Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Onko posti premium vai ihan normaali?Oma PS5 on juuri lajiteltu Liedossa. OmaPostin arvion mukaan keskiviikkona noudettavissa pakettiautomaatista. Kyseessä siis 25. päivän erä Gigantista.
Ihan normikuljetuksella otin. Tuli myös ilmoitusta ettei paketti mahdu valitsemaani pakettiautomaattiin ja ohjataan toiseen noutopisteeseenOnko posti premium vai ihan normaali?
Itsellä vielä tämän tietojen mukaan mahtuu pakettiautomaattiin ja kans otin normi kuljetuksen. Liedossa näyttäisi nyt olevan kans lajittelussaIhan normikuljetuksella otin. Tuli myös ilmoitusta ettei paketti mahdu valitsemaani pakettiautomaattiin ja ohjataan toiseen noutopisteeseen
Postin tietäen joku Ivalon R-kioski äkkiä.Ihan normikuljetuksella otin. Tuli myös ilmoitusta ettei paketti mahdu valitsemaani pakettiautomaattiin ja ohjataan toiseen noutopisteeseen
Samma här!Oma PS5 on juuri lajiteltu Liedossa. OmaPostin arvion mukaan keskiviikkona noudettavissa pakettiautomaatista. Kyseessä siis 25. päivän erä Gigantista.
Ja tosiaan posti premium.Samma här!
Tovi sitten tullut tieto että lähtemässä Helsingistä. Parempi myöhään kuin ei milloinkaanEeijei ei saa pelotella! Mullakin tuli tuo seurantakoodi tänään, mut epäilen ettei matkahuolto sitä keskiviikoksi saa toimitettua
Mulla sama. Tilausvahvistus 11.09 eikä seurantakoodia.Oonko ainut viime viikon gigantin erästä konsolin saanut joka ei ole vielä saanut lähetystunnusta? Vähän meinaa jänskättää, kun monella lähtenyt konsolit jo pikkuhiljaa kuljetukseen ja oman tila yhä gigantin sivuilla ”tilaus vastaanotettu”. Kyllä sieltä kuitti maksusta yms tuli viime viikolla, että pitäis kait olla kaiken kunnossa...
Mulle oli nyt tullut toimitusilmoitus mailiin. Tosin vielä ei matkahuollon seurannassa näkynyt mitään, mutta jospa sieltä viikonlopuksi konsoli kotiin tulisiItse sain tilausvahvistuksen 11:09 mut ei oo vieläkään tullut seurantakoodia Kait se jäi Sweduille
Mulla sama. Tilausvahvistus 11.09 eikä seurantakoodia.
Joo oli kans itselle tullut. Kyllä se tulee toivotaan parastaMulle oli nyt tullut toimitusilmoitus mailiin. Tosin vielä ei matkahuollon seurannassa näkynyt mitään, mutta jospa sieltä viikonlopuksi konsoli kotiin tulisi
Todennäköisesti.Itsekin tässä mietin, että voiko olla tänään noudettavissa Kuopiossa jos yöllä on jo lähtenyt Liedosta.