Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
No ei se ainakaan minulla mennyt miksikään kun pelaan 1080i -resoluutiolla (siis peli tietenki 720p). Aina mulla on PS3:ssa resoluutiona 1080i enkä ole kyllä huomannut että se jotenkin vaikuttaisi peleihin.Hmph, laitoin pleikan asetuksista reson 1080i kohtaan ja koko peli heitti sinisen sävyiseksi, yleistä ?![]()
jos näit ne valitukset ja huomaat varmaan että ne oli julkaisu viikoilla kirjoitettu. Sehän korjattin jälki käteen että pääsee kaikkiin servuihin mihin halusi ennen korjausta ei pääsyt kuin kokeilemalla että pääsisi johonkin servuun.No ei se ainakaan minulla mennyt miksikään kun pelaan 1080i -resoluutiolla (siis peli tietenki 720p). Aina mulla on PS3:ssa resoluutiona 1080i enkä ole kyllä huomannut että se jotenkin vaikuttaisi peleihin.
Peli tuli ostettua muutama päivä sitten ja on se ihan hyvä. Nettipeli ainakin itsellä toimii moitteettomasti, kun tässä monet valittelivat että heittää koko ajan servusta ulos. No tohon peliin oli kuitenkin tullut jokin päivitys kun ostin sen niin varmaankin se on korjannut tuon asian. Ihan kivat kustomointijutut ja hahmon luonti tuossa pelissä vaikkei sillä kyllä käytännössä mitään tee muuta kuin voi näyttää netissä muille että hieno hahmo on.Se ACES -systeemi kyllä lisää jonkun verran peli-ikää kun siinä kestää muutenkin niin kauan että saa ne viimisetkin aseet ja tavarat. Se on myös todella järkevä homma, että tämä ACES -juttu on sekä yksin- että moninpelissä. Eipähän mene niin kauaa saada kaikkia tavaroita, kun sitä XP:tä saa moninpelistä ihan kivasti.
Peli tuli ostettua muutama päivä sitten ja on se ihan hyvä. Nettipeli ainakin itsellä toimii moitteettomasti, kun tässä monet valittelivat että heittää koko ajan servusta ulos. No tohon peliin oli kuitenkin tullut jokin päivitys kun ostin sen niin varmaankin se on korjannut tuon asian.
Pelaako tätä enää kukaa?Meinaan kun huomenna saapunee postista oma kipale, että vaikka jotahi pieniä alotusvinkkejä tjsp.?
![]()
Btw, pelaako porukka enää netissäkään tätä?
Ei nykyään enää tule kovin usein pelattua, mutta silloin tällöin nettipeliä. Kyllä ton yksinpelinkin vois vetää jossain vaiheessa läpi. Mutta kun olen jo omistanut ykösosan niin tämä tuntuu vähän pakkopullalta, kun samantyyppinen koko höskä. Silti ihan hyvä peli. Netissä on vaan pirusti lagia, ainakin useimmiten. Nyt aika menee kuitenkin ainakin vielä GTAIV:n ja Call of Duty 4:n parissa.Pelaako tätä enää kukaa?Meinaan kun huomenna saapunee postista oma kipale, että vaikka jotahi pieniä alotusvinkkejä tjsp.?
![]()
Btw, pelaako porukka enää netissäkään tätä?
No mä en ainakaa pelaa, alun innostuksen jälkeen, huomasin, ettei kovinkaan moni tätä tahkonnut, johtu varmaa siitä että sillon alussa oli niitä nettivikoja, ni sen takia siirryin takas COD:n pariin![]()
![]()
Naukkis sanoi:Ei nykyään enää tule kovin usein pelattua, mutta silloin tällöin nettipeliä. Kyllä ton yksinpelinkin vois vetää jossain vaiheessa läpi. Mutta kun olen jo omistanut ykösosan niin tämä tuntuu vähän pakkopullalta, kun samantyyppinen koko höskä. Silti ihan hyvä peli. Netissä on vaan pirusti lagia, ainakin useimmiten. Nyt aika menee kuitenkin ainakin vielä GTAIV:n ja Call of Duty 4:n parissa.
NHl08:n kanssa parhaat pelit ps3:lle. Ei voi edes verrata keskenään COD4:sta tähän, mut tää on vaan mun mielipide. Joten COD -hemmot, pysykää housuissa. Taktinen sotiminen on vaan lähempänä mun sydäntä.
Eli ensi kuussa on tulossa ilmaiseksi jakoon tämmöinen paketti
ite oon kaverin kanssa pelatessa jättäny tietokoneen äijät taakse nurkkiin odottelemaan niin on kahestaan saanu putsata. Toimii ihan hyvinOnhan siinä, mutta siinäkin on tehty sellainen hölmö ratkaisu että vain toisella tyypillä on 2 ukkoa käskytettävänä, siinä on toisella aika ulkopuolinen fiilis kun ei kerkeä mitään tekemään kun tiimi hoitaa kaiken toisen puolesta.