"Tarkoitatko siis että voimanjakosuhde on takapainotteinen?"
En
"Takapyörät tuskin pyörii sentään etupyöriä nopeammin"
Pyörivät. Sillä auto saadaan kääntymään ketterämmin. Ja kyllä, se kuluttaa kumit äkkiä ja on raskasta voimansiirrolle, eikä se ole muutenkaan mitenkään järkevää katuautossa.
"Ja suurimmassa osassa liikenteeseen tehtyjä nelivetoja, on tietääkseni aivan sama juttu, eli voimaa tulee takapäähän enemmän."
Tee pieni tutkimus aiheesta, taakse enemmän voimaa jakavia nelivetoja on _todella_ vähän.
"Esim. Toyota Celica, Lancia Integrale ym. ym"
Kaikissa siviili-neliveto-Celicoissa on 50/50 jako. Gralessa on 40/60. Eikä noita ymmejä tosiaan montaa ole..
"useimmissa gran turismo 3 autoissa on abs"
Miksei GT3:sen autoista saa ABS-sulaketta pois? Sillähän useasta oikeastakin autosta saadaan ABS halutessa pois.
"Jos ei ole ABS:ää"
No justhan aiemmin todettiin, että kaikissa GT3:n autoissa on pakollinen ABS
"Huom! En vielä omista ajokorttia, mutta tuon pitäsi mennä suunnilleen noin. (on tämä kyllä naurettavaa väitellä auton käyttäytymisestä, varsinkin kun en ole koskaan ajanut oikealla autolla yli kolmeakymppiä)"
Voiko tohon enää mitään sanoa
"Jos vauhtia onkin vaikka 200km/h niin jarrut ei mene tod. lukkoon"
Meinaatko että jarrujen lukkoon meno riippuu nopeudesta ? Miksi ?
"Niin, mutta aina löytyy parantamisen varaa. Enkä minä tässä yritä vähätellä mitenkään GT3:sta, mainio peli se minusta on. Kunhan kitisen siitä miten kaukana edelleen ollaan realismista.."
Juu, tuosta ollaan harvinaisen samaa mieltä. Pelinähän tuo on vallan mainio, oikein mukava ajantappaja. Kunhan vaan kaikki muistais, että se tosiaan on vaan peli. Nykyään joka paikassa tuppaa esiin asiantuntijaa, joka selittää kokemuksestaan niitä näitä..ja jos/kun joku lopulta vaivautuu haukkumaan kaverin lyttyyn ja todistamaan miten hommat oikeasti menee, niin tulee tuo perinteinen "mutta kun GT3:ssakin se tekee näin" vastaus..