Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS5: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Nyt täytyy sanoa että niin HC pelaaja ei kyllä meikäläinen ole että 240e pistäisin ohjaimeen, hyi hele. Eiks toi ole vielä 40e kalliimpi kuin boxin vastaava?

Samaa mietin ite mutta pitää muistaa että pleikalla on haptiset tärinät ja tatti moduulit pystyy vaihtaa kokonaan. Tosin boxilla on neljä takaliipaisinta.
 
Yks tommonen ohjain, sit ostaa toisen varalle nii sillä hinnalla saat jo pleikka vitosen tai 4kpl tavallisia ps5 ohjaimia :D On kyl nii suolanen ettei mitää järkee, ihan sama miten proo pelaaja on en ikinä pulittais ohjaimesta tommosta hintaa.
 
Yks tommonen ohjain, sit ostaa toisen varalle nii sillä hinnalla saat jo pleikka vitosen tai 4kpl tavallisia ps5 ohjaimia :D On kyl nii suolanen ettei mitää järkee, ihan sama miten proo pelaaja on en ikinä pulittais ohjaimesta tommosta hintaa.
Samaan olen itsekin päätynyt. Boxille tuli aikoinaan jopa kaksi elite-ohjainta ostettua jostain alesta ja siltikin oli pirun suolainen hinta. Olen itse asiassa pitänyt jopa enemmän sillä boxin perusohjaimella pelaamisesta kuitenkin. Ja mikä ironisinta, toinen noista elite-ohjaimista on ainoa ohjain, joka minulla on koskaan boxille hajonnut. Toki tapaturmaisesti hajosi, kun pojalta tippui innokkaan pelaamisen tiimellyksessä ohjain käsistä ja silloin jotenkin ohjaimen lataussysteemi boxin omille akuille hajosi. Sen jälkeen ei ohjainta ole siis voinut enää ladata. Pattereilla tosin toimii, joten ei jäänyt kokonaan käyttökelvottomaksi kuitenkaan, kun muuten kuitenkin ohjain toimii edelleen hyvin. Huvittavaa kuitenkin, että se kallein ohjain on kuitenkin se ainoa ohjain, joka on jotenkin hajonnut. Tässä suurin syy miksi en aio enää investoida noihin erityisohjaimiin.
 
Viimeksi muokattu:
Huvittavinta tässä kyl on edelleen se että tämä raha mitä tämä maksaa voit kirjaimellisesti ostaa 4KPL tavallisia ps5 ohjaimia jolla varmasti pärjää loppuelämän, tai vähintään 1TB lisää ssd muistia, tai 3 uutta AAA peliä, siis mun mielestä käytännössä kaikkea paljon hyödyllisempää kun 1kpl ohjaimia. Mut onneks kukaan ei pakota tätä ostamaan ja jokainen voi omilla rahoilla tehää mitä lystää. ;)
 
Yks tommonen ohjain, sit ostaa toisen varalle nii sillä hinnalla saat jo pleikka vitosen tai 4kpl tavallisia ps5 ohjaimia :D On kyl nii suolanen ettei mitää järkee, ihan sama miten proo pelaaja on en ikinä pulittais ohjaimesta tommosta hintaa.

Huvittavinta tässä kyl on edelleen se että tämä raha mitä tämä maksaa voit kirjaimellisesti ostaa 4KPL tavallisia ps5 ohjaimia jolla varmasti pärjää loppuelämän, tai vähintään 1TB lisää ssd muistia, tai 3 uutta AAA peliä, siis mun mielestä käytännössä kaikkea paljon hyödyllisempää kun 1kpl ohjaimia. Mut onneks kukaan ei pakota tätä ostamaan ja jokainen voi omilla rahoilla tehää mitä lystää. ;)
Ihme valitusta mitä muuta tuolla hinnalla saa. Eikö ihmiset oikeesti ymmärrä, että ei asioita noin voi verrata. Nyt joku järki taas käteen.
 
Niitä asioita nimenomaan verrataan noin, sama ku kaupas, ostanko eurolla donitsin vai litran maitoo että kummasta on enemmän hyötyä.
Vertaa sitten niihin vastaaviin ohjaimiin mitkä maksavat saman verran tai enemmän ja takuu on lyhyempi. Miksi myydä tuotetta halvemmalla kuin muut?

Vastaavia siis löytyy valmistajilta: Scuf, Aimcontroller, Battle Beaver jne.
 
Niitä asioita nimenomaan verrataan noin, sama ku kaupas, ostanko eurolla donitsin vai litran maitoo että kummasta on enemmän hyötyä.
Ehkä parempi vertaus olisi että ostaako kympillä litran promaitoa vai parilla eurolla tonkan, jossa on viisi kertaa enemmän mutta tavallista maitoa :D

Koska tässä kuitenkin vertailtiin ohjaimia ja se, että halvemman ostamalla saa useampia ja/tai muutakin, oli vain sen halvemman vaihtoehdon etuja.
 
Itse sijoitan alumiiniosiin ja vaihdan napit ja tatit tavan dual senseen. Jos hajoaa prosessissa, ni oli riskin väärti.

Tein saman PS4:n ohjaimen kanssa ja vieläkin muistelen kaiholla sitä hyvää nappituntumaa.
 
Vähän on kyllä suolainen hinta.. toppuuttelin vähän toisen ohjaimen ostoo kun tuo ilmoitus uudesta ohjaimeista tuli. Nooh viedään neljä kassia tyhjiä "limutölkkejä" prismaan ja ostetaan 40e uus ohjain! Olikos nyt niin että nuo värilliset oli uudempaa erää??
 
Tänään alkaa DualSense Edgen ennakkotilaukset ja osassa paikoista jo listoilla. 240€ hintaa. Pistin tietty ennakkotilaukseen, katsotaan sitten tammikuussa mitä sieltä tulee.
 
Elite ohjain boxilla oli kyllä itselle sen verran kova parannus siihen normaaliin että kyllähän tämäkin kiinnostaa, mutta luulen että oottelen kun tulee 199 hinta.
 
Elite ohjain boxilla oli kyllä itselle sen verran kova parannus siihen normaaliin että kyllähän tämäkin kiinnostaa, mutta luulen että oottelen kun tulee 199 hinta.
Osta core. Se on aivan sama kuin Elite 2, mutta siitä puuttuu ne lisäharpäkkeet. Elite 1 härpäkkeet sopii coreen. Hinta 134€.
 
Niin kertoilin varmaan sekavan oloisesti mutta yritin tarkoittaa että Elite löytyy boxille johon ollut tyytyväinen joten pleikkarin vastaava parempi ohjain kiinnostaa myös kun omistan molemmat koneet.
 
Itseäkin tämä kiinnostaisi suht paljonkin, jos pelailisin enemmän moninpelejä pleikalla. Voisi tähän vähän enemmän kyllä perehtyä kuitenkin. Hyvä joka tapauksessa, että tulee, tosin nyt Eliten antama pieni etulyöntiasema esim. Huntin crossplayssä pienenee sitten näitä Edgeläisiä vastaan :p

Moninpelimätöissä Elite ollut kiva, takanappeihin saa meleen, kyykyn, hypyn ja vaikka aseenvaihdon. Liipaisimen säätö siten, että 10%:n liike rekisteröityy täytenä painalluksena ja sitten tatteja jäykemmiksi, niin saa paremman tuntuman.
 
Kannattaisiko odotella 2Tb SSD tarjouksia black fridayna, vai hommata nyt Samsungin 980 Pro heatsinkillä 269€?
 
Sinuna odottelisin.
Olikos muuten niin, ettei pleikkarilla pystynyt noita sitten vaihtelemaan, vaan alustaa sitten uudelleen sen kortin, jos laittaa välissä toisen SSD kortin koneeseen ja jossain vaiheessa vaihtaa taas sen entisen takaisin. Jostain sain tällaisen käsityksen aiemmin, mutta en ole aivan varma sitten kuitenkaan asiasta. Herra modeyliguru kun tunnut tietävän tämän tyyppiset asiat erinomaisen hyvin, niin olisiko tähänkin varmaa tietoa?
 
Ylös Bottom