Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PSF klaani hakee pelaajia!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja opa95
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.

opa95

New Member
Playstation Special Forces klaaniin kuuluvat:

KFIN BBS / PSN [Status]

opa95 / opa95 [Johtaja]
aleksi0 / Aleksi0 [ Graafikko/varajohtaja]
Dahol / Dahol [Johtaja]
Jiikax / VJ_FIN [Jäsen]
karbaasi92 / karbaasi92 [Jäsen]
peoh1985 / peoh1985 [Jäsen
Deeku12 / Deeku [Jäsen]
Timppa78 / Timppa1978 [Jäsen]
player_fin / player_fin [Jäsen]
Kiketsi / Kiketsi [Jäsen]
EpiSode1 / SilentFin [Jäsen]
Nibles / Fatality83 [Jäsen]
ReMix / ReNppa [Jäsen]
Lappis / Lapp1z
joonasmo / RockyFIN [Jäsen]


Lisää pelaajia haetaan edelleen, mukaan kaikentasoiset pelaajat! kun porukkaa on riittävästi, rekisteröimme klaanimme http://www.consolegaming.eu/ nettisivulle, ja Aleski0 tekee omat kotisivut klaanille.

Klaanin kotisivut ja foorumi löytyvät nyt osoitteesta http://www.freewebs.com/psfklaani/index.htm Aleksi0 toki päivittää tota foorumia paljon.

Yksi paikka on auki johtoportaseen!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Uusi klaani

TommiR sanoi:
Kerro toki mihin peliin klaani? Cod 4 kenties? Tuonne se kannattaa tehdä http://www.consolegaming.eu/ . Siellä voit sopia matsit. Kerro myös toki minkälaisia pelaajia etsit klaaniin, ikä ja tälleen...
Klaanimatseja pelattaisiin tällä hetkellä ainakin cod 4, myös muita voidaan pelata. Ikä saa olla mikätahansa, kuulokemikki pitäisi löytyä, mutta poikkeustapauksia voidaan ottaa vastaan !

Kerro siis:
1. PSN id
2. Ikäsi
3. Onko sinulla mikkiä?
4. Nimiehdotus klaaniin? (eli minkäniminen klaanista tulisi)
5. Muita mitä tiedät klaanipelaamisesta!
 
Vastaus: Uusi klaani [PS3]

Kannattaa hivenen Opa95 hiljentää tahtia ja rauhoittua (mm. myyntiketjut ja tämä). Ajan kanssa porukka kyllä löytää paikalle ja ilmoittautuu, mikäli on kiinnostunut. Ja jos käy niin ettei heti kiinnostukaan, niin tunnin välein ei huomiota tarvitse/kannata hakea. Spämmääminen tuo vain modet paikalle.

Odottele nyt muutama päivä tai viikon verran, siinä ajassa klaanista innostuneet löytänevät tähän(kin) ketjuun. Ja pidemmällä aikavälillä näin käynee varmasti, jos vain maltat odottaa.
 
Vastaus: Uusi klaani

opa95 sanoi:
Klaanimatseja pelattaisiin tällä hetkellä ainakin cod 4, myös muita voidaan pelata. Ikä saa olla mikätahansa, kuulokemikki pitäisi löytyä, mutta poikkeustapauksia voidaan ottaa vastaan !

Kerro siis:
1. PSN id
2. Ikäsi
3. Onko sinulla mikkiä?
4. Nimiehdotus klaaniin? (eli minkäniminen klaanista tulisi)
5. Muita mitä tiedät klaanipelaamisesta!
1. Dahol
2. 25
3. on
4. KyrpÄ. eli kyrönjoen pässit ;)
5. Jaamme yhdessä suuria tunteita niin voiton kuin tappion hetkellä
 
Vastaus: Uusi klaani

dahol sanoi:
1. Dahol
2. 25
3. on
4. KyrpÄ. eli kyrönjoen pässit ;)
5. Jaamme yhdessä suuria tunteita niin voiton kuin tappion hetkellä
Kiinnostaisiko sinua tulla klaanin johtoon? Klaanin nimeksi tulee: Finnish Tigers
 
Vastaus: Uusi klaani [PS3]

1. Aleksi0
2.16½
3. Totta kai
4. nimi: Playstation Special Forces ja tag PSF
5. Olen vähän kokenut klaanipelaaja. (klaaneja on ollut bf2 tietokonepelissä JKR5, xNBKx ja 10th varmaan tunnettu suomen liigasta tämä 10th klaani.) lisätietoa minusta, olen suunnitellut 10th klaanille pelisuunnitelmia ja olen ollut varapelaaja joskus, kun nämä klo 20 ----> ajat eivät oikein sovi minun taloudessa, jos on vain 1 tv.

PS. voin olla klaanin varajohtaja, mutta en ihan johtajaksi ryhty ajan puutteesta ja muista syistä kiinni. kaiken maailman klaani logo, freewebs kotisivu teko sujuu minulla
 
Vastaus: Uusi klaani [PS3]

aleksi0 sanoi:
1. Aleksi0
2.16½
3. Totta kai
4. nimi: Playstation Special Forces ja tag PSF
5. Olen vähän kokenut klaanipelaaja. (klaaneja on ollut bf2 tietokonepelissä JKR5, xNBKx ja 10th varmaan tunnettu suomen liigasta tämä 10th klaani.) lisätietoa minusta, olen suunnitellut 10th klaanille pelisuunnitelmia ja olen ollut varapelaaja joskus, kun nämä klo 20 ----> ajat eivät oikein sovi minun taloudessa, jos on vain 1 tv.

PS. voin olla klaanin varajohtaja, mutta en ihan johtajaksi ryhty ajan puutteesta ja muista syistä kiinni. kaiken maailman klaani logo, freewebs kotisivu teko sujuu minulla
No niin, Minä ja Aleksi0 olemme klaanin johtoryhmässä! Yksi henkilö vielä tarvittaisiin johtoryhmään! Aleksi0 lupaan tehdä logon ja kotisivut.

Klaanin nimi on: Playstation Special Forces ja tag: PSF

Lisää vain porukkaa mukaan !

Kaikki ketkä tulevat mukaan niin tehkää tunnukset tonne : http://www.consolegaming.eu/

Siellä sovitaan matsit!
 
Vastaus: Uusi klaani [PS3]

opa95 sanoi:
No niin, Minä ja Aleksi0 olemme klaanin johtoryhmässä! Yksi henkilö vielä tarvittaisiin johtoryhmään! Aleksi0 lupaan tehdä logon ja kotisivut.

Klaanin nimi on: Playstation Special Forces ja tag: PSF

Lisää vain porukkaa mukaan !

Kaikki ketkä tulevat mukaan niin tehkää tunnukset tonne : http://www.consolegaming.eu/

Siellä sovitaan matsit!
hmm en kyllä ole luvannut mitään kotisivun teosta :cool:, paitsi jos jäsenet haluaa minun tehdä joku freewebs sivun eikä pelkää kaverit nauravat että ei ole varaa kunnon sivuun tekoon mikä ettei ;) .

PS. http://i113.photobucket.com/albums/n205/aleksi0/Call_Of_Duty_4_Modern_Warfare_3copy.jpg
tässä on alkuluonnos klaanin logosta
 
Vastaus: PSF klaani hakee pelaajia!

Eli PSF [Playstation Special Forces] suomalainen PS3 klaani hakee pelaajia. Ilmoittautumiset tähän tai yksityisviestillä. Ilmoittrautumiset jollekkin johtoportaaseen kuuluvista! Kiitos!

PSF klaaniin kuuluvat nyt:

opa95 [Johtaja]
Aleksi0 [(vara)johtaja/graafikko]
Dahol [Johtaja]
Karbaasi 92 [Jäsen]
Foxix [Johtaja]
Kleikka [Jäsen]
Timppa1978 [Jäsen]
Peoh1985 [Jäsen]
Kiketsi [Jäsen]


Lisää pelaajia kaivataan ja kotisivut tehdään luultavasti, kaikesta grafiisesta jutuista vastaa Aleksi0! :) Kiitos hänelle siitä.




Kaikentasoiset pelaajat mukaan. Peleinä ainakin Call Of Duty 4.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PSF klaani hakee pelaajia!

No KOD4:sta voisin tulla hakkaamaan (tai ainakin omaa päätäni seinään :D)
Mutta kukas on kirjanpitäjä tai koordinaattori, Toimitusjohtaja, entäs varastopäällikkö... :D

(Juu kalja on hyvää) ;)
 
Vastaus: Uusi klaani [PS3]

Timppa78 sanoi:
No mä tekisin tunnuksen tonne, mutta viittiiskö joku pistää suoran linkin tonne, missä tehää se rohviili, vai onko se ihan sama missä sen siellä tekee? :o
Ei tarvitse vielä tehdä tonne tunnuksia, etsitään ensin porukka ja sitten ilmoitan kun ttehdään tonne tunnukset. Ja kun porukka on kasassa Aleksi0 perustaa myös klaanin omat kotisivut.
 
Vastaus: PSF klaani hakee pelaajia!

Minulla on TheHalluzinationZ niminen klaani että siihen pääsee kaikki suomalaiset atm Resistace ja Warhawk peleissä
 
Vastaus: PSF klaani hakee pelaajia!

Iikeli sanoi:
Minulla on TheHalluzinationZ niminen klaani että siihen pääsee kaikki suomalaiset atm Resistace ja Warhawk peleissä
Ei kuulu tähän ketjuun tuo asia. :)
 
Vastaus: PSF klaani hakee pelaajia!

Itselä olisi ehkä kiinnostusta liittya klaaniin. Editoin tai laitan uudel viestil sitten ne tiedot, vaikkapa huomenna, kun taas pakostakin enemmän selvin päin. :rolleyes:

PSF muistuttaa muuten ilkeästi SDF:ää eli Sony Defence Forcea, joka taas aikas läppä porukkaa.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom