Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS5-konsolitilausten seurantaketju

12:20 tilausvahvistuksella Gigantin toisestä erästä saapui juuri nyt toimitusvahvistus levyasemallisesta!
 
Gigantti 19.11. klo 12:06
PS5 Digital Edition
Gigantilta sähköpostia: Pakettisi lähetetään pian ja mukana Matkahuollon seurantakoodi:)

Eli alkuperäisen tilausvahvistuksen tieto, että saapuu varastoon 7.12. piti paikkansa.
 
Gigantin kello 12 erä, vahvistusviesti 12:13
PS5 Digital Edition
Sama juttu kuin yllä Samilla. Konsoli lähtee matkaan -viesti tuli tänään 8.12 kello 0:14.
 
Gigantin kello 12 erä, vahvistusviesti 12:13
PS5 Digital Edition
Sama juttu kuin yllä Samilla. Konsoli lähtee matkaan -viesti tuli tänään 8.12 kello 0:14.
Nähtävästi alkavat nyt lähetellä digitaali versioita, aspasta kun kyselin niin tammikuussa piti olla toimitukset. Todellakin toivon nyt, että saan omani pois sieltä. Itsellä tilausvahvistus klo 12.13. Sormia ristiiiiiiiin!
 
Elisa on näköjään saanut muutamankymmenen konsolin erän vielä lähetettäväksi ennen joulua. En usko kuitenkaan että on mitään jakoja koska tilasin konsolini vasta 20.11.
 
Oi autuutta, VIHDOIN myös tänne pasahti toimitusvahvistus, tilattu 12:30 levyasemallinen Gigantista. Juuri kun toivo joulukuisesta saapumisesta oli loppunut. Nyt pääsee vanha PS4 Pro viihdyttämään kummipojan perhettä jouluksi, Cyberpunkin pääsee aloittelemaan uudella raudalla. :)

Matkahuollon noutopaketti, onkohan realistista odottaa vielä saapuvaksi tällä viikolla?
 
Oi autuutta, VIHDOIN myös tänne pasahti toimitusvahvistus, tilattu 12:30 levyasemallinen Gigantista. Juuri kun toivo joulukuisesta saapumisesta oli loppunut. Nyt pääsee vanha PS4 Pro viihdyttämään kummipojan perhettä jouluksi, Cyberpunkin pääsee aloittelemaan uudella raudalla. :)

Matkahuollon noutopaketti, onkohan realistista odottaa vielä saapuvaksi tällä viikolla?
Uskosin, että on. Minulla taisi mennä kolme päivää toimitusvahvistuksesta, että sain paketin hakea.
 
Mistä tilasit: Gigantti 2.erä
Milloin tilasit: 19.11
Tilauksen tila: Lähetetty
Milloin sait konsolin TBA

Lisätietoja: 7.12 puolenyön jälkeen tuli tilausvahvistus ja matkahuollon seuranta. Eilen illasta kuitti ostosta. Kuitin saamisen yhteydessä myös gigantin sivuilla tila päivittyi lähetetyksi. Seurannan mukaan mikään ei ole liikkunut vahvistuksen jälkeen. Kuhab vaan mainitsen tähän lisäksi, että cyber punk myös ollut lähetetty tilassa jo 2.12 asti ja eipä senkään kohdalla ole postin seuranta muuttunu. Vaikea sanoa mikä tulee ja millon.
 
Taitaa olla niin että Verkkokaupassa on kaikkein pisimmät jonot. No jospa se Prisman arpaonni suosii niin ei tarvi odotella pitkälle ens vuoteen.
Kyllähän se on just näin. Verkkokaupasta tuota on kuitenkin myyty kaikille halukkaille jo ties kuinka kauan, ainakin jo tammikuusta. Siel on varmasti ihan jäätävät jonot...
 
Powerin konsoli on yön aikana saapunut pohjoiseen ja toimituspäiväkin vaihtunut täksi päiväksi. Eiköhän tänään päästä pelaamaan! :)
 
Gigantin toisesta erästä tilausvahvistus klo 12.30 ja toimitusnumero 140187XXX ja nyt viime yönä 2.35 myös toimitusvahvari, maistuu kyllä oikein hyvin. Ei taida ihan Cyberpunkin launchiin ehtiä mutta odotellaan sitten, ei se tässä kohtaa enää haittaa :)
 
Nyt on mulla pleikka kotona. <3 Kiitos kaikille "kanssakärsijöille" myötäelämisestä, kyllä nyt kaikille nämä näyttäs olevan tulossa hyvinkin pian!
Nice! Eikös sulla tullu Gigantista myös? Milloin ne lähetti sen ja millä kyydillä tuli? Itellä tosiaan nyt kulisseissa tapahtuu jotain, sunnuntai aamuna tuli vahvistus mutta Postille asti paketti ei vielä ole tietään löytänyt.

Mukavia pelihetkiä! :)
 
Nice! Eikös sulla tullu Gigantista myös? Milloin ne lähetti sen ja millä kyydillä tuli? Itellä tosiaan nyt kulisseissa tapahtuu jotain, sunnuntai aamuna tuli vahvistus mutta Postille asti paketti ei vielä ole tietään löytänyt.

Mukavia pelihetkiä! :)
Jep Gigantista! Toimitusvahvistuksen sain perjantaiyönä ja eilen illalla se näkyi viimein matkahuollolla ja lopulta jo Helsingissä. Tänään kulkeutui sitten mulle aamupäivästä.
Ja kiitos! Yhtään peliä mulla ei itseasiassa ole kun en odottanut saavani tätä enää näin nopeasti. Cyberpunk tilattu Gigantilta kirjepakettina, millonhan sen sitten saa...
 
Jep Gigantista! Toimitusvahvistuksen sain perjantaiyönä ja eilen illalla se näkyi viimein matkahuollolla ja lopulta jo Helsingissä. Tänään kulkeutui sitten mulle aamupäivästä.
Ja kiitos! Yhtään peliä mulla ei itseasiassa ole kun en odottanut saavani tätä enää näin nopeasti. Cyberpunk tilattu Gigantilta kirjepakettina, millonhan sen sitten saa...
Joo mä kans tilasin sen Cyberpunkin Gigantista. Seurannan mukaan lähteny jo aikoja sitten mutta ei oo taaskaan postin järjestelmässä mitään tietoa. Jospa tuo viikonlopuksi tulisi... niinku konsolikin. :D
 
Ylös Bottom