Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS5-pelien tarjousketju (tarjoukset & keskustelu)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JTahti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    ps5
Yritin tarkistaa PS storesta että olisiko FF7R Yuffie dlc alessa. En löytänyt storesta ollenkaan. Millä nimellä löytyy ja mihin hintaan?
Siitäpä löytyy. Hintaa en näe, koska se on hankittu jo.

 
Siitäpä löytyy. Hintaa en näe, koska se on hankittu jo.

Itellä lukee hinnan kohdalla
Not available for purchase
Not available for purchase
 
No kyllä oli köyhä kattaus siellä.... Ei mene ropostakaan nyt tuonne kauppapaikalle.
Nää onki yleensä ihan naurettavia ku saman pelin on saanu vuos sit samaan hintaan tai halvemmalla fyysisenä. Mutta kyllä oon muutaman indien tuolta napannu vuosien saatossa.
 
No kyllä oli köyhä kattaus siellä.... Ei mene ropostakaan nyt tuonne kauppapaikalle.
Varmaan sitten pelimausta kiinni. Itse ainakin löysin useamman hyödynnettävän hyvän tarjouksen. Uusimman Need fo Speed Unboundin Palace-versio menee hankintaan nyt tuolta. Lisäksi ainakin Mount & Blade II: Bannerlord, WRC Generations Fully Loaded-versio, uusin Saints Row, Rainbow Six Extraction, Pathfinder: Wrath of the Righteous ja Chivalry 2: King’s Edition nyt ainakin tulee tuolta hankittua, ja saattaa siellä vielä jotain muutakin hankkimisen arvoista olla.
 
Diablo II oli vain 13€ ja itselläni on vielä Sonylta saatu 5€ kuponki, siinä ei olisi enää paljon pelillä hintaa.
 
Taidan viimeikin ostaa Elite Dangerous, kun hinta on vain 5 egee. Johan se on pari-kolme vuotta minun toivelistalla roikkunut, ja nyt pääsee backlogiin homehtumaan.
 
Varmaan sitten pelimausta kiinni. Itse ainakin löysin useamman hyödynnettävän hyvän tarjouksen. Uusimman Need fo Speed Unboundin Palace-versio menee hankintaan nyt tuolta. Lisäksi ainakin Mount & Blade II: Bannerlord, WRC Generations Fully Loaded-versio, uusin Saints Row, Rainbow Six Extraction, Pathfinder: Wrath of the Righteous ja Chivalry 2: King’s Edition nyt ainakin tulee tuolta hankittua, ja saattaa siellä vielä jotain muutakin hankkimisen arvoista olla.
Itseäni kiinnostaisi Elden Ring, stray, NFS Unbound ja perkele Gotham Knights on puoleen hintaan. Helkkari :p
 
Itseäni kiinnostaisi Elden Ring, stray, NFS Unbound ja perkele Gotham Knights on puoleen hintaan. Helkkari :p
Elden Ring 48 euroa. Saman mitä maksoi julkaisussa fyysisenä :rolleyes: Kertonee kaiken miksi ei ainakaan minua kauheasti ole vuosikausiin nämä digialet lämmittäneet. Ei sillä että digiä tulisi muutenkaan ostettua mutta eivät ne ainakaan mitään syitä mielenmuutokselle anna.

TLOU remakella on prosentteina 25 alennusta ja hinta silti 60 euroa.

En taida jaksaa edes selata tai listata enempää. Jos joku noita hyvinä pitää niin lienee tottunut digien hintoihin. Niiden ovh-hintojen takiahan nuo kovaltakin kuulostavat aleprosentit on sitten lopulta pettymyksiä.

Toisaalta kun nyt kuitenkin klikkailin pari sivua noita lisää, niin joo, on siellä vähän vanhempaa kamaa hyvässä alessa. Nekin tosin nähty fyysisinä alessa jo aiemmin ja ne, jotka oikeasti on kiinnostaneet on jo ostettu ja pelailtu ajat sitten.

Hyviä alennuksia siis kai lähinnä niille, joilla on paljon pelaamattomia teoksia ja/tai pelaavat pelinsä vähän myöhemmin kuin muut?
 
Disney Dreamlight Valley Ultimate edition on vielä pari päivää tarjouksessa Storessa niin ostin sen pois. Tämä taitaa olla cozy / leppoisan pelaamisen aatelia.
 
Menköön vaikka sit "tarjouksena", koska The Bunker -pelillä ei omaa ketjua ole. Sattumalta huomasin, että helmikuun alussa tuosta on julkaistu myös PS5-versio. Ja saman julkaisijan Late Shiftin tapaan tämäkin "PS5 upgrade" on lisämaksuton PS4-version omistajille.

 
Menköön vaikka sit "tarjouksena", koska The Bunker -pelillä ei omaa ketjua ole. Sattumalta huomasin, että helmikuun alussa tuosta on julkaistu myös PS5-versio. Ja saman julkaisijan Late Shiftin tapaan tämäkin "PS5 upgrade" on lisämaksuton PS4-version omistajille.


Siirtyykös tallennus?
 
EDIT: Äh. Olin myöhässä enkä edes katsonut oliko joku ehtinyt bongata nuo aiemmin. No, olkoot huomion vuoksi tässä yhä:

Kannattaa käydä katsomassa Powerin PS5-pelien valikoima. Hulluna hyviä alennuksia! Tuli kahdeksan peliä tilattua koska hinnat 15-34 euroa.

Eivät kyllä myyneet yhtään peliaikaa, joten en tiedä mitä noilla teen mutta tilasin silti.

Esimerkkinä siellä on Rebirth 34 euroa ja se oli kallein ostokseni. Muut ostamani: Dead Island 2 (17,50), AC Mirage (18), Avatar (23), Mortal Kombat 1 (22), Infinite Wealth (23), Lords of the Fallen (22) Teardown (15).

Kaikki pelit itselle sellaisia että noilla hinnoilla kyllä jo viitsii ostaa.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom