Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Raren tilanne

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tilt
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hex
Se, saako Perfect Dark jatkoa GBA:lla onkin sitten eri juttu. Riippuu varmaan Microsoftista. [/B]

Kyllä Rare jatkaa, kun MS on antanut luvan. Microsoftilla on sentään tervettä ajattelua, toisin kuin $onylla(yhden alan kilpailijoille ei saa antaa mitään rahaa missään muodossa).


Jos en ole jo maininnut, niin Microsoft on noin 100 000 000(nollia saa jatkaa vapaasti) kertaa parempi kuin $ony.
 
PD ja muut

Myikö muuten Nintendo kaikki oikeutensa näihin tuotteisiin?
vain onko kyseessä pelkkä lisenssi?

Jos Nintendo todella myi koko roskan Microsoftille, voisi äkkiä luulla että kyseessä on lähes yhtä huono kauppa kuin Soneran UTMS kokeilut... Mitä seuraavaksi? Zelda Xbox:illa?

Eikö joku tiedä mitä UMTS tarkoittaa, tässä selitys:
UTMS = Upposi Markkoja Tosi Summa

- Sepi

"Raha ei haise"
 
Re: PD ja muut

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan sigmatau
Myikö muuten Nintendo kaikki oikeutensa näihin tuotteisiin?
vain onko kyseessä pelkkä lisenssi?

Jos Nintendo todella myi koko roskan Microsoftille, voisi äkkiä luulla että kyseessä on lähes yhtä huono kauppa kuin Soneran UTMS kokeilut... Mitä seuraavaksi? Zelda Xbox:illa?

Eikö joku tiedä mitä UMTS tarkoittaa, tässä selitys:
UTMS = Upposi Markkoja Tosi Summa

- Sepi

"Raha ei haise"

Nintendohan pitää omat hahmonsa kuten StarFoxin, Donkey ja Diddy kongin. Ja Nintendo saa jokatapauksessa hyvin rahaa GBA:sta.
 
Eikös jo Rare ehtinytkin olla Nintendon imperiumin komennossa jo muutaman vuoden? ehkäpä se on nyt jonkun muun vuoro, kuten Microsoftin.

Se on kyllä ihan totta että miksei Rare pärjäisi vaikka onkin Microsoftin kätyri, Rare (toivottavasti) on ja pysyy laadukkaana pelitalona. Olen itse pelannut Rare:n pelejä jo NES:in ajoista asti, en voi sanoa että luottamukseni tähän firmaan olisi romuttunut vain sen vuoksi että Microsoft häärää välissä.

Sepi

"Mikään ei ole tärkeämpää kuin puutarhan hoitaminen, eikä sekään ole kovin tärkeää" - Kiinalainen sananlasku
 
Re: Re: Not so perfect dark ja muuta

Tämä uusi anime PD ja Kameo:n muutokset antavat ymmärtää että tyyli tulee vaihtumaan Rare:lla ja taatusti pari tuoliakin tulee keikahtamaan tulevaisuudessa

Anime PD? Eikös tämä ollut cube-europen aprillipila :D Pitänee alkaa ottamaan pilatkin puoliksi tosissaan...

:)

edit: Ai niin, se pilahan olikin cell-shaded pd... muisti pätkii :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Nyt kun Rare on vaihtunut Microsoftin rukkasiin,
niin tuleeko Nintendolle esim. Donkey Kong GC:tä
tai Killerinstingt:iä vai ilmestyykö ne
XXL boxille:confused:
 
Donkey Kong on tulossa GameCubelle ja sitä ollaan jo tekemässä (Nintendo itse tekee sen), mutta Killeri taitaa tulla Xboxille.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan qbas
Donkey Kong on tulossa GameCubelle ja sitä ollaan jo tekemässä (Nintendo itse tekee sen), mutta Killeri taitaa tulla Xboxille.

No jyvä että edes DK GC tulee, mutta mä oon kyllä
kuullut sellaista huhuu että Killeri olisi tulossa
ens vuoden kesän alussa:confused:
 
Huhuja on maailma ja varsinkin netti täynnä, eikä kovin monia edes kannata ottaa vakavasti. Kannattaa ihan rauhassa odotella mitä tapahtuu....
 
Killer Instinctin oikeuksista ei noissa lehdistötiedotteissa mainittu mitään, joten näillä näkymin Killer Instinct lisenssi on yhä alkuperäisellä haltijallaan, eli Nintendo of Americalla.
 
Ylös Bottom