Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
- We’ve improved system software performance and stability.
- We’ve improved the messages and usability on some screens.
Tuli hommattua tämä julkasussa, koska Death Stranding =)
Itse pidän myös tästä kohtuu simppelistä lookista, yhtäkään tummaa ohjainta en myöskään vielä omistanut, paitsi tuo armeija värillinen ehkä sinnepäin, niin istuu nätisti kokoelmiin ja livenä on kyllä tyylikäs!Niiku internetissä yleensäki valitetaa, niin tästä on tullut valitusta että on midnight black jossa 3 tarraa. Ite taas olen sitä mieltä että tommoset minimaaliset on just niitä parhaita, eikä kauheesti mitää söherrystä. Kyllähän tommonen hieman houkuttelis. Mun mielestä toi ja helldivers 2 ohjaimet on parhaimman näköisiä. Jos oisin itte ollut tota suunnittelemas, niin ehkä ne kolmio neliö ym napit oisin vielä maalannut kultaisiksi.
Niiku internetissä yleensäki valitetaa, niin tästä on tullut valitusta että on midnight black jossa 3 tarraa.
En ole varma tekstistäsi että mikä piuha tarkalleen katkesi mutta varmaan Ebaysta tai vastaavasta voi katsella. Ja ainakin triggereille meneviä ribboneita on kahta tai kolmea erilaista, joten se oma versio pitää selvittää googlettelemalla tms.Yritin korjata lapsen PS5 ohjaimen driftiä. Takaisin kokoamisen yhteydessä mustan takalevyt datanauha katkesi. Kysyn nyt myykö joku tuota varaosina?
Kyseessä on yksittäinen piuha joka on kiinni mustassa levyssä joka pitää piirilevyn paikallaan yhdellä ruuvilla.En ole varma tekstistäsi että mikä piuha tarkalleen katkesi mutta varmaan Ebaysta tai vastaavasta voi katsella. Ja ainakin triggereille meneviä ribboneita on kahta tai kolmea erilaista, joten se oma versio pitää selvittää googlettelemalla tms.
Tuo mikki ei itse asiassa ole kiinni vaan sen saa irti tuosta kannastaan kun varovasti nostaa. Ribbonia eli kaapelia en ole itse koskaan ottanut irti kun sen voi vain siirtää sivuun. Tarkennuksena vielä: purkukuvassakin näkyy, miten kaapelin irrottamalla se varsinainen mikkiosa on myös irrallinen tuosta mustasta levystä (joka on kai siis joku akkusuoja tms.) mutta kaapelia ei ole pakko irrottaa. Itse olen ottanut koko piirilevyn pois ja se mikki on siinä roikkunut mukana. Muut piuhat täytyy toki irrotella piirilevystä kun ne menee sen alle - jos siis piirilevyn ottaa pois. Pelkän mikkikaapelin vaihtoon ei tarvitse piirilevyä irrotella.Kyseessä on yksittäinen piuha joka on kiinni mustassa levyssä joka pitää piirilevyn paikallaan yhdellä ruuvilla.