Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan peikko
kuka on jostain on/off asennoista puhunut???????? ja olen kyllä ajanut autolla enimmäkseen ajan kylläkin moottoripyörällä.
ja jälleen kuka on puhunut totaallisesta jarrutuksesta soratiellä?????? mä sanoin että jos jarruttaa jarrut lukkoon se ei kuule välttämättä tarkota auton pysäyttämistä?
onko sulla ymmärryksessä vikaa: "mä en sit jaksa enään jauhaa tästä abs jutusta mulle on tiäksä ihan sama..." tajusitko sä jo nyt.
ja miten sä selität tämän tekstin "The GroupA Impreza GT Turbo has scored a total of 11 WRC wins while its WRC class brother has scored 19 WRC wins already. " miten (henkilö)katuautolla on voitu voittaa 11wrc voittoa. Voi olla että jos mä meen meidän citroenilla niin tuskin se ihan pääsis kisaamaan wrc voitoista sellasenaan vai????? ja kyllähän tossa puhutaan myöskin subaru impreza henkilö ja wrc autosta . ihan sama
eli suomennos: ryhmä A:n Impreza GT Turbo on saalistanut yhteensä 11wrc voittoa ,kun taas sen wrc luokan veli on voittanut jo 19wrc voittoa.
ja sä väität että tuossa ei lue että tolla sun mielestä katuautolla(impreza GT Turbo) ei ole voitettu yhtään wrc rallia mutta alkuperäisessä tekstissä lukee että on voitettu 11wrc