Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Taitaa aika harvalla pelintekijällä, muiden ihmisten tapaan, olla mahdollisuus moiseen unelmaan.Weldomite sanoi:Miksi pelintekijät usein antautuvat siihen tilanteeseen, etteivät saa tarpeeksi aikaa tai rahaa omien ideoiden tekemiseen..
Muntu sanoi:Joku taisi väittää ettei Insomniac panostaisi yksinpeliin nyt yhtään enemmän kun pelissä ei ole moninpeliä, kuin silloin jos olisi. No, melkein uskallan väittää että kyllä panostavat, ja paljonkin, koska Insomniac oli juttujen mukaan tarkoituksella jättänyt moninpelin pois, ja panostanut yksinpeliin.
Lainasin tuolla aikaisemmin R&C:n ketjussa jonkun arvostelijan kommenttia pelin hyvyydestä pessimistien ja optimistien kannalta. Käyhän lukemassaZoukka sanoi:"juttujen"
Ja eipä tuo arvostelujen mukaan näy ainakaan kestossa, innovaatioissa jne... nimenomaan pelistä tulee R&C"5" mieleen.
Jos olisin sanonut "uutisten", olisi pessimistit ja pakanat tulleet heti huutamaan linkkiä, ja minä kun en satu olemaan Google, en sitä olisi löytänyt. Mutta linkitän toki, jos sen löydänZoukka sanoi:"juttujen"
Ja eipä tuo arvostelujen mukaan näy ainakaan kestossa, innovaatioissa jne... nimenomaan pelistä tulee R&C"5" mieleen.
Muntu sanoi:Jos olisin sanonut "uutisten", olisi pessimistit ja pakanat tulleet heti huutamaan linkkiä, ja minä kun en satu olemaan Google, en sitä olisi löytänyt. Mutta linkitän toki, jos sen löydän
Ja mikäs tämä sitten on jossei R&C "5"? 6:ko sen pitäisi olla?
Innovaatiota on IMO jo tarpeeksi niissä aseissa, maailmoissa ja vihuissa.
jryi sanoi:Tää menee vähän ketjun aiheesta vinoon, mutta on pitänyt aiemminkin kysyä sellaisilta, jotka ovat pelanneet sekä Haloa (2 tai 3) ja Resistancea moninpelinä.
Mitä eroja noissa on? Itse olen yhä aika untuvikko koko moninpeli-skenessä, joten pidän Reistancea kovin monipuolisen ja teknisesti laadukkaana työnä. Kuinka paljon parempi Halo 3 voi olla?
Täällä suunnalla loppuu Liven maksaminen heti kun tämän hetkinen sopimus päättyy. Halo3:n huonot puolet vei voiton hyvistä.Zoukka sanoi:Eikun eri pelejä. Oikeasti suosittelen vaikka kikkailemaan yhden kuukauden ilmaiseksi tai sitten maksamaan siitä, että pääsee "kokeilemaan" halon moninpeliä. Voi se mieli muuttuakin siitä Liven "turhuudesta".
jryi sanoi:Tää menee vähän ketjun aiheesta vinoon, mutta on pitänyt aiemminkin kysyä sellaisilta, jotka ovat pelanneet sekä Haloa (2 tai 3) ja Resistancea moninpelinä.
Mitä eroja noissa on? Itse olen yhä aika untuvikko koko moninpeli-skenessä, joten pidän Reistancea kovin monipuolisen ja teknisesti laadukkaana työnä. Kuinka paljon parempi Halo 3 voi olla?
Luulen, että moninpelien paljous aiheuttaa isomman ongelman. Iso määrä moninpelejä tarkoittaa sitä, että pelaajia riittää pysyvästi vain muutamaan laadukkaimpaan peliin. Ilmeisesti Resistance on menettänyt pelaajia ensin Rainbow Six Vegasille, nyt Warhawkille. Mahdollisesti nämä kaikki jäävät lapsipuolen asemaan, kun UT3 tai Killzone 2 tulee. Vain harvat pelit (Gears of War, Halo2/3, SOCOM) jaksavat kiinnostaa samaa porukkaa niin tasaisen varmasti, että klaanitoiminta elää ja menestyy.Weldomite sanoi:Uskotteko, että ihmisten ajankäytön vähyyden takia moninpelit "heikkenevät" tai vähentyvät kokonaan??
Jokainen ajatus mitä heität on juuri 100% toisin päin melkein aina. Kyllä nettipelaaminen vain kasvaa ja kasvaa ilmiönä koko ajan.Weldomite sanoi:Muuten vastakysymys:
Uskotteko, että ihmisten ajankäytön vähyyden takia moninpelit "heikkenevät" tai vähentyvät kokonaan?? Kuitenkin ihmiset suosivat paljon käsikonsoleita ja niitä pelejä joihin he voivat pikaisesti palata uudestaan ja uudestaan? Monipelit vievät kuitenkin niin nopeasti liian pitkän ajan, että pärjää?? Onko siis vaarana, että pelintekijät alkavat taas suosimaan yksinpeli-osuutta ja tekevät puolivillaisen moninpelin tai sitten eivät tee ollenkaan moninpeliä?
Siis nettipelaaminen ei vie aikaa??Pibe sanoi:Jokainen ajatus mitä heität on juuri 100% toisin päin melkein aina. Kyllä nettipelaaminen vain kasvaa ja kasvaa ilmiönä koko ajan.
Ehdottomasti ensimmäinen. Siksi mieluiten pelaan Resistancessakin lipunryöstöjä ja meltdowneja. Deathmathchit (tiimi tai yksilö) vain tuntuvat jotenkin niin tarkoituksettomilta.Weldomite sanoi:Ja sanokaa kumpaa haluaisitte: Taktista tiimipohjaista räiskintää vai deathmatch-tyylista "lahtaa jokainen joka liikkuu"..?
Weldomite sanoi:Ja sanokaa kumpaa haluaisitte: Taktista tiimipohjaista räiskintää vai deathmatch-tyylista "lahtaa jokainen joka liikkuu"..?