Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS5-pelien tarjousketju (tarjoukset & keskustelu)

Ostin Cittarista (Koivukylä) Sackboyn PS4 version 20 eurolla ja siihen tuli sitten ilmaiseksi PS5-päivitys storesta.
 
Onkohan tämän vuoden Days of Playssa tarjouksia Plus ajasta eri muotoineen?
 
Täällä jo vähän sivuttukin tuota Days of Playtä mutta siis 25. päivähän nuo taas alkoivat. Kävin itse nappaamassa Ratchet & Clank: Rift Apartin about 34 euron hintaan Gigantista. Ei mikään mega-ale mutta samahan tuo oli jo lopultakin ostaa niin on sitten joskus pelata.

Olihan siellä muitakin mutta sellaisia, jotka itse olen jo pelaillut ja ostanut ajat sitten. Kannattaa siis katsella, varsinkin jos joku Sonyn ekslu on jäänyt välistä. Niin ja näitähän on siis muuallakin kuin Gigantissa. Ainakin Verkkokaupassa oli.
 
Horizon forbidden west PS5 (Myös PS4) 19.90e:


joo GT7 oli myös samassa POISTOTUOTE moodissa.. joten ehkä turha yrittää myydä omaa ylimäärästä gt7 :D

heti vanhenee käsiin kun pleikan sain . hih
 
Horizon forbidden west PS5 (Myös PS4) 19.90e:


Kiitos tästä vinkistä, lähti heti noin hyvällä alella tilaukseen. Ihme kun myyvät noin halvalla näin tuoreen pelin.
 
Ei nyt varsinaisesti tarjous, mutta ihan ok hinta pelille jota ei vielä ole muualla storen lisäksi tainnut näkyäkään. Eipäs olekaan tullu ennakkotilattua pelejä pitkään aikaan. Nyt tilasin sillä tätä odotan innolla
 

Grid Legends 19,95€.
Kiitos tästä. Oli sama tarjous myös Xbox-versiolle. Nappasin sen mukaan. Tämä on kiinnostanut julkaisusta ja EA playn kokeilutunneista saakka, mutta tuntui täyteen hintaan kalliilta. Tähän hintaan sen sijaan enemmän kuin ok.
 
Nyt se 80 euron peli maksaa 60 euroa -15% alessa K-kaupoissa tms.

Eli siis Last of Us Part I


PS. Koska tästä tykätään keskustella niin sanon vielä että itse olin yksi niistä hintavalittajista ja sen hinnan ongelma EI ole se käytännön hinta vaan se että kun ovh on mitä on, niin se ei voi olla vaikuttamatta yleisesti pelien hintoihin muuallakin kuin Sonyn valikoimassa. En suostu uskomaan ettei ovh hinnoilla muka olisi mitään vaikutusta hintoihin.

Mutta siis tuosta nyt niille jotka haluaa pelata tuota taas. Varmaan itsekin ostan kun saa 20-30 eurolla mutta nyt ei ole aikaa lämmitellä jotain vanhoja pelejä kolmatta kertaa :D
 
Nyt se 80 euron peli maksaa 60 euroa -15% alessa K-kaupoissa tms.

Eli siis Last of Us Part I


PS. Koska tästä tykätään keskustella niin sanon vielä että itse olin yksi niistä hintavalittajista ja sen hinnan ongelma EI ole se käytännön hinta vaan se että kun ovh on mitä on, niin se ei voi olla vaikuttamatta yleisesti pelien hintoihin muuallakin kuin Sonyn valikoimassa. En suostu uskomaan ettei ovh hinnoilla muka olisi mitään vaikutusta hintoihin.

Mutta siis tuosta nyt niille jotka haluaa pelata tuota taas. Varmaan itsekin ostan kun saa 20-30 eurolla mutta nyt ei ole aikaa lämmitellä jotain vanhoja pelejä kolmatta kertaa :D

Offtopic mutta meillä näyttäisi olevan limukkaa ja viccypulloja semmoisen reilun 15e edes liiterissä niin eipä jäisi pelille paljoa hintaa kun veisi pullot kauppaan ja pelin nappaisi mukaan :D
 
Nyt se 80 euron peli maksaa 60 euroa -15% alessa K-kaupoissa tms.

Eli siis Last of Us Part I


PS. Koska tästä tykätään keskustella niin sanon vielä että itse olin yksi niistä hintavalittajista ja sen hinnan ongelma EI ole se käytännön hinta vaan se että kun ovh on mitä on, niin se ei voi olla vaikuttamatta yleisesti pelien hintoihin muuallakin kuin Sonyn valikoimassa. En suostu uskomaan ettei ovh hinnoilla muka olisi mitään vaikutusta hintoihin.

Mutta siis tuosta nyt niille jotka haluaa pelata tuota taas. Varmaan itsekin ostan kun saa 20-30 eurolla mutta nyt ei ole aikaa lämmitellä jotain vanhoja pelejä kolmatta kertaa :D

Niin tosiaan tuossakin 80 euron pelissä se käytännön lähtöhinta on sen 69,99e :D
 
Niin tosiaan tuossakin 80 euron pelissä se käytännön lähtöhinta on sen 69,99e :D
No jos noita ovh hintoja ylipäänsä katsoo niin tietää että harvoin ne niitä on käytännössä. Mutta pointtini tuskin silti muuttuu vai oletko sitä mieltä että ovh hinnat heitetään hatusta ja niillä ei ole mitään merkitystä hintoihin? Lisäksi kun porukka ajetaan digiostoksiin niin voikin katsoa mikä se hinta siellä on. Olisiko kenties juuri tuo ovh? En jaksa/uskalla katsoa kun ei kiinnosta digiostelu kun se on ollut kallista jo vuosikymmenet.

Mutta tosiaan, kun ovh hintoja nostetaan niin kyllä ne käytännöt hinnat perässä joskus tulee. Aika outoa olisi ajatella että eivät vaikuttaisi missään milloinkaan.
 
No jos noita ovh hintoja ylipäänsä katsoo niin tietää että harvoin ne niitä on käytännössä. Mutta pointtini tuskin silti muuttuu vai oletko sitä mieltä että ovh hinnat heitetään hatusta ja niillä ei ole mitään merkitystä hintoihin? Lisäksi kun porukka ajetaan digiostoksiin niin voikin katsoa mikä se hinta siellä on. Olisiko kenties juuri tuo ovh? En jaksa/uskalla katsoa kun ei kiinnosta digiostelu kun se on ollut kallista jo vuosikymmenet.

Mutta tosiaan, kun ovh hintoja nostetaan niin kyllä ne käytännöt hinnat perässä joskus tulee. Aika outoa olisi ajatella että eivät vaikuttaisi missään milloinkaan.
Digihinnat lähtee lähes järjestäen ohjevähittäishinnasta. Toki sielläkin alennuksia nähdään, mutta julkaisun tienoilla se on se ovh millä mennään. Kuten myös Last of Us Remaken kanssa.
1662447944647.png

Sellainen vaikutus ohjevähittäishinnan nousulla varmaan on, että tuskin kauppojen hinnoittelemat pelit ainakaan halpenevat. Pikemminkin paineita hinnan nostolle on. Ja tosiaan aikaisemminkin mainittu se vielä pahempi juttu näissä tiettyjen julkaisijoiden pelien hintojen nostossa on, että seuraavatko muut julkaisijat perässä.
 
Ylös Bottom