Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Rainbow Six Vegas 2 [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ShotcowS
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Rainbow Six Vegas 2 (PS3 HYPE)

Äsken pelailin 14 pelaajan servussa, ei lagannut oikeastaan ollenkaan. Ja voi luoja miten sokkeloinen kenttä näin ekalla kerralla tuo Murdertown, varoitan.. :o

Kerroppa, jos pystyt varmistamaan, löytyykö pelistä tuki Playstation Eye -kameralle ja tätä kautta face mappingille? Tänään taas ilmestynyt yksi peliarvostelu, jossa väitetään tuen löytyvän.

Kerroppa, jos pystyt varmistamaan, löytyykö pelistä tuki Playstation Eye -kameralle ja tätä kautta face mappingille? Tänään taas ilmestynyt yksi peliarvostelu, jossa väitetään tuen löytyvän.
harmi juttu että minulla ei löydy tuota playstation eye :p

PS. käyköhän ihan tavallinen tietokone web kamera? :rolleyes:

kokeile jos se toimii video chatis ni miksei se peleis toimis. :)

En ainakaan minä löytänyt mitään Eye kameraan liittyvää. :( En tiedä sitten olikohan siinä alkuvalikossa kun tehtiin se itse ukko, missä siis valittii facial hair jne, en sitä niin kauhean tarkkaan tutkinut, kun itsellä ei sitä kameraa ole.
Alkuvalikossa on muuten käytössä in-game XMB :eek: Voi siis lähettää/lukea viestejä, katsoa mitä kaverit pelaa jne. En tiedä onko näitä sitten itse pelin aikana käytössä, pitää katsoa kohta..

Näyttääpä tuota Las Vegasia olevan jo muutamien kauppojen hyllyissäkin vaikka julkaisu vasta huomenna :-)

Onko lobby-systeemi muuttunut yhtään paremmaksi, vai pääsekö kavereiden peleihin vieläkin vain kutsusta? Et varmaan tätä pysty vielä ehkä varmistamaan, mutta laitetaan nyt kysymys kuitenkin ilmoille :p

Njoo, ei ole kaverilistalla vielä kenelläkään tätä, joten ei voi vvarmistaa.. Mutta pahasti näyttää siltä, että peliin pääsee vain kutsusta.
Itse servun haku on muuttunut hieman, eli kun valitset ensin mitä mappia & pelimuotoa haluat pelata, eteen ilmestyy muutaman sekunnin odottelun jälkeen servulista, mitkä on nimetty mappien mukaan, ja näkee kuinka monta pelaajaa kussakin on, ja sitten vaan valitsee sopivan. Hostaaja saa luultavasti valita (en ole vielä itse koittanut tehdä servua) että pääseekö kesken tuleva suoraan peliin, vai joutuuko odottelemaan rundin loppuun.

E: tein servun, hostaaja voi tosiaan valita sen Join in progress YES or NO.. Ja pystyy tekemään dedicated servuja.

Alkuvalikossa on muuten käytössä in-game XMB :eek: Voi siis lähettää/lukea viestejä, katsoa mitä kaverit pelaa jne. En tiedä onko näitä sitten itse pelin aikana käytössä, pitää katsoa kohta..

jess, helpottaa jo tuo alkuvalikko xmb-ingame huomattavasti, ettei enää tarvii koko pelistä poistua.
saako muuten SCARin heti alussa, vai pitääkö availla?

VPD:stä pelinsä tilanneet saavat tätä ylim. krääsää mukaan. Tiedä sitten koskeeko muita nettikauppoja kun eivät ole ainakaan erityisemmin mainostaneet..

Ainakin Discshopista saa myös noi krääsät mukana

Äsken pelailin 14 pelaajan servussa, ei lagannut oikeastaan ollenkaan. Ja voi luoja miten sokkeloinen kenttä näin ekalla kerralla tuo Murdertown, varoitan.. :o
Framet tippu kerran, kun tais olla ainakin 7 kaveria riehumassa samaan aikaan pienessä huoneessa. Ja mapin jälkeen näkeen oman hit%, sitä ei tainnut ykkösessä olla kai?

e: Tsekkaan ton Eye jutun tän mapin jälkeen nisu.

Mites toi graafinen puoli, kun ign arvostelussa puhuttiin jotain heikoista tekstuureista.

Itse servun haku on muuttunut hieman, eli kun valitset ensin mitä mappia & pelimuotoa haluat pelata, eteen ilmestyy muutaman sekunnin odottelun jälkeen servulista, mitkä on nimetty mappien mukaan, ja näkee kuinka monta pelaajaa kussakin on, ja sitten vaan valitsee sopivan. Hostaaja saa luultavasti valita (en ole vielä itse koittanut tehdä servua) että pääseekö kesken tuleva suoraan peliin, vai joutuuko odottelemaan rundin loppuun.

Jos tuossa servulistassa olisi väylä Suomi-peleihin? Hauki on = ???? -servut pystyyn, jos mahdollista. Tämä olisi jo oikeasti selkeä parannus edelliseen versioon. Vaan eipä taida servun nimeäminen kuitenkaan onnistua?

SCAR on heti alussa käytössä. Grafiikoista en voi oikeastaan mitään sanoa, pelaan edelleen kivikautisella SD telkulla.. :cool: Mutta aika samantyyliset tuntuu olevan kuin ykkösessä, ehkä hieman paremmat.
Ja ei noihin servuihin voi pitää nimiä mun tietääkseni, tarkistan kohta kun teen sellasen dedicate servun, mutta sehän tarkoittaa mun käsittääkseni sitä, että hosti ei voi osallistua peliin itse?

e: Tuli se ykkösestä tuttu perkeleen aseen ammunta bugi, eli kun rundi loppuu, ampuminen jää jotenkin repeatille koko seuraavan mapin ajaksi :S Kumma kun eivät saaneet fixattua.
Eikä saa passua servuun, sekin olisi jo auttanut.

Ja ei noihin servuihin voi pitää nimiä mun tietääkseni, tarkistan kohta kun teen sellasen dedicate servun, mutta sehän tarkoittaa mun käsittääkseni sitä, että hosti ei voi osallistua peliin itse?

Jep, harrastat hyväntekeväisyyttä kun luot dedikoidun serverin eli et itse pelaa, mutta pelaajat kiittävät :D

Voisiko sen tuen Playstation Eye:lle vielä tarkistaa vaikka kotelon takapuolelta + ohjekirjasta? Aika ihme homma, jos eivät tälläkään kertaa olisi jaksaneet sitä rakentaa.

Kiitoksia vaivannäöstä, täällä kun moni jo kuumeisesti peliä odottelee ja kaikki tiedot ovat tervetulleita.

Ei löytynyt ohjekirjasta / kannesta mitään Eye kameraan liityen. :( Harmi..

Tietoa onkohan missään prismoissa jo hyllyillä tai citymarketeissa ?

Joo eli mahtaisiko Gamestopista,Cittarista tai vaikka Prismasta löytyä jo peliä? Ei jaksaisi turhaan mennä katsomaan.

Näköjään servulistaa selatessa näkee alakulmassa, kuka on hostaajana kyseisessä servussa. Kyllähän se helpottaa suomiservun tekemistä, ei nää suomen Vegas piirit kuitenkaan niin isot ole, etteikö kaikki melkeen tuntisi kaikkia. Aina kaikki ulkomaalaiset vaan pihalle hostin toimesta.

Joo eli mahtaisiko Gamestopista,Cittarista tai vaikka Prismasta löytyä jo peliä? Ei jaksaisi turhaan mennä katsomaan.

Ei ainakaan Sellon Citymarketissa ja Prismassa ollut kun äsken kävin ohi mennessä katsomassa.

Ei ainakaan Sellon Citymarketissa ja Prismassa ollut kun äsken kävin ohi mennessä katsomassa.

Juuri tulin Lahden Prismasta ja kysyin että millos tää peli tulee myyntiin, niin vastattiin että huomenna 19päivä :)

Sen vielä lisään, että alkuvalikon lisäksi myös servun lobbyssa voi katsoa/lähettää viestejä/kutsuja.

Ylös Bottom