HideoMiyamoto
Well-Known Member
milloin se final Fantasi 14 online ps5 piti tulla 12.4 vai mikä päivä
Huomenna, huoltokatko loppuu klo 13:00 joten viimeistään silloin sen voi ladata PS storesta.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
milloin se final Fantasi 14 online ps5 piti tulla 12.4 vai mikä päivä
Täälläkin ääni annettu..![]()
15 000 ääntä kohta rikki. Käykää allekirjoittamassa!
"I think that the games that we make are as distinct and diverse as they can be," Hulst continues. "From Sackboy to Astro Bot to Dreams to these kind of games that you're referring to, like The Last of Us Part 2 and Ghosts of Tsushima. And you can bet that we will carry on making these games, because they are the heart and soul of what we do here at PlayStation studios. But at the same time, we are just as committed to making these quality experiences as we are to experimentation and to coming up with fresh ideas.
"But you know what? The lovely folks that we are talking to today at Firewalk Studios, they're story tellers just like the people at PlayStation Studios are. They are story tellers in a very innovative way. Matched with their deep experience as a collective in AAA multiplayer games, I think that is going to lead to some very interesting and very nice surprises for our fans.
"I am very interested in creating a diverse slate of titles. Actually, the shape or form that they come in are less interesting to me than the fact that they are differentiated, diverse and distinctive. We tend to work with teams that do have something in common, which is that ambition that the Firewalk team has. But also the fact that [Firewalk] is a very strong, autonomous and, I would say, fiercely daring team... culturally, that's a really good match. So I seek those factors before I go into narrowing it down to genres or gameplay modes. It is more about the experience being differentiated and unique."
Miten voi rakastaa peliä, jota ei vielä ole ostanut?Days Gone kehittäjä ei ole tyytyväinen siihen että pelejä saa halvalla.
Josh Garvin vieraili hiljattain suositussa YouTube-ohjelmassa ja puhui ”suunsa puhtaaksi”. Häneltä nimittäin udeltiin tietoa siitä, onko PlayStation Plus -kokoelmaan lisätty Days Gone onnistunut siirron myötä kasvattamaan suosiotaan, ja vastaus oli yllättävä.
”Minulla on tästä asiasta mielipide ja joku saattaa vetää siitä herneen nenäänsä. Jos rakastat peliä, ostat sen hemmetti sentään täyteen hintaan. Pelaajat kertovat nykyään vähän väliä hankkineensa pelin alennusmyynnistä tai saaneensa sen ilmaiseksi esimerkiksi PS Plussan kautta.”
Veteraanikehittäjä lataa nykypelaajille suorat sanat: ”Jos rakastat peliä, ostat sen hemmetti sentään täydellä hinnalla!” -tm
Tähän ei edes aina auta arvostelujen lukeminen. Voit hankkia pelistä tietoa niin paljon kuin pystyt, mutta silti pelatessa huomaat, ettei tämä peli ole sinua varten. Nimimerkillä arvostelumenestykset RDR ja RDR2 molemmat edelleen kesken, koska ei vaan pysty. Pelien pelaaminen on niin subjektiivinen kokemus, ettei edes laadukas ja kaikin perusarvoin mitattuna oleva hyvä peli vaan syystä tai toisesta iske juuri sinuun.Pelin ostaminen uutena sitä testaamatta on aina riski. Riski että peliä kohtaan tuntee kaikkea muuta kuin rakkautta.
Tuo "ostakaa peli täyteen hintaan" oli viittaus siihen, että jos enemmän ihmisiä olisi ostanut pelin täyteen hintaan, kenties pelillä olisi nyt jatko-osa tekeillä, koska Sony olisi tätä kautta nähnyt pelillä olevan kysyntää ja se olisi varmaankin paremmin maksanut kustannuksensa takaisin toisin kuin nyt kun iso osa pelaili peliä puoli-ilmaiseksi julkaisun jälkeen.Tähän minulla on toki osittainen vastauskin: Game Pass. Sen kautta voi testata (sieltä löytyviä pelejä) onko peli ostamisen arvoinen.
Miten voi rakastaa peliä, jota ei vielä ole ostanut?
Tähän minulla on toki osittainen vastauskin: Game Pass. Sen kautta voi testata (sieltä löytyviä pelejä) onko peli ostamisen arvoinen.
Muutenpa tuo pelin rakastaminen ennen sen pelaamista on vähän outo syy/seuraus-suhde.
Pelin ostaminen uutena sitä testaamatta on aina riski. Riski että peliä kohtaan tuntee kaikkea muuta kuin rakkautta.
Pelin myyntiä ei voi pakottaa. Kuluttajat ovat nykyään paljon enemmän hintatietoisia kuin aikaisemmin. Pelien teknisestä laadusta raportoidaan myös nykypäivänä huiman paljon, joten ilmaislippuja ei ole kehittäjille jaossa. Kaupan päälle vielä se, että pelejä julkaistaan niin paljon nykypäivänä. Tässä on oikeasti ostajan markkinat. On varaa mistä valita. Pelin täytyy olla todella hyvä, että se käy täyteen hintaan jymymenestyksen lailla kaupaksi. Toinen vaihtoehto hyville myynneille on tietysti vankka fanikunta pelisarjan takana, mutta tällaista oljenkortta ei Days Gonella tietystikään ollut.Tuo "ostakaa peli täyteen hintaan" oli viittaus siihen, että jos enemmän ihmisiä olisi ostanut pelin täyteen hintaan, kenties pelillä olisi nyt jatko-osa tekeillä, koska Sony olisi tätä kautta nähnyt pelillä olevan kysyntää ja se olisi varmaankin paremmin maksanut kustannuksensa takaisin toisin kuin nyt kun iso osa pelaili peliä puoli-ilmaiseksi julkaisun jälkeen.
Sitähän kun emme tiedä onko Game Pass niin tuottava tapa deveille tehdä rahaa verrattuna perinteiseen Day One myyntiin, että lopputulema Days Gonen jatkolle olisi ollut yhtään erilainen vaikka se olisikin Game Passin kaltaisessa palvelussa myyty ja se olisi tätä kautta saanut enemmän latauksia alleen mitä se sai pleikka storesta ostettuna. Kuluttajalle totta kai parempi tapa testata peli tuo, mutta ei välttämättä kalliin pelin tehneelle studiolle jolla ei ole Microsoftin pohjatonta rahavirtaa takanaan.
En ole eri mieltä mutta vielä kun saat tämän vastauksen vietyä kehittäjille ja julkaisijoille, jotka demot ovat käytännössä hävittäneet.Mulla olis vielä helpompi vastaus: Demo.
Asia oli joka tapauksessa ilmaistu typerästi, sillä edelleen on typerää ostaa sika säkissä eikä voi ostaa rakastamaansa peliä jos ei tiedä rakastaako sitä. Kehittäjän ehdotus vaatisi jonkinlaisen aikakoneen ollakseen toimiva. Varsinkin kun oletettavan moni tykänneistä saattoi ostaa pelin tosiaan halvemmalla hinnalla.Tuo "ostakaa peli täyteen hintaan" oli viittaus siihen, että jos enemmän ihmisiä olisi ostanut pelin täyteen hintaan, kenties pelillä olisi nyt jatko-osa tekeillä, koska Sony olisi tätä kautta nähnyt pelillä olevan kysyntää ja se olisi varmaankin paremmin maksanut kustannuksensa takaisin toisin kuin nyt kun iso osa pelaili peliä puoli-ilmaiseksi julkaisun jälkeen.
Nintendo-pomoilla olisi tähän oma vastauksensa. Jos teet pelin jolle ei ole suoraa vaihtoehtoista kilpailijaa, voit myydä peliä maailman loppuun asti 59 eurolla ja pelaajia riittää. Jos joku haluaa pelata Zeldaa niin joko ostaa sen täyteen hintaan tai voi odottaa, että Ubisoft saa siitä keskinkertaisen kloonin ulos 4 vuotta myöhemmin.Days Gone kehittäjä ei ole tyytyväinen siihen että pelejä saa halvalla.
Josh Garvin vieraili hiljattain suositussa YouTube-ohjelmassa ja puhui ”suunsa puhtaaksi”. Häneltä nimittäin udeltiin tietoa siitä, onko PlayStation Plus -kokoelmaan lisätty Days Gone onnistunut siirron myötä kasvattamaan suosiotaan, ja vastaus oli yllättävä.
”Minulla on tästä asiasta mielipide ja joku saattaa vetää siitä herneen nenäänsä. Jos rakastat peliä, ostat sen hemmetti sentään täyteen hintaan. Pelaajat kertovat nykyään vähän väliä hankkineensa pelin alennusmyynnistä tai saaneensa sen ilmaiseksi esimerkiksi PS Plussan kautta.”
Veteraanikehittäjä lataa nykypelaajille suorat sanat: ”Jos rakastat peliä, ostat sen hemmetti sentään täydellä hinnalla!” -tm
Ellen ihan väärin muista, niin ennen ps4 -julkaisua lupailivat, että "jokaisesta pelistä tulee olemaan demo saatavilla storesta". Kävikö näin? No ei, päinvastoin, paljon vähemmän on demoja ollut kuin esim. toissa genissä, mikä on suuri harmi.En ole eri mieltä mutta vielä kun saat tämän vastauksen vietyä kehittäjille ja julkaisijoille, jotka demot ovat käytännössä hävittäneet.
Nykyään ne ovat kovin harvassa ja sitten kun niitä on, niin ne voi olla jotain älyvapaita "saat pelata 5 minuuttia keskiyöllä tasmanian aikaan jos on punaiset alushousut jalassa"-demoja.
Nykyisinhän demot olisi vielä siinä mielessä helppoja että olisi vain se koko peli aikarajalla. Ei menisi resursseja erillisen demon tekemiseen.Ellen ihan väärin muista, niin ennen ps4 -julkaisua lupailivat, että "jokaisesta pelistä tulee olemaan demo saatavilla storesta". Kävikö näin? No ei, päinvastoin, paljon vähemmän on demoja ollut kuin esim. toissa genissä, mikä on suuri harmi.
Oli typerästi ilmaistu eikä viestini tarkoitus ollut puolustella mitenkään herran sanomisia. Turhaa syyllistämistä niitä faneja kohtaan jotka peliin rakastuivat vasta myöhemmin sen pelattuaan.Asia oli joka tapauksessa ilmaistu typerästi, sillä edelleen on typerää ostaa sika säkissä eikä voi ostaa rakastamaansa peliä jos ei tiedä rakastaako sitä. Kehittäjän ehdotus vaatisi jonkinlaisen aikakoneen ollakseen toimiva. Varsinkin kun oletettavan moni tykänneistä saattoi ostaa pelin tosiaan halvemmalla hinnalla.
According to Hermen Hulst, a Guerrilla cofounder whom Jim Ryan tapped to lead PlayStation Studios in 2019, the group has more than 25 titles in development for the PS5—nearly half of which are entirely new IP. “There’s an incredible amount of variety originating from different regions,” Hulst says. “Big, small, different genres.”