Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Räjähdys

Taas päästiin jeesustelemaan.

Aina syytetään tollaisista rikoksista "yksittäistä huumehörhöä" tjsp. eikä nähdä asiaa laajempana yhteiskunnallisena pahoinvointina. Ehkä paras keino estää vastaavanlaiset rikokset ei ole lisätä vartijoita ostoskeskuksissa, vaan edistää esim. mielenterveystyötä.

Ja muuten, mistä NviperO tietää ettei se Washingtonin pyssymies ole ihte jumala?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan From Finland
suomalaiset pääsivät uutisiin maailmalla..varmaan johonkin loppu kevennykseen hullut suomalaiset.

Ainakin se CNN:n uutisreportteri oli sama mies (joku Matti Mäkeläinen tjsp.), joka on aikaisemmin voittanut palkintoja Eukonkannot MM-kisojen ja hiekkalinnanrakennuskisojen uutisoinneistaan. että silleen. :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NviperO
Koska Jumalia on vain yksi ;)

Ai että niitä on vain yks! Mä luulin, että maailma on täynnä uskontoja ja jumalia.

Tuosta pommi-iskusta tuli vaan mieleen, että onko suomalaiset tosiaan niin rehtiä sakkia, ettei kukaan alkanut tyhjentämään niitä kauppoja. Olihan WTC:n iskujen jälkeekin yritetty murtaa niiden tornien alla olleita kulta holveja. Yleensähän joku sakelin valopää tyhjentää jonkun kiskan pikku kassan. Tyhmiä on joka lähtöön, mutta onneksi ei mitään niin tyhmiä. Älyttömyyden huippu on kyllä räjäyttää itsensä julkisellapaikalla.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Kamalinta oli nähdä Iltalehden kansi-lööppi.
Hysteerinen nainen: Tyttö kuoli äitinsä viereen.
Jotain rajaa...
Perklll...en varmasti enää osta Iltalehteä.
Itkettää moinen. Sa*tana sentään, mitä lukijoiden aliarvioimista.
:( .
Kaikenlaisia stanan opiskelijoita sitä tästäkin maasta löytyy.
Ja yllättäen ohjeet ovat löytyneet netistä, mikä ei todellakaan ole yllättävää.
Prkkll. Sanon minä. Mielisairaita ei tässä maassa enää hoideta, vaan pannaan avohoitoon kotiin nappikasan kanssa.
Hyvin menee...:(
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jonjes
Prkkll. Sanon minä. Mielisairaita ei tässä maassa enää hoideta, vaan pannaan avohoitoon kotiin nappikasan kanssa.
Hyvin menee...:(

Niinpä ja pääministeri vain totesi olevansa helpottunut, kun taustalla ei ollutkaan organisaatiota. Näitä yksinäisiä kostajia onkin niin helppo ennakoida, toisin kuin organisaatiota. Lisää vartioita kauppakeskuksiin ja kaikki on taas niin kuin ennen. Alkaa terveydenhoidon leikkaukset kantamaan hedelmää. Jotain mätää Suomen maassa?
 
http://koti.mbnet.fi/vaakkupr/NEWpb/post.php?fid=1&cat=4&pid=9

Jos nuo epäillyt pitää paikkaa, niin voi keskustelupalstojen tulevaisuus suomessa, olla aika heikko, ja laki uudistus tulee varmana voimaan ja tiukkana.
 
Tuolla keskustelupalstalla on mielenkiintoista kommenttia siitä räjäyttäjästä... "RC" Ajatelkaa jos se sai ne ohjeet tuolta keskustelu saitilta?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jericho
Ajatelkaa jos se sai ne ohjeet tuolta keskustelu saitilta?

Vaikuttaa kyllä enemmän siltä, että tämä "RC" on jakanut tuolla tietoa enemmän kuin itse sitä saanut.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Luckyman
Vaikuttaa kyllä enemmän siltä, että tämä "RC" on jakanut tuolla tietoa enemmän kuin itse sitä saanut.

Mäkin huomasin ton saman kun rupesin selailee noita viestejä.
Mutta aika erikoinen se sen viimeisin viesti. Ja ehkä viimeinen?
Ja kyllä se allekirjoituskin voi herättä joitain epäilyjä.
Mutta kyllä se Rc joitain asioita on siellä kysynytkin:

"Eli onko kellään ideoita kuinka saisi tehtyä tulilankaa?"

"Olen tähän asti tehnyt sen kastamalla villanarua tv. petroolissa. Yksinkertaista, tiedän, mutta toimii."

"Olisiko KNO3+sokeri-yhdistelmällä käyttöä? millainen toimintavarmuus?"

Kaikista RC:n viesteistä kyllä huomaa sen, että asiantuntemusta löytyy...
 
Uutisissa vilauteltiin vielä noin minuutti sitten noita keskusteluryhmien juttuja ja vähän niitä RC:n kommentteja. Kattelin kyllä aluksi, että PS2FINin boardiakos siellä näytellään... onneksi olin väärässä.

Saamari kun piti taas sotkea nämä tietokone-, netti-, ja peliasiat tähänkin skandaaliin.. sigh! :mad:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lancer1117
No terrorismin voi käsittää näköjään eri tavoin, mutta ainakaan minä en kutsuisi tuota terrori-iskuksi, jos se on yksittäisen henkilön suorittama, ilman mitään "ylemmän tahon" tms. kehoitusta. Toivotaan muuten ettei pommimies pelannut videopelejä...

Anteeksi vain että kaivan tämmösen vanhan postin tuolta threadin uumenista.

Eli siis jos haluaa välttämättä olla terroristi ja aiheuttaa terrorismia niin riittää että soittaa naapurille puhelun jossa uhkaa häntä pommilla tai vaikka pesismailalla. Ja ihan sama kehottiko kaveri vai oliko oma spontaani päähänpistos. Tuntuu meinaa tässä vähän siltä että nykyään terrorismi on samaistettu bin Ladeniin ja siihä Al mikä-se-nyt-oli terrorijärjestöön.
Mutta tämähän tarkoittaa vain sitä että propaganda on onnistunut, eikö?
 
Willennium: Uutisissa YLEllä ja Nelosella oli boardeista ja niillä liikkuvista hulluista hiukan puhetta. Ylemmille päättäjille ehdotettiin jonkin asteista keskusteluryhmien tarkkailua ja valvontaa. Taitaa olla hätävarjelun liioittelua - Odotan jännittyneenä koska FrankNyberg käy piilottamassa kylkimiinan Stockmannin leluosastolle...

Kerouac: iso LOL :D!! vaikka ei kai tällaiselle jutulle saisi nauraa...

kysymys kaikille: Miksei pommimies mennyt pommeineen Stockmannin hulluille päiville, jossa ainakin omien kokemusteni mukaan oli puolet koko pääkaupunkiseudun väestöstä???
(toivottavasti kukaan ei käsitä tätä väärin.. Pitänee selventää: MINÄ EN OLE POMMIMIES ENKÄ TAHDO SATUTTAA KETÄÄN!!!)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slash80
Ai että niitä on vain yks! Mä luulin, että maailma on täynnä uskontoja ja jumalia.

Doh, joku missasi taas ;):n merkityksen. Kuka muu kuin itse Jumala tietäisi, että montako Jumalaa maailmassa on.

:)
 
Ylös Bottom