Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS5: Lisälaitteet ja tarvikkeet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    ps5
Onkos kokemuksia ohjainten erillisistä gripeistä? Tuli sellainen fiilis, golfpeli kaipaisi lisää pitoa oikeaan tattiin.

Ohjain on aika uusi ja muutenkin pito on loistava Dual Sensessä, golf näköjään vaan hyötyisi vielä paremmasta gripistä.

PlayStation Portal saa "tänään" (eli ehkä Suomen aikaa huomenna) päivityksen, jonka myötä pilvestä striimatessakin voi ottaa screenshoteja ja tallentaa videokuvaa. Lisäksi pilvipelikirjastoon tulee lajittelumahdollisuuksia.

Lähde: PS.Blog

Portal sai pienen v5.1.0-päivityksen, ja jostain syystä jotkut ovat olleet tyytymättömiä asiaan. Ei päivityksessä itsessään mitään vikaa edes ole, muutoslogi on vaan varsin vaatimaton.

• We’ve improved system software performance and stability.
  • We’ve improved the messages and usability on some screens.

Lähde: PlayStation Lifestyle

Tulipa eilen ekaa kertaa vastaan pelissä kohta, jonka kanssa Portal ei toiminut kunnolla. Death Stranding 2:ssa eräässä kohtauksessa on ruudulla todella paljon erilaisia tuli-, ilotulite- ja kipinäefektejä ja Portalin bitrate ei selkeästi riittänyt kaiken tämän siirtämiseen. Kuva alkoi pikselöitymään hieman intensiivisimmissä kohdissa, mutta minkäänlaista lagia ei ohjattavuuteen tai pelattavuuteen tullut.

Komea Death Stranding 2 ohjain tulossa.

Näytä liitetiedosto 19027

Niiku internetissä yleensäki valitetaa, niin tästä on tullut valitusta että on midnight black jossa 3 tarraa. Ite taas olen sitä mieltä että tommoset minimaaliset on just niitä parhaita, eikä kauheesti mitää söherrystä. Kyllähän tommonen hieman houkuttelis. Mun mielestä toi ja helldivers 2 ohjaimet on parhaimman näköisiä. Jos oisin itte ollut tota suunnittelemas, niin ehkä ne kolmio neliö ym napit oisin vielä maalannut kultaisiksi.

Niiku internetissä yleensäki valitetaa, niin tästä on tullut valitusta että on midnight black jossa 3 tarraa. Ite taas olen sitä mieltä että tommoset minimaaliset on just niitä parhaita, eikä kauheesti mitää söherrystä. Kyllähän tommonen hieman houkuttelis. Mun mielestä toi ja helldivers 2 ohjaimet on parhaimman näköisiä. Jos oisin itte ollut tota suunnittelemas, niin ehkä ne kolmio neliö ym napit oisin vielä maalannut kultaisiksi.
Itse pidän myös tästä kohtuu simppelistä lookista, yhtäkään tummaa ohjainta en myöskään vielä omistanut, paitsi tuo armeija värillinen ehkä sinnepäin, niin istuu nätisti kokoelmiin ja livenä on kyllä tyylikäs!

Niiku internetissä yleensäki valitetaa, niin tästä on tullut valitusta että on midnight black jossa 3 tarraa.

Tuo on just se syy miks mun mielestä melkein kaikki sonyn erikoisversio ohjaimet on helvetin rumia. Se last of us ohjain on vielä rumempi.
Jos ne tekis vaikka stellar blade ohjaimen niin siinäkin olis varmaan vaan pelin logo touchpadissa.
Sitten taas joku on itse tehnyt tällaisen joka on väriteemaltaan sama kuin se even aloitus asu.

Yritin korjata lapsen PS5 ohjaimen driftiä. Takaisin kokoamisen yhteydessä mustan takalevyt datanauha katkesi. Kysyn nyt myykö joku tuota varaosina?

Liitetiedostot

• IMG_2335 Normaali.jpeg
    IMG_2335 Normaali.jpeg
    50,6 KB · Lukukerrat: 17
Yritin korjata lapsen PS5 ohjaimen driftiä. Takaisin kokoamisen yhteydessä mustan takalevyt datanauha katkesi. Kysyn nyt myykö joku tuota varaosina?
En ole varma tekstistäsi että mikä piuha tarkalleen katkesi mutta varmaan Ebaysta tai vastaavasta voi katsella. Ja ainakin triggereille meneviä ribboneita on kahta tai kolmea erilaista, joten se oma versio pitää selvittää googlettelemalla tms.

En ole varma tekstistäsi että mikä piuha tarkalleen katkesi mutta varmaan Ebaysta tai vastaavasta voi katsella. Ja ainakin triggereille meneviä ribboneita on kahta tai kolmea erilaista, joten se oma versio pitää selvittää googlettelemalla tms.
Kyseessä on yksittäinen piuha joka on kiinni mustassa levyssä joka pitää piirilevyn paikallaan yhdellä ruuvilla.

Liitetiedostot

• IMG_2336 (kopio).jpeg
    IMG_2336 (kopio).jpeg
    621,2 KB · Lukukerrat: 14