Kotiutettu 11.12.Gigantti 19.11. klo 12:06 Digital edition
Matkahuolto: Lähetys on matkalla
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kotiutettu 11.12.Gigantti 19.11. klo 12:06 Digital edition
Matkahuolto: Lähetys on matkalla
Samassa hyvässä liemessä ollaan, saas nähä koska tapahtuu jotain.Mistä tilasit: Gigantti
Mitä tilasit: Levyasemallinen versio
Milloin tilasit: 11.12. klo 12:08 tuli tilausvahvistus
Tilauksen tila: 11.12. Tilaus vastaanotettu
Kävin Gigantista kysymässä, että osaisiko sanoa mitään milloin olisi toimitus. Sanoi että huomenna lähtee toimitukseen ja keskiviikkona olisi perillä. Toimituksena siis Matkahuolto.Samassa hyvässä liemessä ollaan, saas nähä koska tapahtuu jotain.
Okei jäädään odottelemaan, kiitos tiedosta!Kävin Gigantista kysymässä, että osaisiko sanoa mitään milloin olisi toimitus. Sanoi että huomenna lähtee toimitukseen ja keskiviikkona olisi perillä. Toimituksena siis Matkahuolto.
Pieni päivitys, eli tilaus on perillä chatin mukaan perjantaina. No eipä tuolla väliä.Okei jäädään odottelemaan, kiitos tiedosta!
Okei, eipä haittaa jos siihenki mennessä ehtis. Koskahan ne meinaa sen sitten lähettää.Pieni päivitys, eli tilaus on perillä chatin mukaan perjantaina. No eipä tuolla väliä.
Mä asun helsingissä, joten veikkaisin että keskiviikkoa jos perjantaina pitäisi olla mulla. Nyt on varmaan pientä jouluhässäkkää jokapuolella.Okei, eipä haittaa jos siihenki mennessä ehtis. Koskahan ne meinaa sen sitten lähettää.
Kyllä se perhana on uskottava, että saan laitteen lähiaikoina.Näyttää siltä, että saan koneen sittenkin joulupakettiin. Elisalta tuli viestiä, että ovat saaneet pienen erän varastoonsa. Lähetys ensi viikolla. Maistuu!
Mistä tilasit: Elisalta 18.9.2020 (levyasemallinen versio)
Tilauksen tila: tilaus vastaanotettu
Milloin sait konsolin: lähetys vko. 51
No siinä tapauksessa kusahtaa tämän viikon odottelut. Mailissahan lukee mulla kuten varmaan sullakin että "varastossa" mutta ei tietty mainita että missä, eli jossain jönköpingissä JOS näin on.Nyt tuli ilmi että kone ei ole edes lähtenyt vielä keskusvarastolta. Saas nähdä kuseeko Gigantti tämän homman...
Juurikin näin. Ihmettelen vaan tuota missä järjestyksessä ne niitä lähettelee.No siinä tapauksessa kusahtaa tämän viikon odottelut. Mailissahan lukee mulla kuten varmaan sullakin että "varastossa" mutta ei tietty mainita että missä, eli jossain jönköpingissä JOS näin on.
Mites muuten sait tän tiedon käsiin? Twitterissä ne ei tietenkään osaa kertoa mitään oikeeta informaatiota, Gigantin sivujen Chatti-botista ei pääse edes jonoon oikealle ihmiselle, enkä ite jaksa ruveta soittelemaan jos jonot on 30min luokkaa.Nyt tuli ilmi että kone ei ole edes lähtenyt vielä keskusvarastolta. Saas nähdä kuseeko Gigantti tämän homman...
Kävin Gigantista kysymässä.Tilasin itsekkin levyasemallisen version tossa 11.12 ja tilausvahvistus tuli sähköpostiin samantien. Ei ole edelleenkään tullu mitään kuitteja tai muita vastaavia infoja sähköpostiin tai viestillä. Gigantin sivuillakin näyttäis edelleen olevan "Tilaus vastaanotettu" teksti. Aika kovin saa matkahuollon kusti polkea, jos meinaa saada sen toimitettua luvatussa 4-6 arkipäivässä. Jos konsoli ei saavu tossa ajassa ni mitä veikkaatte, että voisko Gigantilta kiukutella itelleen korvaukseksi ylimääräisen ohjaimen tai jotain?
Mites muuten sait tän tiedon käsiin? Twitterissä ne ei tietenkään osaa kertoa mitään oikeeta informaatiota, Gigantin sivujen Chatti-botista ei pääse edes jonoon oikealle ihmiselle, enkä ite jaksa ruveta soittelemaan jos jonot on 30min luokkaa.
Nyt tuli ilmi että kone ei ole edes lähtenyt vielä keskusvarastolta. Saas nähdä kuseeko Gigantti tämän homman...
No siinä tapauksessa kusahtaa tämän viikon odottelut. Mailissahan lukee mulla kuten varmaan sullakin että "varastossa" mutta ei tietty mainita että missä, eli jossain jönköpingissä JOS näin on.
Päivitelläänpä tilannetta. Laite tosiaan kotiutettu tänään ja asetusten säätämisen jälkeen lasten kanssa Astro's Playroom kokeilussa.Mistä tilasit: Elisalta 18.9.2020 (levyasemallinen versio)
Tilauksen tila: lähetetty
Milloin sait konsolin: 15.12.2020
Myös täällä! Hyvä mahollisuus päästä viikonloppuna tarkistamaan onko hiljasempi vai äänekkäämpi tuuletinmalliYöllä tuli Matkahuollon seurantakoodi siitä viime perjantain Gigantin tilauksesta!
Siis eikä ole vieläkään tullut vai??Onnee vaan Gigantista tilanneille! Itse tilasin alkuperäisestä klo 12 erästä.