Työlästä vai taloudellisesti kannattamatonta? Taaksepäin yhteensopivuus kertoo pohjimmiltaan juuri siitä, asiakkaan arvostuksesta. Taloudellista hyötyä ei juurikaan ole, mutta aina ei mennä talous edellä.
No jos yksittäisen pelin saamisessa PS4:lla pyörimään menee useampi kuukausi, niin ei se ole kenenkään edun mukaista..
Tässä rakennellaan taas olkinukkeja. BC on ollut hyvin pienessä roolissa, esimerkiksi messuilla (E3). Se on alkupala ei pääruoka. Tuo pelitarjonnan vähyyskin on hyvin pitkälle oma mielikuvasi. Pelattavaa kyllä löytyy jos vähän malttaa avartaa näkemystään. Aiemmissa viesteissäsi tuli hyvin esiin, että Boksin pelitarjonta ei ole tuttua edes päällisin puolin..
E3:sta en tiedä kun en ole tämän vuoden E3:sta, enkä viimevuoden nähnyt. Mutta tässä kun Sony puski peli pelin perään yksinoikeutta pihalle, niin samaan aikaan näkyi vain kun hehkutettiin esim RDR:n pelaamista.
Omassa viestissäni sanoin, että ne pelit mitkä:
1: myy konsoleita
2: rummutetaan markkinoinnissa
3: kilpailevan konsolin pelaajat/uudet pelaajat tietää jo nimeltä
4: nostettaisi kunnon keskustelua edes pelaajien kesken
Kerro toki vastaava nippu pelejä Boxilta, jos niitä kerran niin paljon on? Tässä vain tulee rajana se, että vaikka mitä sieltä poimit, niin boxin yksinoikeudet on yhteensä sen verran, kuin toiselta pystyy vähänkään tunnetumpia poimimaan, jolloin pointti ei muutu yhtään mihinkään.
Boldattu väite on edelleenkin aivopieru. Kuten jo sanottua olisi todella typerää ja ajattelematonta väittää PSVR:rää turhaksi, käytön määrän perusteella. Sama koskee takaisinpäin yhteensopivuutta..
Tässä juuri on se ongelma. Boldaat sieltä täältä yhden lauseen edes haluamatta ymmärtää sen taustalla olevaa asiaa...
Koko kappaleellinen tekstiä MS:n markkinoinnista jonka loppuun sanon että tuohon suhteutettuna se on turha, kun katsotaan pelaajamääriä. En sano ominaisuutta turhaksi, vaan MS:n taktiikkaan nähden turha panostus.
Toisaalta PSVR:n kohdalla kun puhutaan siitä, että PSVR on vallannut markkinat, niin ollaan todellisessa menestyksessä, joka heijastuu tulevien versioiden kohdalla vankkana asiakaspohjana. PSVR:ää tosiaan myyty käsittääkseni about sen verran kuin kilpailijoita yhteensä, tai ainakin se siivu on todella iso. Joten siinä on edelleen täysin eri asiasta kyse ja huomattavasti onnistuneempi asia ollut, vaikka otetaan taloudelliset asiat huomioon.
Naama peruslukemilla väität näin? Tämä on juuri sitä olkinuken rakentelua..
No kerro sitten mitkä ne on? Luettelin muutaman ja sanoin, että yhteensä ehkä 5 oikeasti isoa nimikettä, luettele nyt vaikka 2013-2017 väliltä 15 oikeasti kovan luokan peliä Onelle, jota ei millään muulla alustalla pelata? Ja siis kuten PS:n puolella otin, yksi pelisarja on yksi nimike, eli esim Halo on yksi niistä viidestätoista ja Forza toinen.
Pointti suhahtaa sinulta edelleen täysin ohi. PSVR:rää ja BC:tä ei vertailtu. Vaan todettiin, että "nisupullamaisella" argumentoinnilla, sitä (PSVR) voidaan pitää täysin turhana. Ja minusta tälläinen toiminta on todella typerää.
Ja tuo "nisupullamainen argumentointi" lähti sen vuoksi käsistä kun siitä uhriuduttiin tahallisesti, eikä ymmärtetty yhtään sitä pointtia siinä. Suurimmalle osalle käyttäjistä tuo on turha, eikä siihen kannattaisi ihmeemmin markkinointia käyttää. Tietylle porukalle se on ihan ok lisä, mutta ei se ole ikinä ollut mitenkään ominaisuuslistan top 10:ssä, sen myös kertoo käyttäjämäärät.
Loppuun olit myös hienosti lainaillut yksittäisiä viestejä välistä, huomioimatta aikaisempia viestejä, jolloin pääset jälleen tahallisesti ymmärtämään asian toisinpäin kuin se on. Sen vuoksi tämä vääntö menee aikalailla tarpeettomaksi, kun boxin väki väkisin uhriutuu ja yrittää kääntää ihmisten sanomiset boxia vastaan, vaikka kokoajan yritetty sanoa että on ihan hyvä että Boxilla kyseinen ominaisuus on, mutta todella harva sitä käyttää ja siitä ei kannata mekkalaa pitää, varsinkaan markkinoinnissa.
Jo ennen tuota minkä lainasit olin sanonut, että toivottavasti eivät käytä paljoa resursseja siihen ja tuossa yhteydessä tarkoitin juuri sitä, että MS:n tilanteessa kannattaisi käyttää nekin resurssit johonkin muuhun, koska se on jostain joka tapauksessa pois. Se BC ominaisuus ei itsessään ole syy pelien vähyyteen, vaan ongelma on muualla kuten sanoin. Mutta siellä muualla olisi nuo resurssit voitu käyttää uuden luomiseen myös.