Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Rainbow Six Vegas 2 [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ShotcowS
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Rainbow Six Vegas 2 [PS3]

Aaagh, helv*tti, että ottaa päähän. Ehdin pelata yksinpeliä joku 2 tuntia, kun peli bugasi ja jäi jumittamaan paikoilleen, eikä mitään tapahtunut, joten piti käynnistää grilli uudestaan. Tämän jälkeen viimeisin seivi oli tietysti ennen 2 tunnin pelisessiotani, joten nyt pitäisi pelata uudestaan samat kentät läpi. Onpa kusipäinen systeemi, muissa peleissä ne tallennukset menevät kyllä suoraan kovalevylle, vaikka pleikka pitäisikin yhtäkkiä käynnistää uudestaan, niin ne löytyvät sitten sieltä. Toisin sanoen näillä checkpointeilla ei ole tässä melkein mitään virkaa. Kiitos Ubisoft.

Saako tässä pistettyä servun sillai pystyyn että joku suomalainen (vaikka täältä) hostaa matsin ja pistää sen invite only (kait sellai) ja invii sit porukat sinne? Onko helpompaa tapaa tai toimiiko toikaan?

Saako tässä pistettyä servun sillai pystyyn että joku suomalainen (vaikka täältä) hostaa matsin ja pistää sen invite only (kait sellai) ja invii sit porukat sinne? Onko helpompaa tapaa tai toimiiko toikaan?
Kyllä tolla systeemillä toimii. Elikkäs hosti voi laittaa private slotteja, niin sillon ei pääse kun inveillä pelaamaan. Ja ei ole helpompaa tapaa.

Itekin kokeilin nettipelejä vähän nyt kun story mode tuli pelailtua. Jotkut kirjoitti aiemmin että suurin ero tämän ja aiemman version välillä olisi se että nettipeli näyttää tässä samalta kuin yksinpelikampanja. Bullshit, ei todellakaan näytä. Suht hyvin kyllä toimi pelit, välillä tais vähän lagata.

edit: ykköstä en oo koskaan pelannut mut tähän tykästyin heti, kannattaskohan hankkia se ekakin jos se kerran on melkein samanlaista vääntöä

saako jotenkin otettuu pois että minulle ei pommiteta vegas 2 servu invejä vaikka en pelaa sitä peliä?:confused:

jaaha täytyypi käydä hakemassa tämä peli tänään. onko hallinta vivut suht samat kuin codissa?

jaaha täytyypi käydä hakemassa tämä peli tänään. onko hallinta vivut suht samat kuin codissa?

Eroja löytyy lähinnä suojausnapin lisäämisen myötä (oletus L1), jolloin zoomi tatista ja juoksu L2:sta. Mutta pelissä on kaikin puolin loistavat kontrollit joihin tottuu nopeasti.

Itse en kyllä suosittele peliä ostamaan ainakaan vielä... Liian bugista toimintaa ja nettipelejä ei aina oikein lähimain löydy :( Suomalaisten kanssa nettipeli tosin on todella loistava kokemus!
Jos kavereita on ja tämä peli niillä voin taata hyvää viihdettä :)

Itse en kyllä suosittele peliä ostamaan ainakaan vielä... Liian bugista toimintaa ja nettipelejä ei aina oikein lähimain löydy :( Suomalaisten kanssa nettipeli tosin on todella loistava kokemus!
Jos kavereita on ja tämä peli niillä voin taata hyvää viihdettä :)

Yksinpelissä ei ainakaan omalla kohdalla mitään elämää suurempia bugeja tullut vastaan, vaan todella loistavaa toimintaa alusta loppuun!
Mitä nettipeliin tulee, olin jo heittämässä peliä seinään kun erroria puski kaikissa mahdollisissa muodoissa, mutta nyt on toiminut muutaman päivän täysin moitteettomasti, eli liekö Bugisoft saanut serverinsä kuntoon.. :)

Yksinpelissä ei ainakaan omalla kohdalla mitään elämää suurempia bugeja tullut vastaan, vaan todella loistavaa toimintaa alusta loppuun!
Mitä nettipeliin tulee, olin jo heittämässä peliä seinään kun erroria puski kaikissa mahdollisissa muodoissa, mutta nyt on toiminut muutaman päivän täysin moitteettomasti, eli liekö Bugisoft saanut serverinsä kuntoon.. :)
kannattaa mennä muutkin kokeilemaan, jotka ovat jättäneet moninpeliä pelaamatta muutama päivään, koska nyt moninpeli toimii kyllä nyt. :cool:

Terrorist Huntia tässä nyt hakannut samojen ulkomaalaisten kanssa pari tuntia ja täytyy sanoa,
että ovatpa mukavia heppuja, tsemppasivat viimeisellä spawnillani minut hoitamaan 17 terroristia.

kyllä mieltä lämmitti, kun kaverit yltyivät kehumaan.

herrat pelasivat tageilla spanjaard ja Mike_Giant, erittäin asiallisia, vaikka toisen hallitus välillä siellä pelailikin.. :D

Itselläni on tasan kerran tullut asiallinen kaveri mukaan matsiin..

Paha edes kuvitella boxin puolella, kun melkein kaikilla on mikit, tuntuu olevan jo tuskaa PS3:lla, jolla ei kuitenkaan ihan niin yleistä taida mikkien käyttö olla.

Itselläni on ainakin mikki. Ketkä pelailevat Vegasia niin pistkääpä minut listallenne :) Zeims on nick ja pelit on intohimoni :D

" xXx " klaani ei ainakaan muuta tee kuin spawncamppaa.
Röyhkeästi vielä myönsikin sen, ja sanoivat että saavat helposti pisteitä siitä.
Käy vituttamaan tuollaiset pellet.

" xXx " klaani ei ainakaan muuta tee kuin spawncamppaa.
Röyhkeästi vielä myönsikin sen, ja sanoivat että saavat helposti pisteitä siitä.
Käy vituttamaan tuollaiset pellet.

Enpä ole ollut vielä yhdessäkään pelissä missä ei tota joku tekis.....ihan normaalia se näyttää olevan, ja perseestähän se on....
Jos ei muuten pärjää ni tarvii tommosta ruveta tekemään....

Enpä ole ollut vielä yhdessäkään pelissä missä ei tota joku tekis.....ihan normaalia se näyttää olevan, ja perseestähän se on....
Jos ei muuten pärjää ni tarvii tommosta ruveta tekemään....

Minulla ei ainakaan ole ongelmaa spawncamppaajien kanssa, koska tässä pelissä on 5sec kuolemattomuus kun spawnaa. Hyvä esimerkki oli kun pelasin jonkun CAI klaanin kanssa samalla servulla kill housea.

Ensin olin niitten puolella ja en saanut tappoja koska he spawnraiskasi toista jengiä. Tokassa roundissa heittivät toiselle puolelle, koska tuli omia jengiläisiä lisää ja kas kummaa niitten hieno taktiikka ei toiminutkaan enää, koska aina kun kuolin tapoin ne melkein kaikki siinä 5sec aikana. Tästä pettyneenä siirsivät mut takaisin omalle puolelleen seuraavaan roundiin.

Kuitenkin mielestäni tämän pelin suola on team survival(=respawn 0), harmi vaan että se ei ole enään kovin suosittua tässä jatko-osassa kun se yhdistettiin DM:ksi.

Minulla ei ainakaan ole ongelmaa spawncamppaajien kanssa, koska tässä pelissä on 5sec kuolemattomuus kun spawnaa. Hyvä esimerkki oli kun pelasin jonkun CAI klaanin kanssa samalla servulla kill housea.

Ensin olin niitten puolella ja en saanut tappoja koska he spawnraiskasi toista jengiä. Tokassa roundissa heittivät toiselle puolelle, koska tuli omia jengiläisiä lisää ja kas kummaa niitten hieno taktiikka ei toiminutkaan enää, koska aina kun kuolin tapoin ne melkein kaikki siinä 5sec aikana. Tästä pettyneenä siirsivät mut takaisin omalle puolelleen seuraavaan roundiin.

Kuitenkin mielestäni tämän pelin suola on team survival(=respawn 0), harmi vaan että se ei ole enään kovin suosittua tässä jatko-osassa kun se yhdistettiin DM:ksi.

Juu en mä sanonut että ongelmaa olis sen kanssa, kerran ehkä voin kuolla jos joku on jonkun laatikon takana...mut eipä se siellä sit enää oo kauaa kun tiedän missä se on....kuolemattomuuden kanssa on helppo käydä pudottamassa :D

Ylös Bottom