Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS5-konsolitilausten seurantaketju

Mistä tilasit: VPD.fi
Milloin tilasit: 17.9.2020 klo 22:26
Milloin sait konsolin: 23.3.2021
 
Viimeksi muokattu:
Ihan normikuljetuksella otin. Tuli myös ilmoitusta ettei paketti mahdu valitsemaani pakettiautomaattiin ja ohjataan toiseen noutopisteeseen :D
Itsellä vielä tämän tietojen mukaan mahtuu pakettiautomaattiin ja kans otin normi kuljetuksen. Liedossa näyttäisi nyt olevan kans lajittelussa
 
Ihan normikuljetuksella otin. Tuli myös ilmoitusta ettei paketti mahdu valitsemaani pakettiautomaattiin ja ohjataan toiseen noutopisteeseen :D
Postin tietäen joku Ivalon R-kioski äkkiä.

Matkahuollolla kalliimpi paketti, joten luonnollisesti tulee myöhemmin #hymiö

"Hyviä uutisia, tilauksesi lähtee keskusvarastoltamme tänään ja saapuu lähipäivinä!" No eipä lähtenyt tänään, toki hetki vieläkin on aikaa.
 
Itse sain tilausvahvistuksen 11:09 mut ei oo vieläkään tullut seurantakoodia Kait se jäi Sweduille
Oonko ainut viime viikon gigantin erästä konsolin saanut joka ei ole vielä saanut lähetystunnusta? Vähän meinaa jänskättää, kun monella lähtenyt konsolit jo pikkuhiljaa kuljetukseen ja oman tila yhä gigantin sivuilla ”tilaus vastaanotettu”. Kyllä sieltä kuitti maksusta yms tuli viime viikolla, että pitäis kait olla kaiken kunnossa...
Mulla sama. Tilausvahvistus 11.09 eikä seurantakoodia.
 
Viimeksi muokattu:
Just tuli meiliä, että pleikkari on tullu Suomeen ja on Matkahuollon kuljetuksessa ja lähdössä nyt Helsingistä matkaan. Se tarkottaa sitä, että saan suurella todennäköisyydellä pleikkarin jo huomenna!! Voi juma kun on nyt hype päällä! Ja ens viikon jälkeen 2 viikon loma puolipakosta. No ei haittaa nyt, kun tietää mitä tekee. Sikäli kun paketti ei oo siis rusinana.
 
Itse sain tilausvahvistuksen 11:09 mut ei oo vieläkään tullut seurantakoodia Kait se jäi Sweduille

Mulla sama. Tilausvahvistus 11.09 eikä seurantakoodia.
Mulle oli nyt tullut toimitusilmoitus mailiin. Tosin vielä ei matkahuollon seurannassa näkynyt mitään, mutta jospa sieltä viikonlopuksi konsoli kotiin tulisi :)
 
Itsekin tässä mietin, että voiko olla tänään noudettavissa Kuopiossa jos yöllä on jo lähtenyt Liedosta.
 
Mun pleikkari on matkahuollon autossa 01.39 pakattu matkaamaan kohti Tamperetta nääs.

Edit: Vantaalla odottamassa nyt seuraavaksi.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom