Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS5-konsolitilausten seurantaketju

Prisman paketti noudettu kotiin! Nyt odotellaan sitten sitä Gigantin pakettia mistä tuli viime yönä seurantatunnus.
 
Se on sillä lailla kuulkaas ystävät että tänään nasahtaa poika kotiin hyvin suurella todennäkösyydellä. Monelle jo saaneelle varmasti vanha juttu mutta onhan tää päivä merkattava historian kirjoihin :D
 
mikähän verkkokaupan digimallien tilanne on?
Tilasin itse digital editionin 17.9. Tilausvahvistus tullut 13.00. Sen jälkeen infottu että toimitus menee ensi vuoden puolelle. Muakin kiinnostaisi tietää monenkohan aikaan tilanneet ovat jo omansa saaneet, eli mitenköhän pitkään tässä saa vielä odotella?
 
Tilasin itse digital editionin 17.9. Tilausvahvistus tullut 13.00. Sen jälkeen infottu että toimitus menee ensi vuoden puolelle. Muakin kiinnostaisi tietää monenkohan aikaan tilanneet ovat jo omansa saaneet, eli mitenköhän pitkään tässä saa vielä odotella?
 
Hienoa että jotkut saa useampia ja jotkut ei yhtään. Olen ensimäiset ennakot tehnyt vuosi sitten, ostanut parista paikasta ja ei mistään. Alkaa menemään käpy aivan täydellisesti tähän pelleilyyn. Sony vaan kusee koko homman aivan täysin. Mitään muuta saa kun vihaisia odottajia. Helppo se on huudella "korona sitä korona tätä, ei linjalta tule tavaraa" tää alkaa olemaan niin konsolivalmistajilla, komponenttivalmistajilla kuin pelintekijöilläkin tapa että saadaan vaan törkeä hype aikaseksi. Sääli että mun mölyämisellä ei ole yhtään mitään väliä yhtään minnekkään. Mutta voisin lähettää terveiset niin sonylle, kuin nvidialle. Tulee vaan oikeasti ärsyyntynyt fiilis. Mulla ei oikeasti ole edes mikään ihmeellinen kiire, mutta en vaan ymmärrä tätä politiikkaa mitä ne tekee. Sehän on vaan vittuilua asiakkaita kohtaan. Oisko kannattanut hieman varautua, no ei tietenkään. Kyllähän aasit odottaa (minä mukaanlukien)
 
Mistä tilasit: verkkokauppa.com
Milloin tilasit: 17.9.2020
Milloin sait konsolin: 6.2.2021 klo 7:35
 
Onko tietoa mikä DNA:n toimitustilanne on tällä hetkellä koskien levyasemallista? Itse laittanut 30.10. varauksen menemään, niin mietityttää missä jononpurkaminen menee tällä hetkellä.
 
Ylös Bottom