Luckyman sanoi:Odotimme parempaa provoa.![]()
Ja tulit tuollaiseen johtopäätökseen.... Miten? Ottaen huomioon Resistancen tekoälyn & fysiikat, en olisi huolissani R&C:n vastaavista, käyttäähän se kuitenkin Resistancen muokattua pelimoottoria. Ja aseita pystyi muokkaamaan jo Ratchet: Deadlockissa (ja pienemmässä mittakaavassa muistaakseni myös R&C3:ssa), joten mistä päättelet että kyseisestä ominaisuudesta oltaisiin luovuttu Tools of Destructionin kohdalla?Zoukka sanoi:Ja kaikki toiveet fysiikoista, tekoälystä ja omien aseiden muokkauksesta voidaan melkeinpä jo kuopata.
FamaZ sanoi:Ja tulit tuollaiseen johtopäätökseen.... Miten? Ottaen huomioon Resistancen tekoälyn & fysiikat, en olisi huolissani R&C:n vastaavista, käyttäähän se kuitenkin Resistancen muokattua pelimoottoria. Ja aseita pystyi muokkaamaan jo Ratchet: Deadlockissa (ja pienemmässä mittakaavassa muistaakseni myös R&C3:ssa), joten mistä päättelet että kyseisestä ominaisuudesta oltaisiin luovuttu Tools of Destructionin kohdalla?
samuel6 sanoi:Hypetys ja hymiöt kuuluu tähän sivustoon, siirryhän vaikka Wiin puolelle katsomaan miten jokainen peli Tigerista SSX bluriin on jotain ennenkokematonta ja uskomatonta. Red steelikin oli aliarvostettu, kaikki arvostelijat vaan on väärässä. Joka puolella täällä hypetellään, menehän muuallekin valittamaan![]()
Pyri sitten Insomniacille töihin...Zoukka sanoi:Ja vanhojen Ratchettien "kustomointi" oli todella alkeellista. Minä haluan rakentaa OMIA aseita.
samuel6 sanoi:En muistaakseni hypettänyt peliä, vai hypetinkö?Itseasiassa en ole elämässäni pelannut yhtäkään Ratchet peliä, että vois sen verran katsoa ettei ala aukomaan päätä ihan väärille ihmisille. Nakkikioskilla perjantai-iltana siitä voi saada jopa nokkaansa, kannattaa ottaa opiksi vaikka täällä![]()
...porukka hypettää...
samuel6 sanoi:Tietääkseni vastasit minulle pääosin tuossa viestissäsi, "hypettäkää ihan rauhassa" viittaa myös minuun. Agressioonkin saa apua nykyään, että ota ihan rauhallisesti, ei tarvitse heitellä noita kirosanoja. Nakkikiska viittaus oli ihan rehellinen, vastaavalla kiroilulla ja vittuilulla (lasken pään perseestä vetämisen tuohon kategoriaan, anteeksi herkkyyteni) voi ihan oikeassa elämässä olla huonoja seurauksia.Ajattelen vain parastasi. Now, how about that group hug?
No ei sentään...Minä ainakin olen jo oppinut, että olet aina pessimistinen tulevien pelien suhteen. Ja mikäpäs siinä, eipähän tule turhia petyymyksiä.. Hypetys on aina toki mukavaa, mutta onhan se hyvä että täällä edes yksi aito realisti pyörii8/quote]
No pakko myöntää, että hypetyn se minäkin aina sillointällöin ihan kympillä. Muistan ilmoittaa kun näin tapahtuu![]()
Ummm... Ratchet & Clank: Tools of Destruction on jo Ratchet & Clank 5.Tommi Helminen sanoi:Toivottavasti R&C 3 pelastaa tilanteen ja sisältää vanhaa kunnon tasoloikkaa ja kaksinpelin, odotamme innolla !!!