattaus esillä.
Aika paljon pitää Nintendon tehdä, jos meinaa homman viedä kotiin. MS veti mun mielestä hyvän shown eilen illalla ja Sony veti yöllä huhujen mukaan vielä paremmin.
Tohon PS4:n DRM-järjestelmään liittyen on ihan hyvä että Sony teki tän esittelyvideon siitä, miten pelejä voi jakaa kavereille.
Alun perin olin ajatellut kyllä investoida molempiin tehokonsoleihin, mutta täytyy nyt vielä pohdiskella, kannattaako Yxboxia hankkia lainkaan, ainakaan alkuvaiheessa.
Jaa, itse heitin paikalliseen GameStopiin pre-orderin sisään kolme viikkoa sitten ja maksoin 50€:n ennakkovarausmaksun. Pääsin listalle toiseksi. Sitten vaan jännäämään ettei mitään maanjäristyksiä tule jotka viivästyttävät tuotantoa ja estävät maailmanlaajuisen julkaisun ála PSVita.Heh, täytyy tunnustaa että tämä oli aika hauska huumoripläjäys. Minua oikeastaan enää kiinnostaa milloin PS4:n pre-orderit avautuvat että saan konsolin julkaisussa. Hymy on korvissa, sillä tulossa on mahtava konsoli pelaajien näkökulmasta.
Nyt pallo on Sonylla, onnistuuko se kertomaan syitä vaihtaa loppuvuodesta konekantaa uudempaan?
Minua oikeastaan enää kiinnostaa milloin PS4:n pre-orderit avautuvat että saan konsolin julkaisussa.