Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Sijaintinsa puolesta tosiaan ei mitään ongelmaa, eli takuuvaihtoon vaan.Kiitos nopeista vastauksista, laitoin vielä liitteks kuvan, miten kone tällä hetkellä
Löytykö syy? Itse laitoin kiinteänä suoraan nat1. Mitä mieltä porukka tietoturvanäkökulmasta?En pysty yhdistämään ps5:tostani nettiin tai WiFi ei ydistä Näytä liitetiedosto 11355
Meni alle 15 arkipäivää kun vaihtokone tuli kotiovelle. Ilmeisesti joku korjattu vaihtokone samaa mallia kuitenkin. Ongelmat loppu tähän, ei tuuletin huuda eikä pelit töki. Kone lähes äänetön.Löytykö syy? Itse laitoin kiinteänä suoraan nat1. Mitä mieltä porukka tietoturvanäkökulmasta?
Ps5 palautettu tosiaan kuumenemis ongelman vuoksi, saa nähdä kauanko kone reissussa. Ongelma alkoi vaan pahenemaan, imuroinneilla ei minkäänlaista vaikutusta..
Mulla on tuota tapahtunut tasaisen epätasaisesti kautta vuosien. Varsinaista syytä en ole onnistunut jäljittämään. Joskus menee viikkoja tai kuukausia ilman, että tuota virhettä tulee. Aina siitä on onneksi selvinnyt ihan vaan antamalla Pleikan tehdä se oma korjaustoimenpiteensä, eikä itse kiintolevyyn ole ollut tarvetta fyysisesti koskea.Onkos muilla ollut ongelmia ulkoisten kovalevyjen kanssa tuon uusimman firmwaren jälkeen?
Joku Seagaten 4 teran (ei ssd levy) ja mulla se ei ala edes mitään korjausjuttuja tekemään, vaan joudun ottamaan kovalevyn johdon irti ja laittamalla takaisin alkaa toimimaan.Mulla on tuota tapahtunut tasaisen epätasaisesti kautta vuosien. Varsinaista syytä en ole onnistunut jäljittämään. Joskus menee viikkoja tai kuukausia ilman, että tuota virhettä tulee. Aina siitä on onneksi selvinnyt ihan vaan antamalla Pleikan tehdä se oma korjaustoimenpiteensä, eikä itse kiintolevyyn ole ollut tarvetta fyysisesti koskea.
Millainen USB-levy sulla on ja missä portissa se on kiinni?
Okei joo, nyt saatan tietää, mistä on kyse. Mulla oli PS4:n kaverina aikanaan Seagaten 5 teran mekaaninen USB-levy, ja se alkoi kans oireilla vuosien myötä tuolla tavalla. En tiedä, tuliko sillä vaan kilometrit täyteen vai mikä oli. En sit enää uskaltanut käyttää vaan vaihdoin kokonaan toiseen kiintolevyyn.Joku Seagaten 4 teran (ei ssd levy) ja mulla se ei ala edes mitään korjausjuttuja tekemään, vaan joudun ottamaan kovalevyn johdon irti ja laittamalla takaisin alkaa toimimaan.
Kaikki usb portit on testattu.
Vedin nyt vielä tuon rebuild databasen, mutta en tiedä vaikuttaako se ulkoiseen kovalevyyn?Okei joo, nyt saatan tietää, mistä on kyse. Mulla oli PS4:n kaverina aikanaan Seagaten 5 teran mekaaninen USB-levy, ja se alkoi kans oireilla vuosien myötä tuolla tavalla. En tiedä, tuliko sillä vaan kilometrit täyteen vai mikä oli. En sit enää uskaltanut käyttää vaan vaihdoin kokonaan toiseen kiintolevyyn.
En ole täysin varma. Mutta USB-levylle saa tehtyä ehjäyksen ihan vaan ottamalla sen tylysti irti, kun Pleikkarissa on virrat päällä. Uudelleen liitettäessä Pleikkari tekee sille taikojaan. Mutta se saattaa kyllä olla ihan sama operaatio, jonka se on sulla tehnyt nyt muutenkin.Vedin nyt vielä tuon rebuild databasen, mutta en tiedä vaikuttaako se ulkoiseen kovalevyyn?
On tuon ostosta jo yli 5 vuotta.En ole täysin varma. Mutta USB-levylle saa tehtyä ehjäyksen ihan vaan ottamalla sen tylysti irti, kun Pleikkarissa on virrat päällä. Uudelleen liitettäessä Pleikkari tekee sille taikojaan. Mutta se saattaa kyllä olla ihan sama operaatio, jonka se on sulla tehnyt nyt muutenkin.
Jos se USB-levy ei ole kovin vanha, niin kannattaa kokeilla takuuvaihtoa. Katselin omista meileistä, että oma limppu oli hieman vajaat 4 vuotta tuossa kohtaa, kun Seagaten aspan kanssa päädyin viestittelemään.
Siinä tapauksessa aika lienee jo tehnyt tehtävänsä. Ite vedin sen 5-teraisen lopulta sileäksi ja laitoin sinne Macin backupeja. Kerran tai pari vuodessa ajan sinne tuoreet varmuuskopiot sisään.On tuon ostosta jo yli 5 vuotta.
Jotain häikkää psn netwörkis, ei lataa ollenkaan trophyja tulee vaa teksti "cant load, something went wrong" samaa kun yrittää kattoo omaa tai kaverin profiilia, kaikkien kavereiden trophy on muka "hidden" vaikka tiedän varmaksi ainakin osan joilla ei ole hidden. Alkuu kokeilin bootata netin ym ja käynnistää ja resetoida ym eikä auttanut niin päätin että vika on sonyn päässä.
Jos sekään ei auta, onko vielä jotain jäänyt kokeilematta ennen Prisman infotiskille astelemista? Ostettu keväällä 2022, joten takuuta ei ole mutta virhevastuun piiriin menee.