Tuliko sulle se viestinä vai kävitkö Gigantin sivuilta katsomassa?Yöllä tuli Matkahuollon seurantakoodi siitä viime perjantain Gigantin tilauksesta!![]()
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tuliko sulle se viestinä vai kävitkö Gigantin sivuilta katsomassa?Yöllä tuli Matkahuollon seurantakoodi siitä viime perjantain Gigantin tilauksesta!![]()
Mulle tuli viestinä missä seuranta ja lisäks gigantin sivuilla lukee lähetettyTuliko sulle se viestinä vai kävitkö Gigantin sivuilta katsomassa?
Jännä. Itelle ei tullu s.postia eikä normi viestiä. Gigantin sivuilla kyllä luki, että se on lähetetty ja siellä oli myös matkahuollon seurantatunnus D:Mulle tuli viestinä missä seuranta ja lisäks gigantin sivuilla lukee lähetetty
Kai sekin riittäneeJännä. Itelle ei tullu s.postia eikä normi viestiä. Gigantin sivuilla kyllä luki, että se on lähetetty ja siellä oli myös matkahuollon seurantatunnus D:
Juu on tullut jo viime torstaina. Yllätyin vaan tosta uudesta erästä.Siis eikä ole vieläkään tullut vai??
Joo mikälie ollut. Jokanen lottovuorollaa.Juu on tullut jo viime torstaina. Yllätyin vaan tosta uudesta erästä.
Tuli sähköpostilla ja näkyy myös siellä Gigantin sivuilla.Tuliko sulle se viestinä vai kävitkö Gigantin sivuilta katsomassa?
No niin tänään tulee myös Gigantin kone! Matkahuollon kuljetuksessa menossa kohti noutopaikkaa. Hyvinhän tämä lopulta meni.Prisman paketti noudettu kotiin! Nyt odotellaan sitten sitä Gigantin pakettia mistä tuli viime yönä seurantatunnus.
Tullut viimeeksi:mikähän verkkokaupan digimallien tilanne on?
Tilasin itse digital editionin 17.9. Tilausvahvistus tullut 13.00. Sen jälkeen infottu että toimitus menee ensi vuoden puolelle. Muakin kiinnostaisi tietää monenkohan aikaan tilanneet ovat jo omansa saaneet, eli mitenköhän pitkään tässä saa vielä odotella?mikähän verkkokaupan digimallien tilanne on?
Molemmat on nyt kotona!No niin tänään tulee myös Gigantin kone! Matkahuollon kuljetuksessa menossa kohti noutopaikkaa. Hyvinhän tämä lopulta meni.
Tilasin itse digital editionin 17.9. Tilausvahvistus tullut 13.00. Sen jälkeen infottu että toimitus menee ensi vuoden puolelle. Muakin kiinnostaisi tietää monenkohan aikaan tilanneet ovat jo omansa saaneet, eli mitenköhän pitkään tässä saa vielä odotella?