Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Nähtävästi alkavat nyt lähetellä digitaali versioita, aspasta kun kyselin niin tammikuussa piti olla toimitukset. Todellakin toivon nyt, että saan omani pois sieltä. Itsellä tilausvahvistus klo 12.13. Sormia ristiiiiiiiin!Gigantin kello 12 erä, vahvistusviesti 12:13
PS5 Digital Edition
Sama juttu kuin yllä Samilla. Konsoli lähtee matkaan -viesti tuli tänään 8.12 kello 0:14.
Mistä tilasit: Gigantti
Mikä malli: DE
Milloin tilasit: 19.11, tilausvahvistus klo 12:12
Tilauksen tila: Tilaus vastaanotettu
Milloin sait konsolin: ... hiljaista on
Uskosin, että on. Minulla taisi mennä kolme päivää toimitusvahvistuksesta, että sain paketin hakea.Oi autuutta, VIHDOIN myös tänne pasahti toimitusvahvistus, tilattu 12:30 levyasemallinen Gigantista. Juuri kun toivo joulukuisesta saapumisesta oli loppunut. Nyt pääsee vanha PS4 Pro viihdyttämään kummipojan perhettä jouluksi, Cyberpunkin pääsee aloittelemaan uudella raudalla.
Matkahuollon noutopaketti, onkohan realistista odottaa vielä saapuvaksi tällä viikolla?
Kyllähän se on just näin. Verkkokaupasta tuota on kuitenkin myyty kaikille halukkaille jo ties kuinka kauan, ainakin jo tammikuusta. Siel on varmasti ihan jäätävät jonot...Taitaa olla niin että Verkkokaupassa on kaikkein pisimmät jonot. No jospa se Prisman arpaonni suosii niin ei tarvi odotella pitkälle ens vuoteen.
Nice! Eikös sulla tullu Gigantista myös? Milloin ne lähetti sen ja millä kyydillä tuli? Itellä tosiaan nyt kulisseissa tapahtuu jotain, sunnuntai aamuna tuli vahvistus mutta Postille asti paketti ei vielä ole tietään löytänyt.Nyt on mulla pleikka kotona. <3 Kiitos kaikille "kanssakärsijöille" myötäelämisestä, kyllä nyt kaikille nämä näyttäs olevan tulossa hyvinkin pian!
Jep Gigantista! Toimitusvahvistuksen sain perjantaiyönä ja eilen illalla se näkyi viimein matkahuollolla ja lopulta jo Helsingissä. Tänään kulkeutui sitten mulle aamupäivästä.Nice! Eikös sulla tullu Gigantista myös? Milloin ne lähetti sen ja millä kyydillä tuli? Itellä tosiaan nyt kulisseissa tapahtuu jotain, sunnuntai aamuna tuli vahvistus mutta Postille asti paketti ei vielä ole tietään löytänyt.
Mukavia pelihetkiä!
4.12. lähtenyt paketti? Minnepäin Suomea tuli?Powerin paketti noudettavissa. Harmi vaan, että oon perjantaihin asti reissussa niin en pääse vielä hakemaan konsolia.
Joo mä kans tilasin sen Cyberpunkin Gigantista. Seurannan mukaan lähteny jo aikoja sitten mutta ei oo taaskaan postin järjestelmässä mitään tietoa. Jospa tuo viikonlopuksi tulisi... niinku konsolikin.Jep Gigantista! Toimitusvahvistuksen sain perjantaiyönä ja eilen illalla se näkyi viimein matkahuollolla ja lopulta jo Helsingissä. Tänään kulkeutui sitten mulle aamupäivästä.
Ja kiitos! Yhtään peliä mulla ei itseasiassa ole kun en odottanut saavani tätä enää näin nopeasti. Cyberpunk tilattu Gigantilta kirjepakettina, millonhan sen sitten saa...