Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Prosessorit on melkolailla samat, mutta PS4:n näytönohjain on tehokkaampi ja muisti on nopeampaa.Mistä tämä tieto pleikkarin isommista tehoista on tullut? Eikö noissa ole samanlaiset AMD:n APU:t käytössä?
Eipä estetä, ei. Toisaalta julkaisijan tehtävä on myydä ja yleisön ostaa mutta jos ostava yleisö katoaa niin mitäpä luulet sen jälkeen tapahtuvan?Eihän yhtäkään pelijulkaisijaa estä tekemästä sitä, että he laittavat pakettiin aktivointikoodin, joka pitää syöttää, jotta peli toimii. Jos yrität käyttää toisen kerran toisella koneella, joudut maksamaan summan X.
Varsin näätämäisestihän se ajettiin sisään mutta toisaalta edelläkävijöitä on jo ollut, plussan entiset edut helpottanevat mahdollista sopeutumistarvetta aika tavalla ja aivan kuten goldinkin kanssa, kokonaan ilmankin eläminen onnistuu.Melko pienellä valituksella meni läpi Sonyn ratkaisu lyödä nettipelaaminen maksujen taakse
Mahdotonta se ei ole mutta aika epätodennäköistä. Mitä tässä päivän mittaan on pressien vastaanottoa seurannut, kyllä Microsoftille vielä kannatustakin löytyy, vaikka se kaiken metelin alle helposti hautautuukin. Tässä vaiheessa epävarma tuulimyllyily saattaisi vain pahentaa jo entisestäänkin ihan riittävän hankalaa tilannetta. Panoksia kannattaisi lyödä enemmänkin siihen suuntaan, että valitusta linjasta pidetään kiinni mutta myydään se (jollain ilveellä) paremmin.Ei siis varmaankaan ole aivan mahdotonta, että myös Microsoft luopuisi pahimmista uudistuksistaan näiden jälleenmyynti kikkailuiden saralla ja siirtäisi enemmän syytä julkaisijoiden niskaan
Näistä käytetyistä peleistä,
Vaikka Sony julkisti, että pelit eivät ole sidottu konsoliin, vaan ne voi edelleen lainata tai myydä eteenpäin, niin ennenkaikkea pitäisi miettiä mitä pelijulkaisijat tekevät. Heillähän on se pallo hallussaan tämän suhteen.
Eihän yhtäkään pelijulkaisijaa estä tekemästä sitä, että he laittavat pakettiin aktivointikoodin, joka pitää syöttää, jotta peli toimii. Jos yrität käyttää toisen kerran toisella koneella, joudut maksamaan summan X. Kuten täälläkin on toitotettu, teknologia on olemassa tätä varten. EA:n online pass nykykonsoleilla on vasta alkua. Ja onhan se päivänselvää, että julkaisijat saavat aivan julmetusti enemmän rahaa MS strategialla kuin että mennään vanhalla kaavalla.
Sonylta tämä oli mielestäni hyvä markkinointikikka MS suuntaan, mutta markkinat ja muut julkaisijat ovat ne, jotka määrittelevät käytettyjen pelien kohtalon.
Sitä ei ole ennenkään pelifoorumit päättäneet, itseasiassa pelkästään pelifoorumeita selaamalla näkee aika kieroutuneen kuvan koko pelibisneksestäLOL nintendo... vieläkö joku kehtaa tosissaan väittää että Nintendo vie tämän sukupolven?![]()
Eipä estetä, ei. Toisaalta julkaisijan tehtävä on myydä ja yleisön ostaa mutta jos ostava yleisö katoaa niin mitäpä luulet sen jälkeen tapahtuvan?
LOL nintendo... vieläkö joku kehtaa tosissaan väittää että Nintendo vie tämän sukupolven?![]()
Varsin näätämäisestihän se ajettiin sisään mutta toisaalta edelläkävijöitä on jo ollut, plussan entiset edut helpottanevat mahdollista sopeutumistarvetta aika tavalla ja aivan kuten goldinkin kanssa, kokonaan ilmankin eläminen onnistuu.
Kyllä sillä vaan on. Mikäli verkkopelaaminen on maksullista, kuinka mielekästä sille on tuoda f2p pelejä varsinkaan koneen alkutaipaleella? Rajoittaa hieman tuota asiakaskuntaa, mikäli pelaaminen on kuitenkin maksumuurin takana.
Mitä tässä päivän mittaan on pressien vastaanottoa seurannut, kyllä Microsoftille vielä kannatustakin löytyy, vaikka se kaiken metelin alle helposti hautautuukin. Tässä vaiheessa epävarma tuulimyllyily saattaisi vain pahentaa jo entisestäänkin ihan riittävän hankalaa tilannetta. Panoksia kannattaisi lyödä enemmänkin siihen suuntaan, että valitusta linjasta pidetään kiinni mutta myydään se (jollain ilveellä) paremmin.
No jos tuon konkretiaksi haluaa pukea niin leikitään vaikka seuraavaa. Pöhöjulkaisijalla E on hätä, koska pelikehitys maksaa ns. v**usti eivätkä edes DLC:n ja online-passien kaltaiset kikkakolmoset enää auta. Vaikeaa on, vaikka julkaisuja myytäisiin reilulla kympillä alle vuoden sisään julkaisusta. Sittenkään ei myy tarpeeksi - ainakaan rahallisesti - ja se vähä mikä saadaan alunperin myytyä täyteen hintaan toimii vain ikävänä vaihtovaluuttana johonkin muuhun. Vaikka E:n bisnesvainu on hukassa kuin lumiukko, sitä pännii sen verran rankasti, että se hakee apua valmistaja M:ltä. Yhdessä nämä tajuavat, että M ja E ovat kuluttajalle K niin tärkeitä, että kaikki käy. E aluksi vähän pehmittää K:ta luopumalla online-passeistaan, M blokkaa tämän jälkeen kylmän viileästi jälkimarkkinat (kauppa G:n suosiollisella avustuksella) ja ihan vain varmuuden vuoksi E pistää vielä pikkuisen extraa hintoihinsa, jotta sitä hilloa varmasti sitten riittää.Olipahan kertakaikkisen syväluotava vastaus. Kerro nyt vastauksesi edes loppuun![]()
Jeps, se on ihan vaan sitä perinteistä meteliä - niin helppoa pitää mutta astetta hankalampaa astua taakse, ainakaan jos on vähäisintäkään vaaraa omaan nilkkaan kopsahtamisesta.Kyllä, kyllä. Varsinkin täällä "konsoli"finissä on vain saanut kuulla niin useasti tuon ilmaisen nettipelaamisen olevan todella tärkeätä, joillekin jopa yksi tärkeimmistä asioista, joten kuvittelin tuosta nousevan hirveän metelin raikuvan vielä vuosikausia tästä eteenpäin.
Niinikään jeps; kumpaakaan en enää käytä mutta molemmista on tullut nautittua vuoden (tai yli) verran ihan avoimin mielin eivätkä ne todellakaan ole läheskään niin suuria saatanoita kuin mitä meteli antaa olettaa eivätkä toisaalta yhtään sen välttämättömämpiä. Tänä päivänä mistä tahansa palvelusta vitonen kuussa o halpaa ko makkara, jos se palvelu vain tuntuu tarpeelliselta.Itse en ole muistaakseni koskaan maksanut Goldista (eri pituisia testijaksoja on kyllä tullut kulutettua), kun taas PSN+:sta olen varmaankin puolisen vuotta maksanut. Eipä tuossa siis mitään ihmeellista olekaan maksaa näistä, jos tuo nettipelaaminen ei ole kiinnostanut ennenkään, niin sen katoaminen maksulliseksi ei vaikuta elämään mitenkään. Mutta toisaalta nyt sitten ehkä tulee maksettua Goldistakin jossain vaiheessa, kun menivät tekemään sen houkuttelevaksi myös ei-nettipelaajille. Kääntäen siis Microsoft saattaa tehdä tätä myötä omasta palvelustaankin vetovoimaisempaa myös näin offline-pelaajallekin.
Spot on. Minustakin Microsoftin tämänvuotinen E3 oli parasta vuosikausiin! Ei turhia julkkiksia, teennäistä liikepelaamiskivaa, söpöjä lapsinäyttelijöitä, turhanpäiväistä jaarittelua oheispalveluista, yms. Ihan vain sitä coreinta mahdollista pelisisältöä, jota E3:sta nimenomaan haetaan. Vaikka miten katsonkin Microsoftin suurempaa visiota vinoon, esitys itsessään oli kokolailla loistava.Kyllähän Microsoftin E3 oli pelien kautta iso ja näyttävä satsaus. Monipuolisesti pelejä; sitä näyttävää 60 fps räiskintää isojen budjettien ystäville, suurta seikkailun tuntua ja omaperäisempiä avauksia enemmän taidekenttää arvostaville pelaajille. Ei tuosta MS:n lehdistötilaisuudesta E3:ssa saa varmaan kuin pahimmat fanipojat huonoa tehtyä. Se oli menestys. Virhe tapahtui kuitenkin jo aikaisemmin, kun Microsoft sekoili tiedotuksensa kanssa, jota paikkailtiin myöhemmin, eikä vieläkään täyttä varmuutta kaikesta ole.
Kyllä, kyllä. Varsinkin täällä "konsoli"finissä on vain saanut kuulla niin useasti tuon ilmaisen nettipelaamisen olevan todella tärkeätä, joillekin jopa yksi tärkeimmistä asioista, joten kuvittelin tuosta nousevan hirveän metelin raikuvan vielä vuosikausia tästä eteenpäin. Esimerkiksi objektiivisena nimimerkkinä tunnettu Nisupulla kirjoitteli juuri vastikään seuraavaa maksullisesta nettipelaamisesta: Hän on aivan varmasti shokissa nyt.
Tosiaan flipside tuolle DRM:n puuttumiselle ja muulle vapaudelle on se, että se kaikkein todennäköisimmin tarkoittaa sitä, ettei retail-tuotteiden osalta ilman levyä pelaaminen ole mahdollista. Joka taas sitä, ettei Xbox Onen ja Steamin kaltainen ratkaisu, jossa pelikirjasto on saatavilla millä päätteellä tahansa, ole myöskään mahdollinen.