Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cyrus1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction [PS3 Hype]

Kyllähän se aika maukkaalta näyttää ja vakuuttelut, että räiskintä selvästi vähenee aikaisempaan versioon nähden on tervetullutta.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Zoukka sanoi:
Ja kaikki toiveet fysiikoista, tekoälystä ja omien aseiden muokkauksesta voidaan melkeinpä jo kuopata.
Ja tulit tuollaiseen johtopäätökseen.... Miten? Ottaen huomioon Resistancen tekoälyn & fysiikat, en olisi huolissani R&C:n vastaavista, käyttäähän se kuitenkin Resistancen muokattua pelimoottoria. Ja aseita pystyi muokkaamaan jo Ratchet: Deadlockissa (ja pienemmässä mittakaavassa muistaakseni myös R&C3:ssa), joten mistä päättelet että kyseisestä ominaisuudesta oltaisiin luovuttu Tools of Destructionin kohdalla?

En keksinyt minne muuallekaan laittaa, niin laitetaan tänne. Muutama päivä sitten tullut, Insomniacin uusin podcast, jossa puhutaan mm. Ratchetin edistymisestä. Podcastin todellinen sisältö on kuitenkin vieraan kanssa käyty keskustelu, joka on loistavaa viihdettä, kuten aina kun tämä äijä on äänessä. Eli vieraana David Jaffe:

Click

FamaZ sanoi:
Ja tulit tuollaiseen johtopäätökseen.... Miten? Ottaen huomioon Resistancen tekoälyn & fysiikat, en olisi huolissani R&C:n vastaavista, käyttäähän se kuitenkin Resistancen muokattua pelimoottoria. Ja aseita pystyi muokkaamaan jo Ratchet: Deadlockissa (ja pienemmässä mittakaavassa muistaakseni myös R&C3:ssa), joten mistä päättelet että kyseisestä ominaisuudesta oltaisiin luovuttu Tools of Destructionin kohdalla?

Tulin johtopäätökseeni tasan siksi, että video muistutti erehdyttävästi vanhoja R&C-pelejä. Ei minulla mitään faktoja ole jos sitä ihmettelet.

Vituttaa selittää aina jokaisen postauksen jälkeen omat näkökulmat. Tajutkaa nyt oikeasti, että katson aina kaikkea ennakkokamaa kriittisellä silmällä. Eivätkä yllä olevat kommenttini edes tarkoita, ettenkö vaikka olisi kiinnostunut pelistä. Ei se kiinnostus vaadi mitään hypetystä ja :eek: hymiöitä.

Ja vanhojen Ratchettien "kustomointi" oli todella alkeellista. Minä haluan rakentaa OMIA aseita.

Peace.

Hypetys ja hymiöt kuuluu tähän sivustoon, siirryhän vaikka Wiin puolelle katsomaan miten jokainen peli Tigerista SSX bluriin on jotain ennenkokematonta ja uskomatonta. Red steelikin oli aliarvostettu, kaikki arvostelijat vaan on väärässä. Joka puolella täällä hypetellään, menehän muuallekin valittamaan ;)

samuel6 sanoi:
Hypetys ja hymiöt kuuluu tähän sivustoon, siirryhän vaikka Wiin puolelle katsomaan miten jokainen peli Tigerista SSX bluriin on jotain ennenkokematonta ja uskomatonta. Red steelikin oli aliarvostettu, kaikki arvostelijat vaan on väärässä. Joka puolella täällä hypetellään, menehän muuallekin valittamaan ;)

Valitan siellä, missä vietän aikaani.

Ja otahan pää pyllystä, sillä etkai sinä oikeasti luule, että minä "valitan" kun porukka hypettää jokaista peliä ? Ei se minua haittaa. Se menee ehkä kuitenkin niin päin, että kun minä kritisoin niin kaikki valittavat.

Hypettäkää ihan rauhassa. Tämä on vapaa maa eikä se minua rassaa.

En muistaakseni hypettänyt peliä, vai hypetinkö?Itseasiassa en ole elämässäni pelannut yhtäkään Ratchet peliä, että vois sen verran katsoa ettei ala aukomaan päätä ihan väärille ihmisille. Nakkikioskilla perjantai-iltana siitä voi saada jopa nokkaansa, kannattaa ottaa opiksi vaikka täällä :p

Zoukka sanoi:
Ja vanhojen Ratchettien "kustomointi" oli todella alkeellista. Minä haluan rakentaa OMIA aseita.
Pyri sitten Insomniacille töihin... :rolleyes:

Mutta jos nyt vakavissaan ollaan, en oikein näe miten omien aseiden teko toimisi (hyvin) R&C:n kaltaisessa pelissä, jossa kaikki aseet ovat (aikaisemmin olleet) niin omituisia ja tarkkaan harkittuja. Toki nykyisestä kustomointisysteemistä voisi ja pitäisikin tehdä vielä syvällisempi ja monipuolisempi, mutta ihan omien aseiden rakentaminen ei kuulosta mitenkään hohdokkaalta. Mielestäni pohjalla täytyisi edelleen olla Insomniacin kehittämät aseet, joiden muokkaamisvaihtoehtoja voisi monipuolistaa. Paljon.

Ja vain koska graafinen tyyli on hieman lähempänä paria ensimmäistä R&C:a, se ei tarkoita ettäkö muutenkin mentäisiin ajassa taaksepäin ominaisuuksien suhteen. Päätös on varmaankin vain tehty siksi, koska suuri osa faneista piti vanhasta värikkäämmästä ilmeestä enemmän kuin synkästä & ehkä jo liian kolkosta futuristisesta tyylistä RD:ssä.

Eikä tässä olla ketään lynkkaamassa. Foorumit = keskusteluja varten, eikä jokainen vastaus sinun viesteihisi ole hyökkäys sinua kohtaan. Halusin vain tietää, näitkö sinä teaserissa jotain mitä minulta jäi huomaamatta vai spekuloitko ihan vailla minkäänlaista virallista infoa.

raxet 3 löytyy tuolta hyllystä ja se olikin aikoinaan mitä mainioin joululahja. aikaisempia osia en ole ehtinyt kokeilemaan (enkä varmaan tulekaan kokeilemaan - saamaton kun olen).

mutta jos joskus hamassa tulevaisuudessa ps3:n hinnanpuolituksen siivittämänä päätän sen masiinan hankkia, niin tämä raxetti saa aika varmasti täyttää tasoloikkakiintiöaukon siinä pelikirjastossa. :)

mitä nyt tuohon hype-dilemmaan tulee, niin sanottakoon omasta puolestani, että joskus se vaan on niin hurjan paljon kivempaa odottaa ja spekuloida peleistä kuin ihan oikeasti pelailla niitä. pöhköähän tuo on, mutta luulenpa että iso osa pelifoorumikulttuurista perustuu siihen. ja onhan niissä haaveissa kuitenkin hyvä ja helppo elää.

samuel6 sanoi:
En muistaakseni hypettänyt peliä, vai hypetinkö?Itseasiassa en ole elämässäni pelannut yhtäkään Ratchet peliä, että vois sen verran katsoa ettei ala aukomaan päätä ihan väärille ihmisille. Nakkikioskilla perjantai-iltana siitä voi saada jopa nokkaansa, kannattaa ottaa opiksi vaikka täällä :p

Luetun ymmärtäminen FTW!

...porukka hypettää...

Ja mitä v***ua tuo nakkikioski lässytys oikeasti oli ? Jotain rajaa...

Tietääkseni vastasit minulle pääosin tuossa viestissäsi, "hypettäkää ihan rauhassa" viittaa myös minuun. Agressioonkin saa apua nykyään, että ota ihan rauhallisesti, ei tarvitse heitellä noita kirosanoja. Nakkikiska viittaus oli ihan rehellinen, vastaavalla kiroilulla ja vittuilulla (lasken pään perseestä vetämisen tuohon kategoriaan, anteeksi herkkyyteni) voi ihan oikeassa elämässä olla huonoja seurauksia. :) Ajattelen vain parastasi. Now, how about that group hug?

Sitä, että teikäläinen saisi nenilleen nakkijonossa, kun noin angstina olet aina:p

No ei sentään...Minä ainakin olen jo oppinut, että olet aina pessimistinen tulevien pelien suhteen. Ja mikäpäs siinä, eipähän tule turhia petyymyksiä.. Hypetys on aina toki mukavaa, mutta onhan se hyvä että täällä edes yksi aito realisti pyörii:D

samuel6 sanoi:
Tietääkseni vastasit minulle pääosin tuossa viestissäsi, "hypettäkää ihan rauhassa" viittaa myös minuun. Agressioonkin saa apua nykyään, että ota ihan rauhallisesti, ei tarvitse heitellä noita kirosanoja. Nakkikiska viittaus oli ihan rehellinen, vastaavalla kiroilulla ja vittuilulla (lasken pään perseestä vetämisen tuohon kategoriaan, anteeksi herkkyyteni) voi ihan oikeassa elämässä olla huonoja seurauksia. :) Ajattelen vain parastasi. Now, how about that group hug?

Joo mihinkään noin alentuvaan en provosoidu.

Tästä lähin ignoret sun viesteille :)

EDIT:

No ei sentään...Minä ainakin olen jo oppinut, että olet aina pessimistinen tulevien pelien suhteen. Ja mikäpäs siinä, eipähän tule turhia petyymyksiä.. Hypetys on aina toki mukavaa, mutta onhan se hyvä että täällä edes yksi aito realisti pyörii8/quote]

No pakko myöntää, että hypetyn se minäkin aina sillointällöin ihan kympillä. Muistan ilmoittaa kun näin tapahtuu ;)

Vanha traileri mutta "puhtaana" SCE-virallisena versiona, joten sallittakoot, toivottavasti, mainostaminen sen verran. Quicktime-versio.

Aloitetaanpas ruotiminen. Se, miksi R&C 2 oli minusta PS2:n paras peli, johtui vanhanajan taso-loikka tyyppisestä, humoristisesta hauskanpidosta. Peli ei ollut liian vakava kuten lähes kaikki nykyajan pelit, joissa päätarkoituksena on äärimmäisen realismin saavuttelu. Lisäksi aseiden kehittämisen takia peliä jaksoi pelata pitkään, koska oli jotain saavutettavaa. Pelin pelattuani huomasin innoissani, että pelin saattoi pelata uudelleen jo olemassa olevalla asearsenaalilla, joita taas pystyi päivittämään edelleen, aivan loistavaa! Näin pystyi tekemään viimeksi, ehkä jossain pelissä super nintendolla.

Ennen peleissä oli pistelaskurit pelissä kuin pelissä ja uudelleenpelaamisen riemuun panostettiin. Nykyään tehdään vain realismiin pyrkiviä elokuvamaisia pelejä, jotka jaksaa pelata kerran läpi ja se on sitten siinä. Taso-loikkia on ihan liian vähän. Toinen seikka mikä ennen oli itsestäänselvyys on samalla koneella kaksinpeli. Todella harvoissa peleissä on co-operation mahdollisuutta. Tässäkin asiassa jaettu ilo on tuhatkertainen ilo!

Toivottavasti R&C Future: Tools of Destruction pelastaa tilanteen ja sisältää vanhaa kunnon tasoloikkaa ja kaksinpelin, odotamme innolla !!!

Edit: Korjattu FamaZ huomautuksen perusteella.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Tommi Helminen sanoi:
Toivottavasti R&C 3 pelastaa tilanteen ja sisältää vanhaa kunnon tasoloikkaa ja kaksinpelin, odotamme innolla !!!
Ummm... Ratchet & Clank: Tools of Destruction on jo Ratchet & Clank 5. :p

Tai R&C4, jos ei pidä Ratchet: Deadlockia kunnon lisäyksenä varsinaiseen Rathcet & Clank -sarjaan.

IGN:llä uusi haastattelu:

Click

Tämäkin peli tulee olemaan näytillä ensi viikon Gamer's Dayssä.

Ylös Bottom