Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Toivon mukaan tarkoitat toimitusvahvistusta? muuten rikotaan jo sit ennätyksiä.Gigantti 7.12 00:14 tullut tilausvahvistus
09.12.2020 07:53 Helsinki
Lähetys on valmiina jatkamaan matkaa Matkahuollosta Helsinki
Haluisin tietää onko oikeesti lähteny tulemaan? Itelle tuli toimitusvahvistus su-ma välisenä yönä 00:32 ja matkahuollon mukaan vieläkin odottelevat pakettia.Gigantin klo 12 erästä tilaus lähtenyt tulemaan, digimalli kyseessä. Klo 1.02 tuli sähköpostiin viestiä lähetyksestä. Boom, palaan tänne sit kun seurataan playstation 6 seuraamista, moro
Jep. Kello oli 7:57, en ihan ollu viel hereillä. En ole vieläkäänToivon mukaan tarkoitat toimitusvahvistusta? muuten rikotaan jo sit ennätyksiä.
Haluisin tietää onko oikeesti lähteny tulemaan? Itelle tuli toimitusvahvistus su-ma välisenä yönä 00:32 ja matkahuollon mukaan vieläkin odottelevat pakettia.
Pleikkari haettu noutopisteestä kotiin ja Cyberpunkin tutoriaalin olen ehtinyt suhailemaan läpi. Ai että kun tuntui laadukkaalta laite kokonaisuudessaan. Todella paljon oli opettelemista heti alkuun, sillä edellinen omistamani pleikkari oli PS2 ja PS3:lla on tullut pelattua muutamia kertoja. Pakkaamista ovat monet kritisoineet, mutta minun mielestäni konsoli oli hyvin pakattu ja pelikonsoli, ohjain, sekä jopa jalusta oli runsaalla suojamuovilla vuorattu.Mistä tilasit: Levyasemallinen pleikkari tilattu Gigantin toisesta erästä 19.11. Tilausvahvistus tullut 12:05.
Tilauksen tila: tilaus vastaanotettu
Milloin sait konsolin: 10.12.
Lisätietoja: Toimitusvahvistus tullut sähköpostiin 7.12. yöllä.
Mistä tilasit: Gigantti 2. erä
Milloin tilasit: 19.11. klo 12:03
Tilauksen tila: Tilaus vastaanotettu
Milloin sait konsolin: Kahden eri aspan mukaan 4.12, kuulemma viimeistään joulukuun aikana.
Suuret kiitokset kaikille tätä ketjua seuranneille. Toivottavasti kaikki saisi koneensa pian ja mahtavia pelihetkiä konsolin omistajille!Mistä tilasit: Gigantti 2. erä
Milloin tilasit: 19.11. klo 12:03
Tilauksen tila: Kotiutettu
Milloin sait konsolin: Konsoli tuli kotiinkuljetuksella kotiovelle 10.12 klo 16.30.
Kunhan surffailin tässä niin löytyiNoo! Miksei levyllistä, mulla ois 50€ lahjakorttikin vielä tuonne. Himputti.
Edit: oli noin minuutin
Mistä sä bongasit nää? Joku seuranta?
Mulle tosiaan tuli viestiä klo 15:23 levyasemallisesta versiosta.Kertokaahan jos joku saa mailia Prismasta.
Ei käynyt tuuri täällä, mutta yritänkin metsästää Powerista koska mulla on sinne 50€ lahjakortti.Mulle tosiaan tuli viestiä klo 15:23 levyasemallisesta versiosta.