Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mutta vetääkö tollanen Sonyn oma ohjain sit takuulla ja muilla ominaisuuksilla tälläsen yli vai koittaako keksiä pyörää uudelleen mikä on jo puhki.
Mutta vetääkö tollanen Sonyn oma ohjain sit takuulla ja muilla ominaisuuksilla tälläsen yli vai koittaako keksiä pyörää uudelleen mikä on jo puhki.
Nyt en osaa vastaa mutta kysymällä selviää.Puuttuuko näistä Sonyn tärinäefektit ja liipaisin efektit. Jos kyllä niin ei jatkoon. Muutoin vaikutti tosi hyvältä.
On elinikäinen takuu ja firma ollu pystyssä kauemmin kun mun yksikään ohjaimista mitkä on hajonnut tai ainakin mainostaa sitä elinikäistä takua.Noissa merten takaa tilattavissa 3rd partyissa on aina näennäinen ongelma juurikin se takuu. Onko yhtä pitkä mitä Suomessa marketista ostetulla (24kk) ja kukaa maksaa postitukset yms. vian ilmetessä. Parhaimmillaanhan ei tarvitse koskaan mitää takuujuttuja miettiä, ja silloin on aika sama mistä sen kapulansa tilailee. Omien kokemusten mukaan tuollainen ajattelu on vain aikas utopiaa, ja kannattaa panostaa kyllä siihen takuuseen ja mielellään vielä jos voi asioida itse paikan päällä liikkeessä mistä on ostanut, nii asiat hoituu isommalla todennäköisyydellä.
On elinikäinen takuu ja firma ollu pystyssä kauemmin kun mun yksikään ohjaimista mitkä on hajonnut tai ainakin mainostaa sitä elinikäistä takua.
Eikä ainakaan kaveri oo sanonut mitään huonoa vaikka joutu nelosen aikaan sen ohjaimen palauttaa kun meni rikki ja sai siis uuden ohjaimen noin 2vk takasin...eli toimituksen hitaudesta iso miinus jos on vaan yksi ohjain.
Ei näe. Mutta itse M.2-patukasta saattaa nähdä valmistuspäivän. Jos se on tulevaisuudessa ongelman korjanneen firmikseen nähden, niin kaikki hyvin.Näkeekö ps5.ssa mistään mikä firmware muistissa on. On näköjään näissä joissain firmwareissa vikaa.
DF mietteitä DualaSense Edgestä.
Joo, kyllä toimii.Onko nyt niin että Sonyn 3D audio toimii yhtä hyvin tavallisilla langallisilla overear kuulokkeilla? Eikä siis näinollen vaadi noita Sonyn omia 3D Pulse kuulokkeita? Ihan vaan tulevaa VR2 silmälläpitäen kyselen...
En tiedä, onko tilanne viime vuosina muuttunut, mutta kerran kun jenkki-Amazonista kiintolevyn tilasin, sille tuli aika hyvät tullit päälle, ja hintaero jäi aika lailla plus-miinus nollaksi.Amazonissa 2 teran ssd 134 dolsua.
En tiedä, onko tilanne viime vuosina muuttunut, mutta kerran kun jenkki-Amazonista kiintolevyn tilasin, sille tuli aika hyvät tullit päälle, ja hintaero jäi aika lailla plus-miinus nollaksi.
Itsekkin epäilen, että tässäkin tapauksessa nuo tullimaksut taitavat nollata tuon hintaedun.En tiedä, onko tilanne viime vuosina muuttunut, mutta kerran kun jenkki-Amazonista kiintolevyn tilasin, sille tuli aika hyvät tullit päälle, ja hintaero jäi aika lailla plus-miinus nollaksi.