Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PSF klaani hakee pelaajia!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja opa95
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PSF klaani hakee pelaajia!

No niinpä, samaa mieltä EpiSode1 kanssa, pistetäänhän pojat riitä poikki ja voita välii :D ja jatketaan keskustelua vanhaan malliin :)
 
Vastaus: PSF klaani hakee pelaajia!

Aleksi0 valittaa kokoajan mulle jostain niin kai se on parempi että eroan, mitä järkee mun on olla klaanissa jossa jäsenetkin haukkuvat minut?
 
Vastaus: PSF klaani hakee pelaajia!

opa95 sanoi:
Aleksi0 valittaa kokoajan mulle jostain niin kai se on parempi että eroan, mitä järkee mun on olla klaanissa jossa jäsenetkin haukkuvat minut?
Sinulla on pieni riita aleksin kanssa, ja nyt kaikki jäsenet haukkuvat sinua? Ei ihan.
 
Vastaus: PSF klaani hakee pelaajia!

Jiikax sanoi:
Sinulla on pieni riita aleksin kanssa, ja nyt kaikki jäsenet haukkuvat sinua? Ei ihan.
No joo, mietin asiaa yön yli. Ja aamulla ilmoitan mitä teen!
 
Vastaus: PSF klaani hakee pelaajia!

opa95 sanoi:
Aleksi0 valittaa kokoajan mulle jostain niin kai se on parempi että eroan, mitä järkee mun on olla klaanissa jossa jäsenetkin haukkuvat minut?
-poistettu viesti
 
Vastaus: PSF klaani hakee pelaajia!

LOL :D vähä repesin opalle, mutta ei me sua olla haukuttu, ja musta ainaki ihan kivaa, että en ole se nuorin... :D ei pahalla siis, mutta tuosta tuli jotenkin mieleen entinen tyttöystäväni :D mutta et ole nyt mihkään eroamassa opa95 :)
 
Vastaus: PSF klaani hakee pelaajia!

Noniin lapset lapset. Kenenkää kannata mistää pikku asioista vetää herneitä nenään eikä marmori kuulia per......n. Kyllä asiat alkaa pikkuhiljaa sujua kun toisiaan oppii tunteen. Olkoon joku vaikka 9v mitä väliä. Eikö tässä kaikki tavallaan samas venees olla?:mad:
 
Vastaus: PSF klaani hakee pelaajia!

dahol sanoi:
Noniin lapset lapset. Kenenkää kannata mistää pikku asioista vetää herneitä nenään eikä marmori kuulia per......n. Kyllä asiat alkaa pikkuhiljaa sujua kun toisiaan oppii tunteen. Olkoon joku vaikka 9v mitä väliä. Eikö tässä kaikki tavallaan samas venees olla?:mad:
kyllä ollaan, mutta en halua tuottaa teille pettymystä. Opa95 sanoi mesessä on odottamassa FoD klaanin vastausta, jos ne ottavat hänet, hän eroaa tästä. :mad:
 
Vastaus: PSF klaani hakee pelaajia!

Paras ketju koskaan, kuin nuorisoversio Kauniista ja rohkeista... :cool: Draamaa riittää! Mitä tapahtuu seuraavaksi..?
 
Vastaus: PSF klaani hakee pelaajia!

samuel6 sanoi:
Paras ketju koskaan, kuin nuorisoversio Kauniista ja rohkeista... :cool: Draamaa riittää! Mitä tapahtuu seuraavaksi..?

Kaiketi Opa löytää Jeesuksen tai aleksi0 menettää traagisesti muistinsa. Ja hymiöitä...

Vois kuitenkin nämä elämää suuremmat draamat / itkupotkuraivarit tilitää tuolla omalla foorumilla.
 
Vastaus: PSF klaani hakee pelaajia!

Mikäli opa95 klaania vaihtaa matsataan FoDia vastaan ja rökitetään ne oikee kunnolla :D voin luvata, että kun saan pumpparin ja snipun kätösiini niin kyllä meinaa porukkaa lähtee :)
 
Vastaus: PSF klaani hakee pelaajia!

aleksi0 sanoi:
kyllä ollaan, mutta en halua tuottaa teille pettymystä. Opa95 sanoi mesessä on odottamassa FoD klaanin vastausta, jos ne ottavat hänet, hän eroaa tästä. :mad:
Itsekkin olit Fodiin pyrkimässä, lueskelin Consolegaming foorumii. Eiköhän tää klaani ollu tässä. :)
 
Vastaus: PSF klaani hakee pelaajia!

Jaahas, tämä homma taiskin kääntyä ihan yleiseksi vitsiksi. Ootta te kyllä aika veijareita:D
 
Vastaus: PSF klaani hakee pelaajia!

TommiR sanoi:
Itsekkin olit Fodiin pyrkimässä, lueskelin Consolegaming foorumii. Eiköhän tää klaani ollu tässä. :)
Kiitti tommi sulle, ihmettelinkin miksi aleksi0 oli et ei vamraa ota FoD sua. :D :p

Noh, aika innostuvaisena se Ilzu kyseli kun ekan kerran sinne koitin mut si sanoin et perustin oman klaanin ja en toistaiseksi ole tulos
 
Vastaus: PSF klaani hakee pelaajia!

Ettekö siis tajunnu, nyt loppuu sit ne vittuilut ynms. se lhätee klaanista joka haluaa, jos opa95 lähtee, niin täällä vedetään jo johtopäätöksiä, että 'eiköhän tää klaani ollu sitte tässä'... potuttaa tollane...
 
Vastaus: PSF klaani hakee pelaajia!

opa95 sanoi:
Kiitti tommi sulle, ihmettelinkin miksi aleksi0 li et ei vamraa ota FoD sua. :D :p

Noh, aika innostuvaisena se Ilzu kyseli kun ekan kerran sinne koitin mut si sanoin et perustin oman klaanin ja en toistaiseksi ole tulos
Mistä kiitos? Siis faktoja täällä nyt kerron vaa.... Muistakaahan nyt kaikki nuoremmat pelaajat, että klaanimatsit alkavat yleensä 21.00 -> 24.00. Oletteko valmiita edes pelaamaan tuohon aikaan? ;)
 
Vastaus: PSF klaani hakee pelaajia!

:o itse vähän hämmästyin, että jos puoliltaöin alkaa vasta matsi... mutta viikonloppusin pääsen ainaskin mukaan :)
 
Vastaus: PSF klaani hakee pelaajia!

peoh1985 sanoi:
Kaiketi Opa löytää Jeesuksen tai aleksi0 menettää traagisesti muistinsa. Ja hymiöitä...

Vois kuitenkin nämä elämää suuremmat draamat / itkupotkuraivarit tilitää tuolla omalla foorumilla.

Hahaha, liian ennalta-arvattavaa :D
Eksyin sattumalta tännekin ketjuun ja.. noh.. on ainakin tullut hekoteltua omiksi tarpeiksi. Ja toisaalta myötähäpeää ;)
Mutta joo, on asioita jotka voisi pitää siellä omalla foorumilla jos teillä sellainen on.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom